Törömökillä ollaan

etsivivä-amadeus

Meillä mökötetään,ei puhuta ei pussata,kun eriäviä kannanottoja tulee.Kuinka teillä muilla?
Lenteleekö lautaset,paukkaako ovet.
Pidennetty pilkkipäivä amateuksella,ainahan se kotiolot voittaa,raitis ulkoilma

9

699

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maisisko

Kuule, kyllä se lakkaa helpottamasta, kunhan toinen poistuu ruokavahvuudesta.

Ei ole riitaa ei mykkäkoulua.

• Tämähän voisi olla jopa suositus.
        Sitäkö tarkoitat?

• maisisko
        Jopel kirjoitti:

Tämähän voisi olla jopa suositus.
        Sitäkö tarkoitat?

Ei tämä ainainen yksinolo ole mitään herkkua.
        Tottuuhan tähän ja kun aikaa käyttää, niin vaikka aidan seipäänä olemaan.

Täytyy vain välillä lähteä ihmisten ilmoille.
        Seurassakin on kivempi olla yksin.

• Kuulehan,pahenee vaan.Miehelläni on sama sairaus.
      Ensimmäiset kuusi vuotta olivat aivan kamalia,mutta sitten joutui petipotilaaksi.Nyt on vain..käännetään syötetään ym..ei saa mitään kontaktia enää..Sanoja ei ole tullut moniin vuosiin.Nyt 7 v. sairaalassa jo. Mutta elämä jatkuu.Sairaus on todella pitkäkestonen..meillä jo 14:sta vuosi menossa.Minun mieheni oli tosi väkivaltanen,,sai pelätä..Näillä sairailla on ihmeen paljon voimaa. Mutta voimia sinulle ja yritä pitää mielesi iloisena, kaikesta huolimatta!
      Terveisin Irkku

• sinun miehesi

mikään väkivaltainen oli. Mieluummin Suomalanen perusmies. Onneksi se aika ei enää palaa.

• sinun miehesi kirjoitti:

mikään väkivaltainen oli. Mieluummin Suomalanen perusmies. Onneksi se aika ei enää palaa.

Ei se muutoin ollutkaan,vaan tähän sairauteen kuuluu se agressiivisuus.Etkö tiennyt..
        Kun ei muistanut,kuka olin, ihmetteli,miksi olen täällä kotona,ja väkivalloin yritti saada ulos.
        Myös suihkuttamiset olivat todella vaikeita,nyrkki heilui.Jos olin puhelimessa,
        se oli kans sellainen vaikea asia..myös ,jos satuin näkemään,kun hän piilotti tavaroita(kuuluu
        tämän sairauden luonteeseen ) kyllä jo nyrkki heilui.. mutta ne ajat ovat ohi,nyt apaattisena
        on sängynpohjassa, Joten se siitä...

• uzma-m
        irkku-37 kirjoitti:

Ei se muutoin ollutkaan,vaan tähän sairauteen kuuluu se agressiivisuus.Etkö tiennyt..
        Kun ei muistanut,kuka olin, ihmetteli,miksi olen täällä kotona,ja väkivalloin yritti saada ulos.
        Myös suihkuttamiset olivat todella vaikeita,nyrkki heilui.Jos olin puhelimessa,
        se oli kans sellainen vaikea asia..myös ,jos satuin näkemään,kun hän piilotti tavaroita(kuuluu
        tämän sairauden luonteeseen ) kyllä jo nyrkki heilui.. mutta ne ajat ovat ohi,nyt apaattisena
        on sängynpohjassa, Joten se siitä...

tarkoitan miten aloit epailla alzheimer sairautta?Oliko miehesi heti laakityksella?
        Viime kesana USA:ssa miehellani todettiin taudin lieva alku vaihe ja han onhyvalla laakityksella,ei ole ednennyt huomattavasti,ulkoapain ei kukaan arvaa hanen sairastavan alzheimeria,han on aina ollut iloinen ja hyvatuulinen todellinen herras mies,nyt han vaittelee vastaan,mutta ei ole aggressivinen ainakaan viela.Jaksamista kaikille .

• uzma-m kirjoitti:

tarkoitan miten aloit epailla alzheimer sairautta?Oliko miehesi heti laakityksella?
        Viime kesana USA:ssa miehellani todettiin taudin lieva alku vaihe ja han onhyvalla laakityksella,ei ole ednennyt huomattavasti,ulkoapain ei kukaan arvaa hanen sairastavan alzheimeria,han on aina ollut iloinen ja hyvatuulinen todellinen herras mies,nyt han vaittelee vastaan,mutta ei ole aggressivinen ainakaan viela.Jaksamista kaikille .

On sairastanut jo siinä 14vuotta..Alussa kokeiltiin erilaisia lääkkeitä, yksi teki apaattiseksi ja yhdestä sai huimausoireita,ei oikein sopineet hänelle. On hienoa,jos jollekin on heti löydetty hyvät lääkkeet,ennenkuin
        kehittyy näin pitkälle sairaus.No,käyn syöttämässä häntä,niin usein ,kun vain ennätän,mutta surullista on,ei saa mitään yhteyttä enää.. 7 vuotta jo on ollut sairaalassa .Semmoista on elämä..mielenkiintoista
        aina kuitenkin.. Hyvää päivänjatkoa t.Irkku

• uzma-m
        irkku-37 kirjoitti:

On sairastanut jo siinä 14vuotta..Alussa kokeiltiin erilaisia lääkkeitä, yksi teki apaattiseksi ja yhdestä sai huimausoireita,ei oikein sopineet hänelle. On hienoa,jos jollekin on heti löydetty hyvät lääkkeet,ennenkuin
        kehittyy näin pitkälle sairaus.No,käyn syöttämässä häntä,niin usein ,kun vain ennätän,mutta surullista on,ei saa mitään yhteyttä enää.. 7 vuotta jo on ollut sairaalassa .Semmoista on elämä..mielenkiintoista
        aina kuitenkin.. Hyvää päivänjatkoa t.Irkku

ensin alkuun hanelakin oli huimausta mutta se meni ohi,hanella on myos masennus laakitys,toistaiseksi menee hyvin,lahi muisti temppuilee,ei muista,kuukautta ,paivaa,ym ja olemme aina etsimaasa jotakin,han ajaa viela tuttua reittia,laakarikin sanoi sen olevan ok.
        aijon pitaa paivakirjaa hanesta,hoitsuna olen hoidellut miehesi vaiheessa olevia,vaan ei meilla ole kokemusta taudin alkuvaiheista.Hyvaa jatkoa ja iloista mielta sinullekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7360
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3634
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      374
      2019
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1489
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe