Minä muistelisin, että naisiin tehoaa parhaiten nämä jutut: Kohtelias käytös, siistit kuteet, kevyt renttuilu, hieno auto (Volvo S80 tai joku muu loistoauto), etäinen olemus, neilikkakimppu ja paksu lompakko.
"Rakkautta et voi ostaa"
MarttyyriMallari-TTt
Miten viettelet naisen
12
675
Vastaukset
- MMies
Annan luontaisen charmini purra. Voimaa säteilevä persoonallisuuteni hoitaa loput.
*Rakkaus on koira helvetistä* - totanoinni
tehoaa parhaiten tämä repliikki: "En ole mikään MarttyriMallari".
niin tiedät naisista edes jotain.
"Naiset osaavat kommunikoida keskenään, miehet eivät"
MarttyyriMallari-TTt
- Papeete1
Helppoa kuin heinänteko eikä tarvita edes mitään oheisrekvisiittaa.
*Parhaat tekevät sen vaikka ilman vaatteita*
Seksiä voi ostaa, rakkautta ei. Idiooteille tiedoksi.Mulla on kestotilaus voimassa, mutta siitä huolimatta aina välillä jään ilman. Pölliiköhän postimies osan vai mistä on kyse? Pitäiskö perua toi kestotilaus?
- Papeete1
Richartti kirjoitti:
Mulla on kestotilaus voimassa, mutta siitä huolimatta aina välillä jään ilman. Pölliiköhän postimies osan vai mistä on kyse? Pitäiskö perua toi kestotilaus?
Multa on jäänyt tämä huomaamatta :(
Arki sen pöllii kuten monet muutkin hauskat asiat/tekemiset. Rakkauskin on ihan kivaa :)
- läsnä.
kuuntelemalla ja kertomalla jonkun kohteliaisuuden, mitä hän ei osaisi odottaa.
"Jokainen nainen haluaa kuulla itsestään jotain, mitä kukaan muu ei ole hänessä huomannut."- vänkyrä-nainen
mutta usein riittää silti vaan se läsnäolo ja ymmärryskin. Ne ei ole suuria tekoja, mutta antavat neiselle paljon.
- jokaiselle
vänkyrä-nainen kirjoitti:
mutta usein riittää silti vaan se läsnäolo ja ymmärryskin. Ne ei ole suuria tekoja, mutta antavat neiselle paljon.
paljon. Harvoilla on kärsivällisyyttä siihen. Kaikilla on kiire vaatimaan jotain, mitä ei ole oikeutta vaatia.
- ku ei
jaksa mitenkään.
"pidän nukkumisesta, homoa tai ei." - sirpamaikkarilta
jalan pöydälle ja kysymällä et tykkääkös tytöt koroista.
"Meille, teille vai eriteille?"- -jouko-76-
"Meille, teille ja eriTteille?" Nämä siis niille jotka pitävät vähän eksoottisemmasta ulosteseksuaalisesta toiminnasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203287- 122116
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061826Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681487- 1221353
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101241- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4421116