♥
lupaa kysymättä
syttyi punaisella
kovalla sohvalla
rakkauden liekki
sydämeeni
olimme maailmassa
silloin kahden
vain salaperäisesti
hymyilevä kuu seurasi
katseellaan meitä
sama hymy huulillani
kuljen niissä päivissäni
joissa et ole lähelläni
sammuttamassa paloani
hymyn pienen salaisuuden
suljen omaan sydämeen
sinua alati rakastavaan
hymy sinulle
kultaseni
♥
hymy
16
444
Vastaukset
- lindalinda1
kokonaisuus ja kuu-säkeistö on hyvä, samoin
seuraava säkeistö. Itse olisin jättänyt loppuka-
neetin kyllä pois, mutta ei se runoasi millään
muotoa riko.
Oikein nautinnollista luettavaa.- padme_amidala
Sinä se huomaat aina heikkouden runoissani. Muotoilin sitä loppukaneettiani moneen otteeseen, enkä saanut siitä mieleistäni. Se olisi pitänyt tosiaan jättää pois kokonaan, kun se sotkee tuollaisenaan asian.
Mukavan keväistä talvipäivää sinulle : ) - lindalinda1
padme_amidala kirjoitti:
Sinä se huomaat aina heikkouden runoissani. Muotoilin sitä loppukaneettiani moneen otteeseen, enkä saanut siitä mieleistäni. Se olisi pitänyt tosiaan jättää pois kokonaan, kun se sotkee tuollaisenaan asian.
Mukavan keväistä talvipäivää sinulle : )Eihän se nyt suinkaan ole heikkous, se oli vaan
minun mielipide. Mutta Sinulle uskallan sanoa,
koska tiedän jo kokemuksesta, että osaat ottaa
rakentavaa kritiikkiä vastaan.
En halunnut millään muotoa loukata Sinua, enkä
rytätä runoasi - pyydän anteeksi. En enää jat-
kossa sano mitään runon rakenteesta, siis tuon
kaltaista. - padme_amidala
lindalinda1 kirjoitti:
Eihän se nyt suinkaan ole heikkous, se oli vaan
minun mielipide. Mutta Sinulle uskallan sanoa,
koska tiedän jo kokemuksesta, että osaat ottaa
rakentavaa kritiikkiä vastaan.
En halunnut millään muotoa loukata Sinua, enkä
rytätä runoasi - pyydän anteeksi. En enää jat-
kossa sano mitään runon rakenteesta, siis tuon
kaltaista.älä ollenkaan pyytele anteeksi. Olen aina ilahtunut rakentavasta kritiikistäsi. En tiedä oletko huomannut sitä, mutta omasta mielestäni palautteittesi jälkeen on hiukan parannusta aina tullut runoihini. Muistan olla huolellisempi ja luen edes kerran runon itse, ennenkuin laitan sen tänne.
Sinä olet ihana ihminen, kiitos olemassaolostasi : )
- Mysteriet
Saisit kirjoittaa ihan mitä tahansa ja minä ylistäisin sen taivaisiin - vain yhden sanan vuoksi... Alati !
Onneksi kirjoitit kauniin runon, niin voin oikeesti pyritellä silmiäni ;D
Alati - jesh !- padme_amidala
kummallisuuksia runoon. Tuo alati tuli ihan itsekseen, mutta kun nyt mietin, niin "aina" ei olisi ollutkaan ihan sama asia. Olen imarreltu kehustasi, vaikka se onkin liioiteltu.
Kiitos : )
et ole huiskinut, sen huomaan,
vaan näen, että rakkausbasilisko
on tehnyt sinulle hyvää:)))
Mukavaa lauantaipäivää.- padme_amidala
sipulia ja hunajaa se pasilli on tuonut tullessaan. Sipulista jo haluaisin päästä eroon, mutta kun maapallo on pyöreä sipuli palaa aina takaisin, vaikka sen mihin suuntaan hyvänsä heittää pyörimään.
