yritin tuulena humista
keinua sievästi
maan ja taivaan välillä
vaelsin hetken
aistit avoinna
Sinulle
en Sinua näe
silti toivon kohtaamista
joka ikinen päivä
mahdottomasta
ei tullut mahdollista
väkisin
uneni
se ainut
toi Sinut lähelleni
antoi hipaista taivasta
Olen koskettanut taivasta
10
480
Vastaukset
- peres
Tätä ei voi ohittaa noin vain
Pysähdyn
Kiitos - padme_amidala
lienee tullut tämä runo tänne. En uskallA kirjoittaa enempää, etten rikkoisi vaikutelmaa. Kiitos lukuhetkestä : )
Voi Sinua padme, menen minäkin nyt hiljaiseksi
Sinun sanojesi edessä.
Mukavaa kotityöpäivää Sinulle:)
- kaaru
herkän kaunis runo Sinulta
- lindalinda1
Sinä olet muuttanut
mahdottoman mahdolliseksi
ikuistaen säkeisiisi taivaan
aistinnut tuulien viestit
ja minä
vaellan unissani luoksesi
Sinä luokse pääsemätön
anna minulle ikuisuus
Herranen aika, miten koskettava runo Mari. Tässä
kohta kehtaa omia räpellyksiään tänne edes tuo-
da Sinun ja muiden taitureiden silmien eteen.
Vedän henkeä, ja luen uudelleen * huoks *Olen yrittänyt kaksi tuntia tälle palstalle pääsyä ja meinasin jo luovuttaa koko homman.
Ettäs meinas revetä pelihousutja palaa jopa varapärekin tässä hommassa ja nyt
en keksi sanoa muuta, kuin
Kiitos Sinulle, runosiekkarini :)
- *Rakkaudenlahja*
hyvin kaunista ja todella ihana tunnelma tässä.Voi että kun on taas sama tilanne etten löydä niin kauniita sanoja joilla kommentoisin.Sydämellinen kiitos sinulle ja lämmin halaus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564810Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301131Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 72947