Netwjork 54Mbps WLAN-tukiasema
Kone löytää kyllä verkon ja yhdistääkin mutta "tiedonsiirto ei onnistu"
SIIS Windowsin (Vista) grafiikan mukaan kone saa yhteyden modeemiin, mutta modeemin ja maapallon välillä on ruksi. mikä ratkaisuksi?
Netwjork 54Mbps ongelma
27
22604
Vastaukset
- ...
tarkista että ADSL-modeemi on kytketty reitittimeen suoraan kytketyllä kaapelilla ja että kaikki muutkin johdot ovat kytkettynä. jos kaikki on kytketty niin sitten vain reitittimen asetussivulle ja kokeile sieltä saada toimimaan.
- pelittää
Netwjork pelaa itsellä aivan mainiosti. Palikka kytketään modeemiin WAN-liitännän kautta. Se hakee itse oikeat asetukset modeemin suuntaankin, kun admin-sivulla näin käskyttää. On tässä toista kuukautta pelannut kuin junan vessa - HomePNA-verkossa vieläpä.
- netwjorkwanger
Jumalauta mä oon jumpannu toin vitun härvelin kanssa ja lukenu ohjeet suomeksi, ruotsiksi ja intiaksi. kokeillu kaikki mahdolliset kytkennät, siinä on pakostakin ollut myös joku oikea. voisiko nyt joku perkele kertoa että onko saanut tuollaisen oikuteelevan reitittimen toimimaan? EN HALUA LUKEA VIESTEJÄ ETTÄ: MULLA TOIMII HYVIN tai LUE OHJEET ETKÖ TAJUA???. Joku ystävällinen sielu auta kiitos.
- aes
netwjorkwanger kirjoitti:
Jumalauta mä oon jumpannu toin vitun härvelin kanssa ja lukenu ohjeet suomeksi, ruotsiksi ja intiaksi. kokeillu kaikki mahdolliset kytkennät, siinä on pakostakin ollut myös joku oikea. voisiko nyt joku perkele kertoa että onko saanut tuollaisen oikuteelevan reitittimen toimimaan? EN HALUA LUKEA VIESTEJÄ ETTÄ: MULLA TOIMII HYVIN tai LUE OHJEET ETKÖ TAJUA???. Joku ystävällinen sielu auta kiitos.
Pari yötä tuon kanssa kikkailin.....
(syy ongelmaan oli, ettei PC saanut osoitteita noudetuksi verkosta reitittemen kautta)
Tilanne oikeni, kun jätin Netwj'n WAN-liittimen huomiotta ja kytkin Netwj'n yhden lanportin adsl-modeemin yhteen lan porttiin (! adsl modeemi hoitaa linjasiirtoon liittyvät jutut ilman netwj'n apuakin !).
Netwjork'in hommana minulla on wlan-toiminto ja se hoituu nyt ihan mallikkaasti sekä XP'llä että E51-puhelimella. Ainoa ongelma on, että Win7 ei osaa noutaa osoitteita wlan'ista, mutta kaapelin kautta sekin pelaa. - aes
aes kirjoitti:
Pari yötä tuon kanssa kikkailin.....
(syy ongelmaan oli, ettei PC saanut osoitteita noudetuksi verkosta reitittemen kautta)
Tilanne oikeni, kun jätin Netwj'n WAN-liittimen huomiotta ja kytkin Netwj'n yhden lanportin adsl-modeemin yhteen lan porttiin (! adsl modeemi hoitaa linjasiirtoon liittyvät jutut ilman netwj'n apuakin !).
Netwjork'in hommana minulla on wlan-toiminto ja se hoituu nyt ihan mallikkaasti sekä XP'llä että E51-puhelimella. Ainoa ongelma on, että Win7 ei osaa noutaa osoitteita wlan'ista, mutta kaapelin kautta sekin pelaa.ongelma WIN7-koneessa johtui sen tavasta rajoittaa liikennettä "home goup'iin" kuuluviin koneisiin !!
irroitettiin wlan-yhteys liitoksesta home group'iin ja nettiyhteys avautui oitis
- Kostaja
Täysin sama vika täälläkin, ärsyttävää korjata vikaa, kun kaikki näyttää toimivan oikein hyvin.
Keksiikö joku jotain?- Netwjork
Tosiaan, ei löydä automaattisesti mitään, pitää itse syöttää kaikki osoitteet vähän väliä. mikä maksaa? enkö vain osaa?
- eemeli1976
Mulla on sama ongelma, ruksi ton modeemin ja maapallon välillä ja tukiaseman asetuksissa kun yrittää "auto-detect" niin se ei löydä dynamic IP vaan antaa "wan connect error".
Tilasin omani verkkokaupasta ja olen sinnepäin jo laittanut tekniseentukeen sähköpostia, ilmoittelen jos sieltä tulee jotain hyödykkäitä ohjeita.- vieras321
Hei oletko saanut vastausta teknisestä tuesta? Mulla nimittäin tekee saman herjan ja ei mene nettiin...
- turhan asentaja
aivan vois sanoo että nyt *%&¤#%taa, ei pelitä tuli tuossa 4 tuntia puuhasteltua, ei mikään voi olla noin vaikeaa. mutta näköjään on. kuka keksii missä mättää.. vai täytyykö palauttaa toimimattomana..
yhteyshän on koneen ja tuon poksin välissä mutta eteenpäin se ei mene, kaikki koneet kyllä näkyy verkossa muttei nettiin mee.- Ongelma täälläkin
Osaisiko joku neuvoa mistä johtuu etten pääse muuttamaan reitittimen asetuksia. Syötän IP osoitteen selaimen osoitekenttään, mutta salasanakehoitetta ei ilmesty ollenkaan.
Käyttikseni on XP.
Kiitoksia vinkeistä jo etukäteen... - jonksa82
Ongelma täälläkin kirjoitti:
Osaisiko joku neuvoa mistä johtuu etten pääse muuttamaan reitittimen asetuksia. Syötän IP osoitteen selaimen osoitekenttään, mutta salasanakehoitetta ei ilmesty ollenkaan.
Käyttikseni on XP.
Kiitoksia vinkeistä jo etukäteen...eilen rassasin kokopäivän VITTU HERMO MENNEE! jos jollain olis jotain hyödyllisiä neuvoja?
- Random
jonksa82 kirjoitti:
eilen rassasin kokopäivän VITTU HERMO MENNEE! jos jollain olis jotain hyödyllisiä neuvoja?
Joo eli mulla on tämmönen ongelma: Netti heittää toimimasta ja tulee tämmönen virheraportti
"Kohteen Ensisijainen DNS-palvelin(202.96.134.133) kanssa ei voi kommunikoida.
Verkon diagnostiikka lähetti etäisännälle ping-sanoman, johon ei saatu vastausta."
Niin sattuisko joku tietämään että miten tämän sais taas pelittämään?
- pska
Pasksa laite, joka tietokoneen käynnistyksen jälkeen pitää mennä asetuksiin, jotta yhteystoimii...wan connect error..prkl...Näitä verkkokaupan halpavehkeitä ei kannata ostaa....
- Motskari
Minulla oli myös helvetillisiä ongelmia kyseisen boksin kanssa, mutta sitten tajusin kaiken syyn... Kaapelimodeemini boottaa hitaasti kun taas Netwjork tekee sen älyttömän nopeasti. Ratkaisu ongelmiini oli liittää ensin modeemiin virta ja odottaa kunnes se on latautunut loppuun ja sitten vasta kytkeä virta Netwjorkiin. En osaa selittää "teknisillä termeillä" kaikkea, mutta kokeilkaas tuota.
- Hifipihi
Motskari kirjoitti:
Minulla oli myös helvetillisiä ongelmia kyseisen boksin kanssa, mutta sitten tajusin kaiken syyn... Kaapelimodeemini boottaa hitaasti kun taas Netwjork tekee sen älyttömän nopeasti. Ratkaisu ongelmiini oli liittää ensin modeemiin virta ja odottaa kunnes se on latautunut loppuun ja sitten vasta kytkeä virta Netwjorkiin. En osaa selittää "teknisillä termeillä" kaikkea, mutta kokeilkaas tuota.
Mullakin auttoi tämä. Kiitos Motskari.
- Ohje
Ongelmanne johtunee nyt siitä, että sekä teidän telewellin adsl- modeemi että netwjorkin tukiasema ovat vakiona samassa ip- osoiteavaruudessa. TW:n osoite on siis 192.168.0.254 ja NW:n 192.168.0.1 Ongelma poistuu, kun vaihdatte nw:n osoitteeksi esim. 192.168.10.1. Mukana toimitetun manuaalin sivulla 17 on kuvan kerta ohjeet osoitteen muuttamiseen. Eli selaimella kiinni laitteeseen ja sitten lan config valikkoon. Mulla siis telewell modeemi ja noilla ohjeilla rupes toimiin kuten kuuluu.
