olen 19v mies ja syön masennus lääkkeitä, ainoa haiitavaikutus on niissä että laukeamiseen kestää todella paljon aikaa n. 30-40 min ja orgasmi on niin suuri lopulta että meinaa taju lähteä. mutta en jaksa enää tälläistä, onko olemassa mitää esim. luontaistuotetta joka auttais taas tuntemaan että todella köyrii :)
masennus lääkkeet ja orgasmi
13
1842
Vastaukset
- Ainoo keino
Masennuslääkkeessä masennuksen eston saamiseksi pitää lääkettä syödä pitkään, mutta orgasmia se viivyttää melkein heti.
Voit pitää pieniä taukoja lääkeen syömisessä, jos tiedät pääseväsi pukille tiettynä päivänä. Jos naintihommat ovat viikonloppuna, niin aloita tauko torstaina, ja pussit tyhjennettyäsi viikonloppuna otat vaikka pari nappia kerralla.Niin, ei todellakaan näin. Sekoittaa aivoja vain entistä enemmän.
Itselläkin halut kadonneet ja välillä tuntuu ettei millään saa. Silloin pitää kehittää jokin ulkoinen kiihoke, kokeilla uusia juttuja tms.Nimismies kirjoitti:
Niin, ei todellakaan näin. Sekoittaa aivoja vain entistä enemmän.
Itselläkin halut kadonneet ja välillä tuntuu ettei millään saa. Silloin pitää kehittää jokin ulkoinen kiihoke, kokeilla uusia juttuja tms.Oisko antaa mitään kultaisia neuvoja?
Zonmbie kirjoitti:
Oisko antaa mitään kultaisia neuvoja?
Kokeile vaikka toteuttaa joku fantasia?
Nimismies kirjoitti:
Kokeile vaikka toteuttaa joku fantasia?
oma mielipide näist masennus lääkkeist on se et, ei niit pitäs liian nuorille määrätä, jos on seksuaallisia ongelmia aiheuttavia sivuvaikutuksia lääkkeissä :( musta nyt ku oon nuori nii pitäs elää täysillä ja sekstailla ja pitää hauskaa tyttöystävän kanssa :D mutta häviääpä sivuvaikutukset sitten ku lopettaa!!!!
- kestää?
Mulle lekuri määräsi kerran korvien huminaan Orsanil-nimisiä pillereitä. Joitain pryykelääkkeitä. Tuli unisen höntti olo. Mutta korvat humisivat entiseen malliin.
Itse orgasmin saantiin niillä ei ollut merkittävää vaikutusta, mutta itse orgasmiin kylläkin. Siemensyöksy tapahtui nimittäin taaksepäin. Eli pisaraakaan ei tullut orgasmissa ulos, mutta kuselle mentäessä selvisi, mihin se neste oli mennyt.
Eli takaiskuventtiilin suunta oli muuttunut. - mulla,,,,
->ei muutoksia suuntaan eikä toiseen.
- m 42
mulla oli sama homma lääkkeenä cipralex.. tms.
tuntui että tunti tolkulla sai jyystää ja orkku oli sen mukainen. Ko lääkehän vaikuttaa viiveellä ja lääkkeen taso pysyy viikon kaksi lopettamisen jälkeenkin. suositeltava lopettaminen on ottaa pilleri joka toinen päivä sit joka kolmas.
päivän kahden väliin jättö ei paljoa vaikuta.
fantasioilla ja ajatuksilla puheella sai hiukan helpotusta. - sdfgsdf
m 42 kirjoitti:
tuntui että tunti tolkulla sai jyystää ja orkku oli sen mukainen. Ko lääkehän vaikuttaa viiveellä ja lääkkeen taso pysyy viikon kaksi lopettamisen jälkeenkin. suositeltava lopettaminen on ottaa pilleri joka toinen päivä sit joka kolmas.
fantasioilla ja ajatuksilla puheella sai hiukan helpotusta.Cymbalta niminen lääke, eikä seksi enää kiinnosta tippaakaan.
- pikkuneiti18
m 42 kirjoitti:
fantasioilla ja ajatuksilla puheella sai hiukan helpotusta.samaa tuo Cipralex mullekin naisena aiheuttaa..alussa kun aloin käyttää niin varmaan meni lähes ½ vuotta etten saannu orkkua :D. no nytten onnistuupi jo paremmin (syöny 1 ½ v), joskus ihan helposti kuten ennen lääkettäkin, mutta ei tämä juttu kyllä vieläkään ennallaan ole.. ei haittaa kunhan edes välillä saa.
pikkuneiti18 kirjoitti:
samaa tuo Cipralex mullekin naisena aiheuttaa..alussa kun aloin käyttää niin varmaan meni lähes ½ vuotta etten saannu orkkua :D. no nytten onnistuupi jo paremmin (syöny 1 ½ v), joskus ihan helposti kuten ennen lääkettäkin, mutta ei tämä juttu kyllä vieläkään ennallaan ole.. ei haittaa kunhan edes välillä saa.
citalopramia kokeilin aluksi ja oli hirveä halun syöjä :( lopetin saman tien ja halut palas, siirryin käyttää setraliinii, niin siin ei ollu mitään sivuvaikutuksia onneks :D
- Tarvelo
Minä sain päänsärkyyn jotain kipukynnystä alentavaa lääkettä, jok aoli oikeasti mielialalääke. Lääkäri ei pätkääkään kertonut sivuvaikutuksista.
Olen voimakkaan halukas nainen, mutta kyllä se lääke vei halut. Olihan minä ihan onnellinen, kun puolisoakaan ei seksi kiinnosta. Jonkun toisen kanssa olisi voinut mennä suhde vaikka karille. Siinä ei siis päässyt tutkimaan vaikuttiko se orgasmiin.
Kun lopulta tajusin, että kaikki ei ole kunnossa lopetin lääkkeet. Kun seksihaluat alkoivat palautua, tajusin, että kyky saada orgasmeja on huonontunut. Ennen olin todella herkkä, mutta kesti melkein vuoden ennenkuin tilanne normalisoitui. - kohtalotoveri
oon 19v tyttö ja oon syöny masennuslääkkeitä viime elokuusta asti, ja aluksi en saanu orkkuja melkein ollenkaan. mutta kun söin niitä pari kk niin oireet hävis ja nykyään saan orkkuja ihan niin kuin aiemminkin ja syön edelleen samankokoista annosta masiksia päivittäin. :) eli odottele vaan rauhassa, kyllä ne oireet siitä helpottuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339