vilauttelin

kaupassa

HUHUH.OIkein vieläkin ihmettelen käyttäytymistäni eilen.Olin paikallisessa tavaratalossa ja menin vaateosastolle.Sovituskopissa sovittelin hameita ja puseroita.Kopin verho oli hiukan raollaan ja huomasin erään ,jo vähän vanhemman miehen,katselevan kopin suuntaan.Vein osan sovittamistani vaatteista takaisin paikoilleen ja otin pari paitapuseroa koppiin sovitettaviksi.Jätin tarkoituksella verhoa hiukan enemmin raolleen koska huomasin miehen edelleen kurkkivan kopin suuntaan.Riisuin paitani pois ja samantien riisuin myös liivini.Peilin kautta katselin kuinka mies seurasi tarkasti katseellaan minua.Hitaasti sovittelin puseroita ja kiihotuin aivan valtavasti.Jatkoin melko kauan,kunnes miehen lähelle tuli muitakin asiakkaita ja silloin puin nopeasti oman paitani päälleni ja poistuin kaupasta.Kotiin päästyäni olin niin kiihottunut,että miltei vapisin.Meninkin makuuhuoneeseen ja tyydytin itseni.Onkohan muilla vastaavanlaisia kokemuksia.Olen kuitenkin jo 36 vuotias ja en ole ennen moista tehnyt.,,,,mutta luulen että ei jäänyt viimeiseksi kerraksi.

11

18154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zz top

Oli aika kiihoittava tarina.Varmaan se mies teki samoin meni himaan ja runkkasi silmät kiinni ja mietti mitä näki..

• kiusaan miehiä

Oi,oi kuinka monesti olen miehiä kiusannut
      samalla lailla.Ihan vielä vähän hierustellut
      rintoja siinä sovitellessa, sivusilmällä näkee
      kuinka miehet pysähtyy katsomaan. Täytyy sanoa että tupsu kostuu mullakin vailla olen 41v.

• kari.

Itselläni kävi muutama vuosi siiten myös. Olin tavaratalossa. Nuori nainen sovitteli housuja. Hän rohkeasti piti pikku pöksujään lähes polvissa saakka. Ihana tumma tussu näkyi koko ajan. Muita ei tuolloin ollut myymälässä. Itselläni alkoi seistä tosi armotta. Oli sen jälkeen pakko mennä tavaratlon Wc-hen runkkaan.

• kokemuksia?????

etenkin kesällä,levitä matto lattialle,kun esittelet sitä,näin vähäpukeiset naiset kumartuvat ja tutkivat mattoa joka kulmalta
      ja itse myyjänä tutki asiakasta "joka kulmalta"
      Joskus on vaikeuksia miettiä mihin silmänsä
      kääntäisi,mutta näyttää naisissa olevan sellaisia
      jotka tahallaan esittelevät itseään,piristää
      päivää kummasti.

• kylläpä olen

Olen 39 vuotias ja täytyy tunnustaa,että olen minäkin miehiä kiusannut.Kesäisin saatan vilautella rintojani uimarannalla,myös tuon sovituskoppi jutun olen tehnyt.Tärkeää on se että miehet luulevat katsovansa salaa,siis minun tietämättä.

• tediii

voit vilautlla tänne

• .. naisetkin näköjään tykkää tirkistellä. Olin täs yks päivä vaatekaupassa sovittelemassa uusia vaatteita ja verho ei ollu menny kii kunnolla, nii huomasin kun yks 25-30v nainen katseli mua. Sit käänsi katseen pois ku huomas, et mä huomasin hänet ;) No ajattelin et kokeilen kiinnostaako häntä enemmän ja annoin verhon olla raollaan. No kohta tämä nainen katseli taas vaatetelineitten välistä mun koppiin. Oli erittäin kiihottava hetki tämän naisen kaa.

• cfnm_M_Hki

• Ja huomaamatta

Olimme tänään tavaratalossa ostoksilla. Listalla oli myös uudet rintaliivit ja pikkupöksyt minulle. Autossa mieheni ehdotti, että jättäisin sovituskopin verhon sen verran raolleen, että hän voisi ns. tirkistellä kun sovitan. Sen tein ja sopivat liivit ja housut löytyivät, mutta jouduin tietysti riisumaan itseni täysin. En katsellut yhtään ulos kopista, koska ajattelin että mieheni haluaa koko ajan olla salakatselija. Kun tulin ulos kopista, mieheni kysyi, että huomasinko kun hänen takanaan seisoi toinen mies katselemassa minua verhon raosta. Taisin tarjota samalla kertaa nautinnon kahdelle miehelle.

• tanassa

Jatkakaa tytöt samaan tahtiin, kyllä miehiä
      tuollainen kiihoittaa,tekee gutaa katella.

• Runksrunks

Joo mäki jätän yleensä koko sovituskopin verhon auki ja sit on tosi ihanaa ku kaikki vanhat pervot kävelee siel ihan muna kädessä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe