En tänään sanoiksi saa
kaipuuta polttavaa jota
sydän tuntea voi ainoastaan
oli ilta niin kaunis kun
katselin tähtitarhaa mutta
sitäkin kauniimpi on rakkaus
kuinka kaikki voisikaan olla
niin ihanaa kun suureen
tunteeseen pystyy antautumaan
jos vielä kohtaan rakkauden
niin minä kuivaan poskeltain
tuon kylmän kyyneleen viimeisen
ehkä taivaan tähdet piirtävät
kartan joka näyttää minulle
tien kaipauksesta rakkauteen.
Tähtitarha
10
349
Vastaukset
Olit saanut runosi kauniisti kulkemaan ja
tunne välittyi hienosti.:)- *Rakkaudenlahja*
sydämellinen kiitos kauniista kommentistasi ja kiitos myös käynnistäsi!Kommenttisi on aina kaunis.Ihanaa päivän jatkoa!
- Mysteriet
Tässä runossasi on kirjoittettuna toive - hienoa!!!
Ja runo on lisäksi kaunis =)- *Rakkaudenlahja*
ehkä tähdet todella piirtävät kartan joka vie onneen ja rakkauteen.Sydämellinen kiitos sulle kauniista kommentistasi ja käynnistäsi!Ihanaa päivän jatkoa!
- *MURUKULTA*
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Tämän viimeisen
kyynelehelmen
minä kultaiseen lippaaseen
piilotan
Sen muistona pidän
jaan sen kanssa
hetket kauneimmat
Mutta toivon kuitenkin
sen unohtaa voisin
Ja onnen uuden pysyvän
saisin rinnallein
sinut - rakkaan ystävän
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Tähdenlentoja iltaasi, R_lahja! :)- *Rakkaudenlahja*
osaat kirjoittaa niin uskomattoman kauniisti että kun luen kommenttejasi niin aina on silmissäin kyyneleitä mutta niitä iloisia!Sydämellinen kiitos kauniista kommentistasi ja myös käynnistäsi!Ihanaa illan jatkoa!
- TöllinLiisa
Se palaa.
Se odottaa.
"Tähtitarha" sielä
tiet rakkauden, yössä alas
lasketuu ja sydämelle osoitteen antaa.
Rakkaudenlahja...runos rakkaudesta kipunoi.
Sinulle toivon ilon kyyneleitä..Liisa- *Rakkaudenlahja*
liekki palaa,kaipaa ja odottaa mutta se ei sammu.Sydämellinen kiitos kauniista kommentistasi ja myös käynnistäsi!Sinulle toivon rakkauden täyttävää iltaa!
- padme_amidala
Tähtitarhaa kauniimpi, on hieno vertauskuva. Näyttää olevan pohjaton sinun kauniiden runojen kaivosi. Kiitos tunnelmallisesta lukuhetkestä.
- *Rakkaudenlahja*
ainakin kun tuntee ikävää niin nämä runot ovat myös nyt näin surullisiakin.Sydämellinen kiitos kauniista kommentistasi ja ihanaa päivää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774814- 123376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402223Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261994Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471936Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6791903- 1171831
- 1381747
- 451515
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431