Nyt loppui sitten pitkä työtaival! .. Vittu mitä touhua. Saattaa olla, että riipaisen kovan kännin pian.
RELACOM IRTISANOO 380 TYÖNTEKIJÄÄ SUOMESSA
8
10540
Vastaukset
- firma
on ja mitä tekee?
- on ulkoistusfirma
se on yritys jonne ulkoistetaan irtisanottavat ihmiset isommista yrityksistä. työt jatkuu ulkoistuksen jälkeen tasan yhden vuoden jonka jälkeen saa potkut. niin se on suomessa nykyään.
- fdas78fd8790
on ulkoistusfirma kirjoitti:
se on yritys jonne ulkoistetaan irtisanottavat ihmiset isommista yrityksistä. työt jatkuu ulkoistuksen jälkeen tasan yhden vuoden jonka jälkeen saa potkut. niin se on suomessa nykyään.
Eikös tämä Sonera ketku ollut tämän yrityksen takana:):)
- kela.com
Tervetuloa kela.comin palvelukseen. Palkka ei oo niin hyvä kuin relacomissa, mutta työajat ovat inhinmillisemmät eikä tarvitse mennä pakkasella tai sateella pylväisiin roikkumaan.
- Telestubbi
tänään sitten tuli fudut relacommista 4 kk jälkeen, on vitun hieno firma...
kela.com here I come!
- ulosvaan
raha-automaattiyhdistys tekee saman tuotannossaan
hyvän tahdon pelejä lukee logossa, mutta ei henkilökunnalle, ulos vaan kaikki - HHHHHHHHHHHHHHHH
Tiedätkö keitä sanotaan irti esim. Helsinki - Vantaa alueelta? Minun exmies nimittäin on tuossa firmassa nimeltään Yrjö Huotari
- PPPPPPPPPPPP
joo o listalla on nyt loppu elatusmaksut!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645