Mukavaa keväistä lauantaipäivää myös sinulle : )
- kaaru
Rakkaus ei kysynyt lupaa tulla
ei se kysynyt myös sitä lähtiessään
jätti vain kaipuun ja ikävän
muistot mitä muistella
pimeinä iltoina yksin
kuljen ihmisten keskellä
Sinä kuljet mukana
kuitenkin odotan hetkeä
jolloin tartut käteeni- padme_amidala
Hieno on vastausrunosi. Kiitos lukuhetkestä : )
Mukavaa lauantainjatkoa : )
- *Rakkaudenlahja*
kertoo paljon.Siinä voi olla rakkautta.Liekki sydämeen syttyy lupaa kysymättä ja ihan kuin varkain.Runosi on hyvin kaunis ja siitä sydämellinen kiitos!
- padme_amidala
Lämpöisestä sydämestäsi tulleita palautteitasi on aina yhtä mukava lukea.
Miellyttävää lauantainjatkoa sinulle : )
- krittikko lukija
Kliseekimppu.
Runossasi ei ole mitään uutta, ei värejä, ei makua, ei sanojen leikkisää kisailua.
Se on kuin haaleaa kaurapuuroa. Runossa pitää olla kauneuden lisäksi (tai kauniiden sanojen) jotain uutta tarjottavaa, tai ei edes välttämättä uutta, vanhaakin, mutta eri tavoin tarjoiltuna.
Muuten se on - kuin haaleaa kaurapuuroa. Valitettavasti sama ilmiö toistuu useimpien runojen kohdalla, toistetaan samaa kaavaa, samoja sanoja pyöritetään päivästä toiseen (tiedän ei ole pakko lukea jne..).
Lukija pitää osata yllättää, vaihda tyyliä, käytä vertauskuvia jne.- padme_amidala
Kiitos, kun näit vaivaa noin monisanaisesti arvostella runoani (muuten haalea kaurapuuro on herkkuani). Tiedän itsekin, että runoni ei ole mitenkään erinomainen. Tämä on harrastelijapalsta, joten henkeäsalpaavia taide-elämyksiä ei kaikilta runoilijoilta voi odottaakaan. Itse kiinnitän huomiota runossa sanomaan, en niinkään ilmiasuun. Tämänkin runon sanoma tulee selvemmin esiin ilman vertauskuvia (joita en edes osaa käyttää).
Minun taitoni eivät riitä yllättämisiin, eikä tyylien vaihtoihin.
Toivottavasti löydät täältä myös mieluisia runoja : )
- *MURUKULTA*
Minäkin aloin hymyileen kun luin tämän!
No, minä kyllä hymyilenkin (-->) melkein aina..
mutta syystä,, se on jotenkin mukavenpaa, vai mitä sanot?! ;D
Sinun 'hymysi' tulikin tänne tarpeen,,olo on kuin olisi jäänyt täryjyrän alle.. :\ Mut kyl se siitä!
Nyt on pakko laittaa mun EHDOTON lemppari! 10 (yllätys?) :))))
Joka sopii joka pvään,, varsinkn siihen pvän, kun ei niin kauheesti hymyilytä..! Olekeepa hyvä!
http://www.youtube.com/watch?v=1loyjm4SOa0- padme_amidala
Nyt on minun vuoroni kiittää ja oikein naurusta =D
Ihana linkki. Mulla on nyt työnä "olla tavoitettavissa", joten se on hyvä syy istua tässä ja runoilla. Räväkämmät runot menee tosin pöytälaatikkoon. Yksi pääsi läpi itsesensuurin livahtamaan hyppysistä palstalle *huokaus*
Jos aina olisi hyviä päiviä, niin ne alkaisivat tuntua tavallisilta.
Hhhmm *miettii* "täryjyrän alle" ... mit.. no oliko ylip..
enpäs nyt kysykkään :O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774834- 123416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262004Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471946Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6801906- 1171841
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431