Onko vaaraa, jos pitää muutaman sentin tai paksumpaakin (5cm) halkaisijaista anaalitappia vaikka koko päivän? Venyttääkö liikaa, onko palautuminen hidasta? Vai häviävätkö liukasteet ja tapin pois ottaminen ei onnistu enää helposti?
Miten paksuja tappeja ja miten pitkään pidätte? Meinasin itse ostaa 5 cm paksun anaalitapin, koska niin paksua dildoa voin käyttää. En vain tiedä, miten pitkään sitä voi käyttää.
Miten pitkään anaalitappia voi pitää?
3
6462
Vastaukset
Miksi haluat pitää koko päivän? Jos näet siinä oikeasti jotakin hyötyä niin mikäs siinä sitten. Liukuvoiteet tosiaan voi kadota ja homma menee hankalaksi(kin) mutta kyllä se ulos tulee tarvittaessa.
Ei tosin ole kokemusta tuollaisesta mutta lihaksethan palautuvat takaisin. Eikä se varmaan kauaakaan kestä, jos siis hoidat asias muuten mallikkaasti.
Periaatteessa homma on hyvä niin kauan kun tunnet sen hyvänä asiana. Kokeilemallahan se selviää.- Orja mä vaan
Kiitokset vastauksesta!
> Miksi haluat pitää koko päivän?
Olen lukenut erilaisia tarinoita seksileikeistä ja orjista, jotka ovat joutuneet pitämään anustappia pidempäänkin. Tietysti tarinat ovat tarinoita, mutta ehkä niissä on jotain tottakin. Jos lisää liukastetta aina välillä ettei tule ongelmia... mutta kokeilemallahan se selviää! :-)
- Anonyymi
alapää sanoo kun se on likaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351