Näyttää tulevan raitis päivä! Mietin tässä, sanontaa ”elä vain tätä päivää”. Miten voi elää ? Kun minulla on hauska päivä, viinan voimalla tai tupakalla saan hienon olon. Minä voisin juopotella, joka Päiviä kunnon hauskaa. V1989 lähtien Aa:lainen ja tänäänkin täysi Valtanen jäsen T. Lema
Päivä
2
232
Vastaukset
- nyssäkkä
Eikö elämässä ole mitään syytä olla selvinpäin, kuten elämän maku? "Normaaliolo" aamulla ilman krapulaa, ajatukset ilman sumuisuutta ja muutenkin energisempi olo.
Alkoholi on ainoa päihde, josta minulle on ollut haittaa ja sen lopetettuani olen huomannut mitä "normaalit" ihmiset tekevät "normaalisti".- Hangaround-AA
Ajattele sitä ensimmäistä olutta aikaisin aamulla herättyäsi edellisillan ja yön juhlinnan jälkeen. Jääkaapin ovi narahtaa pehmeästi. Huurteinen pullo kädessä. Naps ja sihahdus. Jumalainen nektari valuu janoisen kurkusta alas. Rauhallinen olo leviää tuossa tuokiossa. - On toisen pullon aika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927