Olen kuullut Viking Isabellan olevan hieman railakkaammasta menosta pitävien ihmisten suosiossa, mutta kertokaas te itse laivalla käyneet onko esimerkiksi kesäisin arkipäivälähdöillä rauhallisempaa? En nimittäin haluaisi lomamatkallani katsella pelkkiä riehuvia humalaisia.
Kiitos:)
M/S Isabella
3
698
Vastaukset
- 2. matkaaja
Mitä luulisit, jos matka maksaa muutaman euron, niin minkälaista väkeä se vetää puoleensa? Niinpä, sitä kännäävää ja rällästävää. Itse maksan jonkin verran enemmän matkastani ja nautin enemmän ilman häiriöitä.
Tämä ei aina päde, mutta aika hyvä "ronttisääntö". Ken halpaa ostaa, hän paskaa saa. Isabella on ehkä Turunlinjan paras laiva juuri siksi, että siellä on porukkaa, menoa ja meininkiä.
Ongelmia ei tule, olet sitten liikkeellä yksin, kaksin tai perheen kanssa.
T. Useasti Isabellalla kolmen lapsen kanssa reissannut. Ja yleensä vielä viikonloppuisin, no problem.- Ville-Viikinki
lukemattomia kertoja niin Isabellalla, kuin Amorellallakin. Koskaan ei ole ainakaan omalle kohdalleni sattunut mitään suurempia häiriöitä. Tietenkin viikolla on hieman rauhallisempaa ja aamulähdöillä erityisesti, kun matkustajina on enemmän vanhempaa väkeä. Yleisesti ottaen turunlinjalla on huomattavasti rauhallisempi meininki, kuin Tallinnan suunnan risteilyillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155