Eli nyt nyt vaan kaikki sinkut ilmottautumaan, että kauanko olet ollut sinkku ja oletko mies vai nainen ikä.. Syy miksi olet sinkku..?
Itse olen 29 vee, nainen ja ollut sinkkuna 1,3 vuotta.. Osaksi sinkkuus on ihan itse aiheutettua, mutta eipä sitä oikeaakaan ole vastaan kävellyt, sitä odotellessa ;-)
Gallup
17
1156
Vastaukset
- ainakin
Vuosirenkaita kertynyt 31.Ja mies kyseessä.Ja rapiat kaks vuotta oleillut kyseisessä olotilassa.
Miksikö?Tuskinpa se muidenkaan vika on(sinkkuus),mutta tarpeeksi kun saa "turpaan" niin aina se jälkensä vain jättää.
Mutta aina pitää yrittää eteenpäin räpiköidä.Äkkiä se malli voi muuttuakin.
Kysyntä ja tarjonta kun vain kohtais.. Elikkä olen ollut sinkkuna viime kesäkuusta asti,
koska otin avioeron. Nainen oli luonteeltaan narsisti. Nii olen mies 40v. Olen huomannut saman kuin tuo gallupin tekijä et ei ole kävellyt sitä oikeaa eteen ja kun en enää käy baarissakaan niin mahollisuudet ovat aika pienet.- ollut singlenä
ja nainen yli 40 v.
- parempi kuin kaksin yksin
Sinkkuna kaksi ja puoli kuukautta. Nainen 31 v. Vapaana ei täysin omasta tahdostaan.
- ...
Mies, ikä 27v
Sinkkuna 4,5 vuotta ( tai 2 vuotta, koska oli lyhyt kaukosuhde tuossa pari vuotta sitten)
Syyt:
olen pettynyt naisiin (kaikki naiset joiden kanssa ollut mitään, ovat pettäneet), olen epäluuloinen naisten flirttaillessa (ilmeisesti naisille pidempiaikainenkin flirttailu on vain leikkiä, jolla on tarkoitus saada mies nolatuksi), ja viimeisinpänä muttei vähäisimpänä, olen ymmärtänyt, että en kelpaa naisille, naiset elävät fantasiamaailmassaan ja minä olen liian kaukana fantasiamaailman kuvitelmista. Kai minä joskus kolmivitosena sitten kelpaan jollekin yh-jakorasialle lompakoksi, mutta epäilempä kovasti haluanko sitä sitten enää.- miax
24-vuotias nainen. Sinkkuna nyt reilut kaksi vuotta, koska ei vaan ole löytynyt ketään. Tai siis on, mutta ko. herra ei minua huoli.
- ei voi mitään
Minä olen ollut elämäni joka jumalan sekunnin sinkkuna. Taidan olla saman tien ne loputkin.
- läski
ikä 25-V, kihlattu lähti joskus 5 vuotta sitten, sen jälkeen ei oikein selkeää suhdetta ole ollut syynä lie ollut ettei luota kuin metalliin.
- Yksi toinen
31v mies ja 31 vuotta sinkkuna. Muuten vaan.
- kaljataiteilija
30 vee ja sinkkuna ollut aina.
Eipä ole koskaan seukannut, kun kortit on mitä on... - Sinnuli
kaljataiteilija kirjoitti:
30 vee ja sinkkuna ollut aina.
Eipä ole koskaan seukannut, kun kortit on mitä on...Jos profiilisi kuva on sinun, niin ihmettelen, että vapaana kövelet :)
- kaljataiteilija
Sinnuli kirjoitti:
Jos profiilisi kuva on sinun, niin ihmettelen, että vapaana kövelet :)
Pelikortit, mummon joulukortit, kirjastokortit.....
No joo. Mutta luontomamma loi vaan tälläsen rotannaaman. - Sinnuli
kaljataiteilija kirjoitti:
Pelikortit, mummon joulukortit, kirjastokortit.....
No joo. Mutta luontomamma loi vaan tälläsen rotannaaman.... olet vain vaikeasti lähestyttävä tapaus ;)
- Sinnuli
Olen 33 -vuotias ja seurustellut "vakavasti" puolisen vuotta. Nuoruuden juttuja en tähän laske, kun niitä ei voi seurusteluksi sanoa :)
- jurpelo
Ikää 29v ja mies olen. Sinkkuna olen ollut aina. Nuoruudessa koulukiusaus vei itsetunnon vuosiksi, parinkympin jälkeen on ollut jotain kokeiluja, mutta usein ovat olleet "kilpailutilanteita" joissa olen ollut aina se, joka jää ilman.
No, menneitä ei murehdita. Nykyyän itsetunto on plussan puolella ja kroppakin ihan ok. Kyl tämä tästä... - 43v/43v
Eli siis: 43v. mies ja sinkkuna 43v.
Nykyään menee jo ihan kivasti..- Bundies
33v ja sinkkuna 33v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906