itku kurkussa.
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtml/606993?hilton_paris
50 ei päästänyt lavalla. Paris alkoi
6
707
Vastaukset
- Hilaryssa
ainesta, kun se ryhtyi itkemään;
heikko hetki voi iskeä kehen vain, jos on väsynyt tms.- tyttö15vuotias
voi hyvänen aika kaikki tietää sen että paris ei osaa laulaa livenä yhtään(sen ääntä on muutettu koneella) eikä osaa myöskään hilary duff.
- Mies Peräseinäjoelta
tyttö15vuotias kirjoitti:
voi hyvänen aika kaikki tietää sen että paris ei osaa laulaa livenä yhtään(sen ääntä on muutettu koneella) eikä osaa myöskään hilary duff.
Paris on hieno artisti, jolla on varsin loistavia ja persoonallisia kappaleita, eikä hänen ääntään ole muuttettu koneella.
- myöskään näytellä.
Mies Peräseinäjoelta kirjoitti:
Paris on hieno artisti, jolla on varsin loistavia ja persoonallisia kappaleita, eikä hänen ääntään ole muuttettu koneella.
Johan oli siitä "kohua," että eihä se mitään laulanut. Näyttelijä urakaan ei ole lähtenyt lentoon, kun muutama Razzie ehdokkuus tullut.
Ei sitä kukaan ota vakavasti. Jos sillä ei oliisi rahaa, kuin paskaa, niin kukaan ei huolisi sitä mihinkään. - abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö
myöskään näytellä. kirjoitti:
Johan oli siitä "kohua," että eihä se mitään laulanut. Näyttelijä urakaan ei ole lähtenyt lentoon, kun muutama Razzie ehdokkuus tullut.
Ei sitä kukaan ota vakavasti. Jos sillä ei oliisi rahaa, kuin paskaa, niin kukaan ei huolisi sitä mihinkään.VOISITTEKO LOPETTAA TUON PARISIN SYYTTÄMISEN JA KÄYTTÄYTYÄ KUNNOLLA! KOSKA MINÄ PUHUN NYT NIIN KIRJOITAN ISOLLA!!!
PARIS ON JUST PARAS,SE OSAA LAULAA JA NÄYTELLÄ ERINOMAISESTI!
Tämä ei nyt tarkoita että kaikkien pitäis tykätä Parisista,mutta ei teidän silti tartte olla noin ilkeitä. - tyttö15vuotias
abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö kirjoitti:
VOISITTEKO LOPETTAA TUON PARISIN SYYTTÄMISEN JA KÄYTTÄYTYÄ KUNNOLLA! KOSKA MINÄ PUHUN NYT NIIN KIRJOITAN ISOLLA!!!
PARIS ON JUST PARAS,SE OSAA LAULAA JA NÄYTELLÄ ERINOMAISESTI!
Tämä ei nyt tarkoita että kaikkien pitäis tykätä Parisista,mutta ei teidän silti tartte olla noin ilkeitä.sain päivän parhaat naurut...LOL
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657