Jokohan rauhoittuu

Elisama

Jokohan rauhoittuu kun viikonloppu on ohi.
Nyt on taas häiriköt olleet oikein aktiivisia ja liikkeellä "koko kentällisellä" niinkuin torstaina lupasivat.
Tällä palstalla on olleet vakikirjoittajat jotenkin kaikki maalitauluina.
Minä olen saanut nauttia erikoisen massiivista hyökkäystä jota on tehty eri palstoilla. Minähän kirjoittelen useampaan palstaan.

Häirikkö kertoo seuranneensa minua ympäri netin ja poimiii muunmuassa täällä kirjoittamiani asioita ja myös muualla.
Niistä hän sitten yrittää todistella minusta vaikka mitä.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=4500000000001597&posting=22000000032690404

Napsauttkaa tuosta linkistä niin saatte pienen näytteen kuinka häirikkö on alkanut oikein ajojahdin.

31

1414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ira¤

miten kukaan viitsii etsiä eri palstoilta kirjoituksia vain kommentoivansa tuolla tavalla,kyllä ihmetellä täytyy.

• Elisama

Mikähän häntä minussa kiehtoo noin suunattomasti.

• Ira¤
        Elisama kirjoitti:

työelämässä samantapaisen niskaani,kyllä osasi olla "hauska"tyyppi ja riitti mielikuvitusta.

• Elisama
        Ira¤ kirjoitti:

työelämässä samantapaisen niskaani,kyllä osasi olla "hauska"tyyppi ja riitti mielikuvitusta.

Kyllä tuollakin näkyy riittävän.
        Oliskohan tuo se bbbbb ihminen jolla on välillä joku selvempi kausi mutta viha kiehuu silloinkin.

• Karjalankägönen
        Elisama kirjoitti:

tiijät liikkoo ja out käynä liijan monessa paikassa:))Ja kaiketi out vielä liijan tervyt hänen makkuunsa!

• Elisama
        Karjalankägönen kirjoitti:

tiijät liikkoo ja out käynä liijan monessa paikassa:))Ja kaiketi out vielä liijan tervyt hänen makkuunsa!

Huomasin vielä viestisi niin vastaan.
        Kyllä siinnä jotain tällaista varmaan on.
        Kateus on kamala tauti.
        Tiedätkös muuten ettei tuo hyökkäily rasita minua ollenkaan. Olen ollut niin paljon kaikenlaisten kanssa tekemisissä.
        Eihän tuollainen kuitenkaan voi olla normaalisti ajattelevan touhua.
        Kiertää kaikki palstat minua jahtaamassa. Voi yhden kerran.

Huomenna on lääkärin tuomio.
        Pelkään pahoin että on vähän hankala viesti hänellä.
        No mitään ei tapahdu Jumalan sallimatta.

• Elisama

Niin hei unohdin mainita.
        Olen käynyt useimmassa niistä paikoista joissa siinnä Lännen Lokarissa mainitaan.
        Jopa puinut siinnä Dakotan rajalla, aivan muutaman mailin päässä. siis tällainenkin yksityskohta tuli mieleen.
        Sitä ei tuo ihailijani oikein voi sitää että joku muu on nähnyt maailmaa.

• Karjalankägönen
        Elisama kirjoitti:

Kateus on kamala tauti.
        Tiedätkös muuten ettei tuo hyökkäily rasita minua ollenkaan. Olen ollut niin paljon kaikenlaisten kanssa tekemisissä.

Elisama huomenna-mäne onnella!!!

• Ira¤

Elisama huomenna-mäne onnella!!!

minultakin.pidän puolestasi peukkuja.

• jatta
        Elisama kirjoitti:

on ilmiselvä juttu. Sinun tieto, taito ja osaaminen. Tarvitaanko kateuteen jotain muuta?

• marliisi54
        Elisama kirjoitti:

Kateus on kamala tauti.

puolestani sinne lääkärireissulle.

• marliisi54
        Elisama kirjoitti:

Niin hei unohdin mainita.
        Olen käynyt useimmassa niistä paikoista joissa siinnä Lännen Lokarissa mainitaan.
        Jopa puinut siinnä Dakotan rajalla, aivan muutaman mailin päässä. siis tällainenkin yksityskohta tuli mieleen.
        Sitä ei tuo ihailijani oikein voi sitää että joku muu on nähnyt maailmaa.

se on se suomalaisen perisynti.

• jatta
        marliisi54 kirjoitti:

se on se suomalaisen perisynti.

sitten suurin voimavaran lähde. heh, heh

• Karjalankägönen
        Ira¤ kirjoitti:

minultakin.pidän puolestasi peukkuja.

mäne onnella sinne liäkärriin!

• noi sinua lyttävät kirjoittajat haluaisivat omistaa sen tiedon ja kokemuksen mitä omistat.
      En viitsi mainita sitä adjektiivia, millä nimellä se"tauti" yleisesti tunnetaan

• Elisama

todennäköisesti jotain tällaista siinnä täytyy ollatai sitten joku ei pidä jostain muusta piirteestäni.
        Tuo mainitsemasi seikka näyttää todennäköisimmältä.

