Olen joskus nähnyt unia ihan näistä suomalaisista julkisuuden henkilöistä, ja miettinyt usein sitten, että mitä ne tarkoittavat vai tarkoittavatko mitään. Ihan vasta tässä yksi yö, niin Jope Ruonansuu esiintyi minun unessa. Uni oli aika sekava, ja en muista siitä kuin väläyksiä. Ne mitä muistan niin meni jotenkin näin: Olin jossakin sisätiloissa, julkisessa paikassa vähän niin kuin koulun tapasessa. Jotenkin siinä sain tiedon, että tule tuonne salin puolelle kohta, sillä Jope Ruonansuu jumppauttaa meitä kaikkea
siellä. Jossakin vaiheessa avasin jonkun oven, ja siellähän porukka hetkui jo täydessä vauhdissa Jopen vetämänä. Säntäsin äkkiä porukan mukaan, ja aloin heilua porukan mukana. Kuulin kun Jope Ruonansuu höpötti jotain höpötystä, jossa esiintyi naisen nimi Elsa. Tuli sitten mieleen että mitähän eräs miespuolinen kaverini tuohon kommentoisi, kun hän on ihan oikeestikin seurustellut erään samannimisen kanssa. Katsoin sitten eteenpäin, ja siellähän tämä kaverini oli kuin olikin eturivissä. Että sellainen uni se. Kerran sitten näin Kai Hyttisen unessani. Istuin siinä unessa autossa takapenkillä, ja kohta havaitsin Kai Hyttisen istuvan edessä ns "pelkääjän paikalla". Kuskia en nähnyt. Silloin oli tv:ssä se yksi samaa sukua, eri maata sarja, jossa tämä Hyttinenkin näytteli. Kysyin siinä unessa Kai Hyttiseltä, että milloin se taas jatkuu se samaa sukua, eri maata? Hän vastasi siihen jotain, mutta hyvin epäselvästi. Sellainen uni oli sekin. Onko muilla vastaavia unikokemuksia?
Unia julkisuuden henkilöistä
0
211
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781428
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101358- 741125
- 1091049
- 621017
- 67888
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n250846- 63825
- 31748
- 46686