ei mitään pientä vikinää
Suuri pamaus
ei kuiskaavaa ininää
Sydämen halvaus
jumankauta
Täyttä rakkautta
sinä viet ei auta
Tälläistä raikkautta
herkästi syttyvää
Olit kummitus
yllättävää
Silti olit toivottu vieras
Pommi
17
575
Vastaukset
- Mysteriet
Ei tommosia upeuksia saa kirjottaa!
Marinilla on joku runolakikirja jossa sanotaan niin... ainaki mulle väitti semmosta =)
Tää on UPEA runopamaus, Tomppa!
(pitikö sitää mustaa ruutia laittaa kaksin- vai kolminkertanen annos *utelee*)
*ampu tulee*- tomppa2006
...asia on kondiksessa Marinin kanssa, no problem...
Ruutisuhde on 1:1, yhden suhde yhteen! Silloin siitä tulee täydellinen mossaus, mäjäys vailla vertaa.
Täällä räjähti ja sirpaleita vaan
keräillään:)
Sinulla tuntuu olevan tänään
penaalin terävin kynä.
Tää oli ihana:)- tomppa2006
...saapuu hengästyneenä aamulenkiltä...
Hihii, vai terävin kynä, heh! Minulla on se kynä yöpöydällä sängyn vieressä muistilehtiön päällä. Tämä runo tuli eilen illalla ennen nukahtamista.
Kiva että tykkäsit!
- kaaru
Tomppa, onpas oikea pommi tämä runosi
- tomppa2006
...että tältä palstalta löytyy asiantuntemusta ja tietoa näissä pommiasioissa...
Palautteesi on mukavaa luettavaa, saa suupielet hymyyn. Kiitos kaaru!
- padme_amidala
jännittää aina avata näitä runojasi, kun ei tiedä mitä on vastassa. Onneksi selvisin hengissä tästäkin pommista *huokaus*.
Pidin kovasti runostasi, kiitos lukuhetkestä : )- tomppa2006
...minä tiedän sinun hymyilevän, olet hauska ihminen...
*hymyilee*
Ei pidä olla liian totinen, tämäkin runo on tavallaan kokeilu rajoissa, mihin saakka rakkausrunon nimissä voidaan mennä. Hyvältä näyttää!
Kiitos padme, sinä olet raikas pakkaus.
Todella tuntuu.
Varpaissa.
Ihanaa sunnuntaita.- tomppa2006
...ja vain tilapäisesti otin voimasanat käyttöön...
Oloni tuntui voimakkaalta ja niin vahvalta. Ota vaan siitä sinäkin osasi, ole hyvä!
Kaunista sunnuntaita Margitta sinulle ja kiitos palautteesta.
- jpntar
:)..
Sydämen halvausko..
*ottaa ensiapulaukkua esille*
.. aletaanpa katsomaan
arvoja...:))- tomppa2006
...naissairaanhoitajaa tässä tarvitaan, kun pumppu tilttaa oudosti niin, ou yeah...
Olet sinä kuullut näistä "broken hearts" tapauksista, ehkä pystyt tarjoamaan apua.
*tomppa kiittää*
- *MURUKULTA*
Eiköstä sitä panosteta aina kohteen mukaan...;þ
Niin mää vaan,,, että ,,tota ,,,juuh,,, niin,, öh..
kaatuu varmasti... köhöm...isompikin...*viheltellöö* :¤
Pöö ja mukvaa pvää ja,,,kalikali..yötä.. :I
*jupisee mennessään*
-Nämä on kyllä hyviä nämä Vinleissonin valkoiset lakanat nykyään... ;P- tomppa2006
...kun olen oppinut tietämään mistä on kyse...
Ja panostamaan kohteen mukaan, heh. Murukulta olet sinä metka, aina saat minut hyvälle tuulelle.
Kiitos palautteesta!
- lindalinda1
aamulla jo luin runosi, kuin muutaman muunkin.
Ajattelin silloin, että miten minun runoni näiden
upeuksien keskellä edes sopii olemaan.
Runosi se pommi vasta onkin, helkkarimmoinen sel-
lainen. Miehen sydän on puhunut, jättänyt jälken-
sä nautittavaksemme.- tomppa2006
...tämä tuntui kyllä niin hyvältä, että voin saavutukseeni tyytyväisenä, mennä hyvillä mielin nukkumaan...
Kiitos lindalinda,
Kiitos!
- *Rakkaudenlahja*
sydämeen syttyy liekki niin se ei sammu milloinkaan.Edes myrskyt eivät silloin sais ja rakkaita erottais.Sydämellinen kiitos erilaisesta mutta kauniista runostasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1273565- 122366
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301473- 1241438
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246