Etsin uutta kotia rakkaalle 9-vuotiaalle cottonilleni. Joudumme luopumaan Moonasta koska meillä on kaksi lasta ja vanhimmiten Moona on alkanut inhota lapsia. Se on purrut molempia lapsia (6v&7kk), onneksi ei vielä pahempia seurauksia ole tullut. Aikuisia kohtaan Moona ei ole vihainen ja toisia koiria se sietää mutta ei halua tehdä sen kummempaa tuttavuutta. Se tuli meille ennen lasten syntymää ja oli tuolloin lellilapsemme. Vanhemman lapsen syntyessä Moona ei vielä ollut vihainen mutta nyt vanhemmiten se haluaisi vain olla omissa oloissaan. Haluankin löytää sellaisen henkilön jolle se olisi ainoa koira, perheessä ei missään tapauksessa saa olla lapsia. Siitä saa itselleen ihanan kumppanin joku jolla on sille aikaa. Himolenkkeilijälle se ei sovi, koska Moona ei pidä yli 3km lenkeistä. Cottonit voivat parhaassa tapauksessa elää n.15 vuotiaaksi joten Moonalla olisi vielä monta vuotta jäljellä. Moona on myös cottoneiden tapaan jonkinverran haukkuvaista sorttia joten ihan kerrostaloon se ei varmasti sovellu. Moona on muuten terve kaikinpuolin, muutama hammas vain on poistettu hammaskiven takia. Moona tarvitsee myös harjaamista kerran viikossa tai sen karva takkuuntuu pahasti. Jos kiinnostuit ota yhteyttä sähköpostiini moona99@suomi24.fi. Kerro itsestäsi ja elämäntilanteestani. Sinun tulee asua pirkanmaalla, koska haluan tulla joskus tapaamaan koiraa. Otan itse yhteyttä niihin henkilöihin jotka katson soveltuvan Moonalle uudeksi perheeksi. Lähetä "hakemus" 15.2 mennessä. Sen jälkeen teen päätökseni ja haastattelen uutta omistajaa :)
9v coton de tulear etsii uutta kotia pirkanmaalta..
2
3073
Vastaukset
- meirami
Löytyy koti,ei todellakaan ole mikään vanha vielä.Voi hyvin elää vaikka 16 vuotiaaksi.Jotkut isot koirat usein ovat todella jo vanhuksia 7 vuotiaina.Itselläni aikuisena ostettu 11v. pirteä cottoni.Tänäänkin 3km lenkki ja koirahan olisi halunnut pitemmänkin.Tämä uroksena,kun tykkää haistella tyttöjen tuoksuja.Meidänkään ei tykkää lapsista,mutta ei pahemmin hauku!Onnea Moonalle kodin etsintään.
- Anonyymi
Hei täällä on Pirjo ja Risto Hämeenkyröstä ,etsimme nimenomaan cottonia, tyttären pojalla oli sellainen ja se on ollut paljon meillä!Mutta he erosivat ja nyt ei ole ihanan äänekästä tänne maalle ,ulkona on tilaa temmeltää! Kyllä pääsee hyvään kotiin ,jos me saadaan koira hau,hau terveisin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440