Itse tykkään peppuseksistä mutta haluan että sitä ennen mun peppureikää nuollaan, se on ihanaa!! samalla sitä voi vähän lämpätä siinä ennen panoa..
Mitä mieltä, kaikki ei suostu tähän, mutta en miehet jotka on nuollu on jääny positiivisesti mieleen
oletko nuollut pyllyä?
9
7436
Vastaukset
- nuolija_m
oon nuollut tyttöystäväni pyllyä ja hän minun. kiihottavaa puuhaa, kunhan vaan paikat on puhtaat.
- Licker 426
Olen nuollut naiseni peppureikää useinkin ja nautin siitä, ajattelin suorittaa myös tänä iltänä moisen manööverin.
- Lips69
Puhtaan Pyllyn nuoleminen on nautinnollista, Työntää välillä kielen pää aukosta sisälle jne.
Olen yrittänyt nuolla naisystäväni pyllyä, pari kertaa onnistunut,mutta Hän ei tykkää peppuseksistä (on joitain traumoja menneisyydessä).
Ihana pyllyn nuolenta ja sitten työntää penis nautinnollisesti ja varovaisesti sisään, NAM !- TTKK66
Kyllä meillä nuollaan oikein kunnolla.
Muija oikein pyytää nuolemaan.
SE ON IHANAA
Sitten sormella rasvataan pyllyreikä kunnolla...
Eikun mun a sisään vaan ja hitaasti naimaan,aaah - TTKK66
TTKK66 kirjoitti:
Kyllä meillä nuollaan oikein kunnolla.
Muija oikein pyytää nuolemaan.
SE ON IHANAA
Sitten sormella rasvataan pyllyreikä kunnolla...
Eikun mun a sisään vaan ja hitaasti naimaan,aaahKieli pyllyssä ja sitten iso kulli sinne sisään.
Se on niin HYVÄÄ - Patukkaa pyllyyn...
TTKK66 kirjoitti:
Kieli pyllyssä ja sitten iso kulli sinne sisään.
Se on niin HYVÄÄ...sanoo G-mies.
Onpi oikke mukavata. Ja tottahatoki vast pesu jälkke
- mitä tiedän
Peppureiän nuoleminen takaapäin, kun nainen on kontallaan, on aivan mielettömän ihanaa.
Itse haluan nuolla ilman pesuja koska pepun ja pimpin hajut ja maut kiihottaa todella paljon.- TTKK66
Sellainen hikinen pyllyreikä.
Kun eukko tulee kotiin otan jo eteisessä housut alas häneltä.
Hän tietää mitä haluan ja pyllistää ihanasti.
Levittää vielä käsillään pakaroitaan...
Sitten panen takaapäin pyllyyn tai pilluun.
Mutta ensin nuolen anusta kauan...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316