Hei!
Häät ois ens heinäkuussa ja mietiskelen kuumeisesti, mistä/miten jne puvun hommaan. Vuokrata vois tai sit ostaa käytettynä. Tällä hetkellä olen kokoa hmm... 40, hieman siis pyöreä, mutta tarkoitus ois noin viis kiloa ainakin saada kesään mennessä pois.
Oisko vinkkejä?
Hääpukua Jyväskylästä/Keski-Suomesta
5
488
Vastaukset
- Tanjuskainen84
Miul ois hääpuku; kaksiosainen sellainen. Päävärinä valkoinen, yläosa korsettimainen jossa pieniä punaisia kukkia (myös hieman vihreätä. Alaosa on valkoinen, takana on ylhäältä alas levenevä kaistale sitä samaa kukka kuviota kuin yläosassa oli. Koko on 40-42. Jos olet kiinnostunut, yhteyksillään. Pukua on käytetty kerran talvella 1/06
- -naps-
Hei, jos mahdollista, voitko laittaa kuvaa ja muuta infoo (hinta jne) osoitteseen aapee79@suomi24.fi.
- TaijanKimallus
... laita viestiä taijankimallus@suomi24.fi. Ostelen hääpukuja suoraan valmistajalta jenkeistä, myös omilla mitoillasi voi tilata ja hinta jää edullisemmaksi kuin usean käytetyn puvun.. =) Laita viestiä niin kerron mielelläni lisää.
- tulee mieleen kuin
Krinoliini (kaveri oli siel joskus työharjottelus), www.krinoliini.fi. Liike tais olla jossain Kaupunginkirjaston ja -kirkon välimaastossa??
- Nimetön
Hei,
tiedän paikan. Kaveri osti sieltä pari vuotta sit hääpuvun itelleen. Tiedän pari muutakin firmaa Jyväskylästä, jotka vuokraa pukuja. Varminta on ehkä sit lähempänä käydä tutkimassa paikkoja. Ei ehkä kannattane omaa ostaa - mitäpä sillä sit myöhemmin tekee. Toisaalta ois ollu kiva, jos ois jostain suht halvalla löytäny ihan omankin puvun, vaikkakin käytetyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820