noniin uskikset, todistakaahan, että jokin olematon ei ole olemassa.
Vaikka lentävä spagettihirviö?
Todisteeksi ei kelpaa se, etten minä usko, että se ei ole olemassa.
No mä odotan...
Lässytilää
12
348
Vastaukset
- jeesus-hihhuli
dinosauruksia ei ole enää olemassa
ja se on todisttettavissa- todistat
sen?
- sillä sen todistaa
todistat kirjoitti:
sen?
niistä ei ole havaintoja, vaikka niistä OLISI havaintoja jos niitä olisi olemassa
- Pastafari
Oletko ikinä syönyt spagettia? Maistuiko se hyvältä?
Mieti nyt vähän, spagetti on vain läjä atomeita. Kuinka atomit voisivat maistua niin hyvältä ilman korkeampaa olentoa? - M@k3
Krisseli Jumala.
John 14:13 ja mitä ikinä te pyydätte minun nimessäni, sen minä teen, jotta Isän kirkkaus tulisi julki Pojassa.
Jos ylläoleva toimii niin hän on olemassa ja jos ei toimi, niin hän ei ole olemassa.otit esille hyvän Raamatun jakeen mutta et tainnut ymmmärtää sitä..Et voi ottaa jaetta tuolla tavalla irti tekstistä selittämättä koko tilannetta..
jakeessa 12 sanotaan näin:
Totisesti, totisesti:joka uskoo minuun , on tekevä sellaisia tekoja kun minä teen ja vielä suurempiakin. Minä menen isän luo, ja mitä ikinä te pyydätte minun nimessäni sen minä teen , jotta Isän kirkkaus tulisi julki Pojassa..
Eli kuten huomaat sinun kirjoituksessa oli pätkä mikä ei ollut edes kokonainen lause. Olit "unohtanut" lauseen alun pois.
Luvussa 15 ja jakeessa 7 sanotaan että:
Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, voitte pyytää mitä ikinä haluatte ja te saatte sen.
Kyse siis on uskovista ihmisistä.- M@k3
tuiskutyttö kirjoitti:
otit esille hyvän Raamatun jakeen mutta et tainnut ymmmärtää sitä..Et voi ottaa jaetta tuolla tavalla irti tekstistä selittämättä koko tilannetta..
jakeessa 12 sanotaan näin:
Totisesti, totisesti:joka uskoo minuun , on tekevä sellaisia tekoja kun minä teen ja vielä suurempiakin. Minä menen isän luo, ja mitä ikinä te pyydätte minun nimessäni sen minä teen , jotta Isän kirkkaus tulisi julki Pojassa..
Eli kuten huomaat sinun kirjoituksessa oli pätkä mikä ei ollut edes kokonainen lause. Olit "unohtanut" lauseen alun pois.
Luvussa 15 ja jakeessa 7 sanotaan että:
Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, voitte pyytää mitä ikinä haluatte ja te saatte sen.
Kyse siis on uskovista ihmisistä.Miljoonat katoliset rukoilivat aikoinaan paavin paranemista, turhaan.
Löytyisikö tähänkin jokin porsaanreikä?
- kuninkaantytär
varmasti sellainenkin spagettihirviö on olemassa siellä Helvetissä.
Tuskinpa me ihmiset keksisimme semmoisia mitä ei piru tahi Jumala olisi jo edeltä keksiny.- Ateisti Atte
sitten varmaan myös mm. vaahtokarkkimies (ghostbusters 1986 muistaakseni), Dr. Evil (Austin Powers), Knights who say NI (Monty Python) ja tappaja jänis (Monty Python) tietty Jabba De Hut Star Warssista?
Ainiin ja Iso paha susi ja hattivatit? - firerose
mutta oikeesti,kyllä ihminen keksii kaikenlaista paskaa omasta päästään...riittävästi mielikuvitusta ja pahaa oloa,niin sörsselit on valmiit.
Eli piruja on ihmisten omissa mielikuvissa ja ne siellä kopassa kummittelee... firerose kirjoitti:
mutta oikeesti,kyllä ihminen keksii kaikenlaista paskaa omasta päästään...riittävästi mielikuvitusta ja pahaa oloa,niin sörsselit on valmiit.
Eli piruja on ihmisten omissa mielikuvissa ja ne siellä kopassa kummittelee...sähän vastasit meijän kaikkien puolesta!
riittävästi vaan mielikuvista!
jos on pahaolo niin maalailee piruja seinille ja toivoo pelastusta jumalalta
Näin kai se menee
eli mielikuvituksen tuotetta kaikki!- firerose
kristalli_prinsessa kirjoitti:
sähän vastasit meijän kaikkien puolesta!
riittävästi vaan mielikuvista!
jos on pahaolo niin maalailee piruja seinille ja toivoo pelastusta jumalalta
Näin kai se menee
eli mielikuvituksen tuotetta kaikki!saatanpa joskus puhua tottakin siis :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154