Minun toiveeni toteutuvat
vain unissa mutta ei tässä
oikessa todellisessa elämässä
joskus maailma on niin kylmä
eikä kukaan tahdo ymmärtää
ei huolta pitää ja välittää
sitten jostain löytyy hän
joka tahtoo rakastaa että
onnenmuruista kiinni saa
toiveunta elän ja haaveissa
lennän odottaen rakkautta
jotta sydän voi unelmoida
tarkoittiko kohtaloni näin
että tie on kivinen mutta
ehkä tämä vielä perille vie.
Toiveunta
6
463
Vastaukset
kohtalo...sillä on salatut
tarkoitukset.
Ehkä uni kertoo sinulle totuuden
tai antaa ratkaisun:)
Herkkä oli runosi.- *Rakkaudenlahja*
kertooko se totuuden jota tässä kaipaa koska sitä vastausta ei kerro tuulikaan.Sydämellinen kiitos sulle kommentistasi ja käynnistäsi!Ihanaa päivän jatkoa!
Ja alkua viikonlopulle hymyilen
- *Rakkaudenlahja*
että runoni oli ihanaa luettavaa ja se lämmitti mieltäni!Sydämellinen kiitos kommentistasi ja kiitos myös kun kävit!Mukavaa perjantai-illan jatkoa!
- *MURUKULTA*
Ihmistä koitellaan joskus niin ettei tahdo millään ymmärtää,,,
Ja kuitenkin, kaikella on se oma tarkoituksensa,, polkunsa, vahvoilla vielä niin kivinenkin useesti..
Mutta toivo täytyy olla aina mukana!! :)
Ilta ja yö halitukset sinne ja kauniita unikuvia, R_lahja! :)- *Rakkaudenlahja*
kaikella on varmasti tarkoitus vaikka sitä itse ymmärtäisi.Sydämellinen kiitos kommentistasi ja käynnistäsi!Ihanaa yötä ja aamua!Lämmin halaus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233520- 122346
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241428
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141246