- thetawaves22
Tämä auttoi itsellä, kiitos paljon!
- terrix
thetawaves22 kirjoitti:
Tämä auttoi itsellä, kiitos paljon!
ostin kans tukiaseman adsl modeemiini, modeemina toimii zyxelin adsl. kysyisin että montako verkko kaapelia kytkeminen tarvitsee????
- MVJ
terrix kirjoitti:
ostin kans tukiaseman adsl modeemiini, modeemina toimii zyxelin adsl. kysyisin että montako verkko kaapelia kytkeminen tarvitsee????
... auttaisi asiaa. Mutta näiden tietojen perusteella voisi sanoa, että tarvitset kytkemiseen yhden Ethernet-kaapelin.
MVJ kirjoitti:
... auttaisi asiaa. Mutta näiden tietojen perusteella voisi sanoa, että tarvitset kytkemiseen yhden Ethernet-kaapelin.
Elikkä oman koneen viedessä toi "pää"mööpeli/lähetin ja muksun koneessa vastaanotin sekä läppärissä sisäisesti. muksun koneeseen asennettiin uudestaan windows XP ja nyt en sa sitä nettiin millään. en yhtään muista miten aikoinaan kaverin kans saatiin homma toimiin.ei o mitään ohjeita /levykkeitä talles jos niitä on ollutkaan ikinä!? läppärillä toi landaton verkko toimii edelleen että ainoastaan vikaa ton muksun koneen kans. Kiitoksia etukäteen
- Vistalla ainakin
jaska77 kirjoitti:
Elikkä oman koneen viedessä toi "pää"mööpeli/lähetin ja muksun koneessa vastaanotin sekä läppärissä sisäisesti. muksun koneeseen asennettiin uudestaan windows XP ja nyt en sa sitä nettiin millään. en yhtään muista miten aikoinaan kaverin kans saatiin homma toimiin.ei o mitään ohjeita /levykkeitä talles jos niitä on ollutkaan ikinä!? läppärillä toi landaton verkko toimii edelleen että ainoastaan vikaa ton muksun koneen kans. Kiitoksia etukäteen
Jeps, verkkokaupasta tuommoinen tuli tilattua.
Sain säätää sen kanssa muutaman päivän ennenkuin tajusin että pitää yhdistää manuaalisesti.
WPA2 AES salauksella tällä hetkellä ja hienosti toimii - järjestelmäsäätäjä
Vistalla ainakin kirjoitti:
Jeps, verkkokaupasta tuommoinen tuli tilattua.
Sain säätää sen kanssa muutaman päivän ennenkuin tajusin että pitää yhdistää manuaalisesti.
WPA2 AES salauksella tällä hetkellä ja hienosti toimiiSamanlaisen värkin kanssa olen tässä tapellut 2 päivää. Hienosti saan Ubuntulla reititettyä mokkulalta tulevan yhteyden värkin WAN-porttiin ja yhteydet toimivat Netwjorkin LAN-porteista toisiin koneisiin hyvin. WLAN puoli ei vaan toimi ollenkaan! Minkäänlaista Wlan-verkkoa ei näy vaikka olen kaikki asetukset laittanut kuntoon. Onko kellään ollut ongelmia tuon WLAN:in puolella, ja miten korjautui?
- Ratkaisuuu
Toinen kone pelaa hienosti, mutta toinen ei.
Itselläni ongelma ratkesi, kun koitin avoimena..
WEB salaus toimii, mut WPA2 ei..
Eli koittakaa avoimena, tai WEB salauksella! - nullz0rz
ite en pääse edes kirjautumaan sisään 192.168.1.1
admin käyttäjällä saan ERROR: Access denied, unknown user!
kun yritän kirjauntua sisään sillä kun olin muokannut asetukset. wpa2
voiko joku auttaa? - JarkkoKO
Helevetti! Ostin tuon kyseisen paskan (Netwjork n 3G) verkkokaupasta. Olen nyt viikon kokeillut asentaa sitä, mutta mikään ei onnistu. Itselläni on DNA CS-17 mokkula. Homma kusee siinä vaiheessa kun kirjoitan osoitekenttään 192.168.1.1 ja selain ei löydä kyseistä sivua! Täyttä paskaa!
- t
kokeile 192.168.10.1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826