• Elisama
        Elisama kirjoitti:

todennäköisesti jotain tällaista siinnä täytyy ollatai sitten joku ei pidä jostain muusta piirteestäni.

Nyt sitten nukkumaan.
        Toivottavasti tuolla minun suurella ihailijallani on rauhallinen yö niin ehkä huominen on vähän valoisampi.

• Elisama kirjoitti:

ystävällinen kirjoitustapa, sivistynyt tyyli käsitellä toisia kirjoittajia ja kaikkein karmeinta huumori ja elävä usko!

• Elisama
        Kirjo-Sieppo kirjoitti:

ystävällinen kirjoitustapa, sivistynyt tyyli käsitellä toisia kirjoittajia ja kaikkein karmeinta huumori ja elävä usko!

Varmaan nuo asiat ärsyttää ja luulen että eniten se viimeksimainittu.

• Se on sinulle kateellinen. Kun kirjoituksillasi osoitat olevasi, fiksu, kaunis ja älykäs.
      :)

Älä anna lannistaa ja voi hyvin.

• Elisama

Heh heh vai kaunis. en ole kaunis vaan komea;;)))
        Etkö tiedä että on rumaa jos mies on kaunis mutta ruma mies on komea;;)))

Saas nähdä miten tuo ihilijani vääntää tuon sanomani.

En lannistu, en.

• jatta

kirjoitus. Paljasit heti alkuun itsensä täysin "Elisama on verraton veijari! Kävin ihan asiakseni etsiskelemässä Elisaman kirjoituksia."

Taitaa olla niin, että tämäkin on ihastunut Elisamaan. Kirjoittaa herjoja, että Elisama (kuten monessa vastauksessa kirjoitettiin) haastaisi hänet käräjille. Sillä tavoin saisi yhteyden Elisamaan.

Huima on jonkun suosio. Pakko myöntää. heh, heh...

• S-tintti

Sie oot sie ja sillä hyvä. Myö jokainen ollaan omia yksilöitä ja sillä hyvä. Mie sanon,että älä välitä,vaikka välitäthän sie. On se inhottavaa tuommoinen jatkuva vainoaminen. Mie en ees viittinyt viikonloppuna lotkauttaa korvaanikaan tänne suuntaan ja jätän kyllä lukematta kaikki kommentit. Nytkin vastaan vaan siulle.

• Vilma-t

Eipä niihin hörhellyksiin vastaamiseen kannata paljoa aikaa tuhlata. Minäkin olen siirtynyt takavasemmalle ja käyn silloin tällöin lukaisemassa kuulumisia.

Terkkuja sinne. Älysin nimittäin vasta eilen kuka tämän tirpan nimmarin takana luuraa.

• S-tintti
        Vilma-t kirjoitti:

Eipä niihin hörhellyksiin vastaamiseen kannata paljoa aikaa tuhlata. Minäkin olen siirtynyt takavasemmalle ja käyn silloin tällöin lukaisemassa kuulumisia.

Terkkuja sinne. Älysin nimittäin vasta eilen kuka tämän tirpan nimmarin takana luuraa.

Hyvä,että älysit! :D Vointeja sinullekin!

• Paateri

Kyllä oli pienisielusen juttua se juttu. Kuka voi ja viitsii kiertää ympäri netin etsimässä toisen juttuja. Katson haulla ja niitä on satoja. On varmaa viikon lukenu niitä.
      Se minuu hävettää tässä kun on menny kirjottamaan miun kotipaikan palstlle Lieksan sivulle

• jatta

se ole sinun häpeä jos toiset törttöilee. Eipä siitä kirjoituksesta silläkään palstalla kukaan ilahtunut. Ota nyt vaan rauhallisesti. Jos joku sattuu utelemaan niin sano, että jostain on hihuli teidän kylän palstalle löäytänyt. Kyllä me olemme tukena ja turvana.

• Elisama

Älä sure Paateri.
        Olen käynyt Lieksassa muutaman kerran ja saanut erittäin hyvän kuvan ihmisistä siellä.
        He ovat ystävällisiä ja mukavia.
        Joka paikkakunnalla löytyy aina joku erikoinen ja se sääntö koskee teitäkin.
        Ei tuo henkilö muuta yhtään käsitystäni teistä.

• Elisama

Lieksan palstalta on näköjään poistettu se herjakirjoitus. No hyvä niin !

• S-tintti

Sinulla on ystäviä täällä palstalla paljon!

• Elisama
        S-tintti kirjoitti:

Sinulla on ystäviä täällä palstalla paljon!

No se on hyvä, ystäviä ei ole koskaan liikaa.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6345
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      643
      2641
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1209
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      82
      1133
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      83
      1114
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1078
    7. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      299
      1076
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      84
      1055
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      66