jarrumerkinnöistä otteessa

nuo jarrumerkinnät tarvis saada selville. eli rek,otteessa on jarrujen kohdalla merkittynä N näin ainakin minulla levyjarrullisessa pyörässä,mutta mikä on merkintä silloin kun edessä on levy ja takana rumpujarru? toivottavasti joku osaa neuvoa.. olis tärkeä tieto minulle..kiitos.

6

613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • momentti

on N/M

• rekisteriotteesen koko nimi

N= nestetoiminen,ap= alipainella toimiva, M= "Mono" joissain; mekaaninen(Tarkoittaa yleisesti mekaanista rumpujarrua eikä sitä että monoa maahan, vaikka tälle "monolle" naureskeltiin 70-luvun alkupuolella. Oli vävän vaihtelua, missä kylässä se santarmi rekisteriotteen kirjoitti)
        Asiaan: vanhemmssa pyörissä oli tyypillistä merkinnät: M/M= mekaaninen rumpujarru edessä ja takana. 70 luvulla yleistyi N/M= nestetoiminen levy edessä, mekaaninen rumpu takana. Myöhemmin N/N= tehostamaton nestetoiminen edessä ja takana.

• Kra

N = napajarru

Ei se ota kantaa jarrun rakenteeseen, pelkästään laitteen sijaintiin.
      Merkintä on ollut tarpeen autopuolella, kun siellä on kokeiltu muunkinlaisia jarruja kuin pyörien napoihin sijoitettuja.

• Näin,.,

En ole autoissani havainnut muuta merkintää kuin Nap (-73 jälkeen). Ei tosin ole ollutkaan vaihteiston viereen tai kardaaniin sijoitettuja.

• N=Nap
        Näin,., kirjoitti:

En ole autoissani havainnut muuta merkintää kuin Nap (-73 jälkeen). Ei tosin ole ollutkaan vaihteiston viereen tai kardaaniin sijoitettuja.

N = Nap....Onko autotekn. hallussa?

• Mä mistään mitään tiedä

Olisikohan kuitenkin niin että tuo N tarkoittaa neste käyttöistä jarrua ja AP merkinta alipainetehostusta!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6763
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      674
      2932
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1270
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1261
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1235
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1144
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1130
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1110
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1012
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223