Eli kysymys on seuraanvanlainen:
Mikä tämänhetken saatavilla olevista 8800 GTS G92 -näyttiksistä olisi paras/tehokkain? Kattelin Jimm's pc-storesta noita niin ainakin MSI:n ohjaimessa oli korkein GPU-kellotaajuus (730 MHz), mutta sen saatavuus on tällä hetkellä erittäin heikkoa. Muiden valmistajen korteissa tuo taajuus pysyy aikalailla siinä 650 MHz paikkeilla paria poikkeusta lukuunottamatta. Laitelkaa vinkkiä ja suositteluja mikä näyttin kannattaisi hankkia!
Geforce 8800 GTS näyttis!!
7
1614
Vastaukset
http://www5.primustronix.de/shop/info.asp?product_group=600951&service_group=&fct=info&product_code=20095751&search_str=&sid=5858699977
Täältä saisi kyseisen 8800 GTS 512MB:n hintaan 305,2€ kotiin kannettuna.
Tietysti tuokin malli eroaa näistä referenssimalleista (650MHz) ainoastaan bios-ohjelmiston osalta. Suosittelisin ostamaan halvimman 8800 GTS 512MB:een mitä löytyy ja sitten ylikellotusta kehiin.
http://geizhals.at/deutschland/?fs=8800 gts 512&x=0&y=0&in=- niitä
sittenkin olemassa!!!! millonkohan tuo oma kappale suvaitsis ilmestyä; olen tässä odotellut jo puolitoista kuukautta. joten älä ainakaan asuksen korttia osta!! saattaapi kestää hetkisen ennen ku tulee perille...
- kuinka joku voi olla
Kuinka joku voi odottaa kyseistä korttia vieläkin yli yli kuukauden kun niitä on päivässä / heti saatavilla :D:DDD . Www.jimsspc-store.fi ja hakuun 8800gts . Laitan perään vielä esimerkin . http://www.jimmspc-store.fi/tuote/GH88GTSN1F51XPB?t=false . Kannattaa vähän miettiä minkä kortin ostaa ettei joudu tuota kuukautta odottelemaan : :DD
- tuosta
kuinka joku voi olla kirjoitti:
Kuinka joku voi odottaa kyseistä korttia vieläkin yli yli kuukauden kun niitä on päivässä / heti saatavilla :D:DDD . Www.jimsspc-store.fi ja hakuun 8800gts . Laitan perään vielä esimerkin . http://www.jimmspc-store.fi/tuote/GH88GTSN1F51XPB?t=false . Kannattaa vähän miettiä minkä kortin ostaa ettei joudu tuota kuukautta odottelemaan : :DD
voi syyttää ku itteesä. Oon kyllä ollu tietonen tuosta jimmsin hommasta ja näky siellä olevan muidenkin valmistajien kortteja. juuri tuon takia yritinkin muutama viikko taaksepäin perua tilausta ja ostaa kortin muualta, mutta ei onnistunut. on kuulemma tilattu suoraan valmistajalta ja ei pysty olevinaan millään perumaan. keljuttaa kyllä vähäsen, saatana.
käyn huomenna hakemassa kaupasta suoraan yhden kortin ja ajelen sitten niitä sli:ssä kunhan tuo toinen sattuu joskus ilmestymään... - WTF?
tuosta kirjoitti:
voi syyttää ku itteesä. Oon kyllä ollu tietonen tuosta jimmsin hommasta ja näky siellä olevan muidenkin valmistajien kortteja. juuri tuon takia yritinkin muutama viikko taaksepäin perua tilausta ja ostaa kortin muualta, mutta ei onnistunut. on kuulemma tilattu suoraan valmistajalta ja ei pysty olevinaan millään perumaan. keljuttaa kyllä vähäsen, saatana.
käyn huomenna hakemassa kaupasta suoraan yhden kortin ja ajelen sitten niitä sli:ssä kunhan tuo toinen sattuu joskus ilmestymään...ei pysty perumaan?!? mitä fakkia... totta hitossa sulla on oikeus perua tilauksesi millon tahansa, missä vain, miksi vain!
Eiköhän nuo samoja kortteja ole.Ei tuota MSI malliakaan kauan noilla 730MHz:n kelloilla tule.Nvidia kieltänyt noin korkean core kellotaajuuden.
Itse ostin EVGA 8800gts mallin hieman ylikellotettu mutta ostin lähinnä koska Crysis tuli kaupan päälle.
Rivatunerilla säädellään sitten tuuletin ja kellot koska vakiona tuulettimen säätö on pers...lämmöt nousee yli 80C ennen kuin alkaa pyöriä nopeammin.
Vakiona(670/shader 1675/mem 942)shader tämä on enimmäkseen pyörinyt.
Pointti oli että ihan sama minkä valmistajan kortin otat.Enemmän arpapeliä paljonko kulkee.- enemmin
Osta enemmin 8800GT halvempi ja melkein yhtä tehokas. Jos tuo 8800gts jota olet ostamassa on vanhalla G80 piirillä niin silloin 8800GT on nopeampi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144