Kuinka lähestyä?

veskari_nainen

Toivon vastauksia kaikilta härkämiehiltä ja muiltakin joilla on kokemusta ja tietoa: Miten härkämiestä kannattaa lähestyä vai kannattaako?
Itse olen tosiaan veskarinainen ja välillämme on aina ollut sähköä, mutta selvää aloitetta ei ole tullut. Sellaisia pieniä kohteliaisuuksia ja tekoja kyllä olen saanut.
Mien siis härkä suhtautuu aloitteen tekeviin naisiin? Tai koska ja miten härkä tekee aloitteen? Vaikuttavatko ystävien mielipiteet?

Kiitos kaikille auttaneille etukäteen! :)

6

2917

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sarvenalut

Vaikka en hirmusesti noteeraa horoskooppeja, niin tämä härkä ei pistä hanttiin suoraa lähestymitä. Liian suoraan ei pidä härkää lähestyä vaan vihjaamalla aikeistaan... varmaan monet härät kääntävät sarvet hyökkäykseen, jos iskee ihan surutta kimppuun. Härät ei tykkää tehdä alotteita tai jos tekee niin se on ehkä liian suora tapa lähestyä naista ja tuloksena voi olla ei toivottu pelin menetys. Me härät tykätään olla hyvin jääräpäitä ja voidaan moköttää pitkään. Onneksi meillä on lyhyt muisti ja lepyttäminen onnistuu, kun tietää mistä oma härkä tykkää :)

• härän melkein puoliso

Kiitos kirjoituksestasi, se oli kuin minun suustani . Just tuommosta se on härän kanssa

• allekirjoitan

Muuten allekirjoitan viestisi, mutta ainaan itse en pidä pahana suoraa lähestymistä naisilta; epäsuorien viestien tutkiskelu ajaa hermoromahduksen partaalle.

• härkä (n)
        allekirjoitan kirjoitti:

Muuten allekirjoitan viestisi, mutta ainaan itse en pidä pahana suoraa lähestymistä naisilta; epäsuorien viestien tutkiskelu ajaa hermoromahduksen partaalle.

Suora lähestyminen ainakin pätee tähän naiseen. Senkun teet rehellisesti ja mitään pelejä pelaamatta saat ainakin kunnioituksen ja arvostuksen. Jahkailut ja vihjailut alkavat lähinnä ärsyttämään. Seisot selkäsuorana sanojesi takana ja olet sanojesi ja tekojesi kanssa yhtä niin saat minut :D Otat etkä meinaa etkä jätä mitään epävarmuutta ilmaan niin johan saat "pehmeän" härän;) ja mitä seksiin tulee... ei suotta kehuta härkien seksuaalisuutta..pääkipu on ihan outo asia sillä saralla.. ennenkaikkea yhden miehen nainen siitä huolimatta:DD

• sinisilkin

Ehkää kannattaa lähestyä vain omana itsenään....juuri sellaisena kuin olet..se joko kelpaa tai sit ei...pitkän päälle kulissit särkyy ja toisen miellyttämin käy raskaaksi.....

• rehellisyys

on tärkeää härälle, ja luotettavuus. Että sen ekan valheen kun suustas lasket niin se on menoo sitte. Härkä kohtelee sua kun tiskirättiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1762
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1465
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1348
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1193
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      8
      1102
    6. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1085
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1019
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      980
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      880
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe