onko sinulla huomenna kontrolli?Taitaa olla Mumskun miehelläkin molemmille onnea matkaan,täällä pidetään peukkuja:)
Raspis
34
1083
Vastaukset
- Raspikurkku
Huomennahan se on. Saa taas valokuituletkun nenän kautta nieluun. Mukavaa on myös istua odotushuoneessa puuduutustikut nenästä törröttäen ihmisten ihmeteltävänä. Täytyy ottaa joskus kamera mukaan :-)
- Ira¤
vähän pidemmän välin seuraavaan kontrolliin?
- Karjalankägönen
varmmaan näyttää,mut ei takkuulla tunnu itestä yhtä hauskalta-mäne onnella Raspis!
kontrollit;)
Mä lähden matkaan taas huomen aamulla..
saapa nähdä miten siellä menee, tuleeko säteet vai sytöt vai kenties molemmat...
Toivoisin että pelkät säteet riittäs niinku lupailivat... mutta pikku kutina olis, että olis se kumma jos ei jokaisella lekuri reissulla tule jotain paskaa niskaan:)
Eli tod. kaikki hoijot mitä Suomesta löytyy...
Mutta huomenna sen näkee...
Tsemppii raspis.. Olen hengessä mukana...- Ira¤
pikkuhöpäkkä kirjoitti:
kontrollit;)
saapa nähdä miten siellä menee, tuleeko säteet vai sytöt vai kenties molemmat...
Toivoisin että pelkät säteet riittäs niinku lupailivat... mutta pikku kutina olis, että olis se kumma jos ei jokaisella lekuri reissulla tule jotain paskaa niskaan:)
Tsemppii raspis.. Olen hengessä mukana...toivotaan,että selviäisit säteillä.Peukut on pystyssä teille kaikille joita huomenna koetellaan.
- Elisama
Juu olen ollut joskus ne sukkapuikot nokassa ja tuntui olo mahtavalta.
Odotushuoneessa oli joku pikkutyttö äitinsä kannsa ja pikkutyttö kysyi äidiltään "Äiti onko tuo setä vetänyt sukkapuikot henkeensä". Oli vähällä lentää tikut nenästä kun alkoi naurattaa. - Karjalankägönen
pikkuhöpäkkä kirjoitti:
kontrollit;)
Tsemppii raspis.. Olen hengessä mukana...mäne onnella ja toivottaan kaikki,jotta mahollisimman vähällä p......a huomisesta selevviisit!
- Raspikurkku
Karjalankägönen kirjoitti:
varmmaan näyttää,mut ei takkuulla tunnu itestä yhtä hauskalta-mäne onnella Raspis!
että se näyttää paljon pahemmalta kuin miltä se oikeasti tuntuu. Käytännössä varsin helppo ja täysin kivuton operaatio. Sen takia varmaan kontrollit on usein kun homma on helppo ja halpa tehdä.
- Ira¤
Raspikurkku kirjoitti:
että se näyttää paljon pahemmalta kuin miltä se oikeasti tuntuu. Käytännössä varsin helppo ja täysin kivuton operaatio. Sen takia varmaan kontrollit on usein kun homma on helppo ja halpa tehdä.
vielä jännityksen tunnit edessä?
- Raspikurkku
Ira¤ kirjoitti:
vielä jännityksen tunnit edessä?
vaikka en minä sitä osaa enää jännittää. Kaksi kuukautta sitten oli edellinen kontrolli joten tuskin nyt mitään uutta tulee vastaan. Käsittääkseni tuollainen levyepiteelikarsinooma on aika hidas kehittymään (muistuttaa siinä mielessä insinöörejä :-) ). 12.45 olisi KNK-polille aika ja täältä töistä on vartin matka.
- Ira¤
Raspikurkku kirjoitti:
vaikka en minä sitä osaa enää jännittää. Kaksi kuukautta sitten oli edellinen kontrolli joten tuskin nyt mitään uutta tulee vastaan. Käsittääkseni tuollainen levyepiteelikarsinooma on aika hidas kehittymään (muistuttaa siinä mielessä insinöörejä :-) ). 12.45 olisi KNK-polille aika ja täältä töistä on vartin matka.
ei tarvitse sitten niin kovin jännittää.Onnea matkaan kuitenkin.
- Karjalankägönen
kuuluna mittää-onkohan töissä,vai eikö jaksa muuten kirjutella:O
- s.lomalta töihin;
monet lopettavat tai ainekin vähentävät siinä vaiheessa kirjoittamista tänne.
En usko itsestänikään että jaksan enää seurata palstaa sairauslomani loputtua tuskin edes ehdin.
Ihan normaalia palata normaaliin elämään/aikansa kutakin; Hyvää jatkoa mumskulle;) - Zom
...toivon jaksamista töissä ja hyviä uutisia miehensä kontrollipäivänä!
Raspis ja Pikkuhöpäkkä, olkoon onni huomenna myötä. - Ira¤
Zom kirjoitti:
...toivon jaksamista töissä ja hyviä uutisia miehensä kontrollipäivänä!
Raspis ja Pikkuhöpäkkä, olkoon onni huomenna myötä.samoihin toiveisiin,myöskin teille Zom miehesi
kanssa voimia ja valon pilkahduksia:) - Zom
Ira¤ kirjoitti:
samoihin toiveisiin,myöskin teille Zom miehesi
kanssa voimia ja valon pilkahduksia:)...Sinun lämmin myötäelämisesi ainakin sai taas kerran valonpilkahduksen elämääni!
Eilen, kun olin lähdössä sairaalasta, ukkokulta sanoi iloisena: "Olipa tänään hieno päivä!" Se teki hyvän ja rauhallisen olon ja antoi levollisen yöunenkin.:) - Ira¤
Zom kirjoitti:
...Sinun lämmin myötäelämisesi ainakin sai taas kerran valonpilkahduksen elämääni!
Eilen, kun olin lähdössä sairaalasta, ukkokulta sanoi iloisena: "Olipa tänään hieno päivä!" Se teki hyvän ja rauhallisen olon ja antoi levollisen yöunenkin.:)antaisin vietäväksi miehellesi,jos voisin.Olipa
hienosti sanottu ukkokullaltasi,tuon kun me kaikki jaksaisimme aina oivaltaa joka päivä:)
Mukavaa alkavaa päivää,täytyy lähteä tytärtä avustamaan viemään hänelle hyvää miltä:)
- Raspikurkku
Tuli taas käytyä sanomassa hii-hii lääkärille :-).
Mitään ei näkynyt ja seuraava kontrolli on vasta kolmen kuukauden kuluttua.
Minun edelläni oli sisällä pikkuvauva. Oli kyllä tuskallista istua ja kuunnella vauvaraukan huutoa vaikka hyvin tiesi että mistään hädästä ei ollut kkysymys.- Ira¤
saat huokaista kesään asti.Onhan se aina helpotus
kuin kivi putoaisi sydänalasta.
Ei mukavalle vauvan itku kuulosta lääkärillä,vaikka apua ollaan hakemassa. - Raspikurkku
Ira¤ kirjoitti:
saat huokaista kesään asti.Onhan se aina helpotus
kuin kivi putoaisi sydänalasta.
Ei mukavalle vauvan itku kuulosta lääkärillä,vaikka apua ollaan hakemassa.minun kohdallani on ehkä liioittelua puhua kiven putoamisesta sydämeltä, en ole enää pitkään aikaan kuvitellutkaan syövän uusiutuvan, ainakaan näin pian. Minulla on hyvä indikaattori tuo ääni. Niin kauann kuin ääni on normaali tiedän olevani terve.
- Karjalankägönen
Raspikurkku kirjoitti:
minun kohdallani on ehkä liioittelua puhua kiven putoamisesta sydämeltä, en ole enää pitkään aikaan kuvitellutkaan syövän uusiutuvan, ainakaan näin pian. Minulla on hyvä indikaattori tuo ääni. Niin kauann kuin ääni on normaali tiedän olevani terve.
jotta tuas on tutkittu ja kaikki hyvin-siitä on mukava männä kevättä kohti:D
- Ira¤
Raspikurkku kirjoitti:
minun kohdallani on ehkä liioittelua puhua kiven putoamisesta sydämeltä, en ole enää pitkään aikaan kuvitellutkaan syövän uusiutuvan, ainakaan näin pian. Minulla on hyvä indikaattori tuo ääni. Niin kauann kuin ääni on normaali tiedän olevani terve.
meilläkin jokin tuollainen josta tietäisi,ei vaiskaan kunhan leikkiä lasken.
- Elisama
Tosi mukavaa lukea tuollaisia tuloksia.
Onneksi olkoon.
- mumsku
ja kaikki muut! Täytyy sanoa nyt huomenta,heräilin noin tunti sitten.On yövuoro viikko ja päivällä en ehtinyt nukkua,olin ukkokullan mukana tähystyksessä.Ja kylläpä olikin meille suuri ilo,mitään syövän uusiutumiseen viittaavaa ei näkynyt!
Niin,kyllä nyt huomaa,ettei ehdi paljoa enää koneen ääreen,en ole tainnut viikkoon käydä tässä palstalla.Ja toisaalta,kun työpaikassani on satoja ihmisiä,ei ole enää niin tarvetta keskustella täällä.
Zom,sinua ja ukkokultaasi olen muistanut,kuinka jaksanette ? Ja Tässä ja nytille terkut,en saa sähköpostia toimimaan!Nyt syömään kohta tytär tulee ja ajaa minut töihin,mukavaa illan jatkoa kaikille ja hyvää yötä!(Belgiltäkin terkkuja,hän voi hyvin ja sakupojan molemmat korvat ovat pystyssä.)- Karjalankägönen
onneks olokkoon ja tervveissii ukkokullalles!
- Ira¤
voi kuinka mukavaa kuulla,onneksi olkoon teille.
Varmaankaan ei ennätä koneelle,kurkkaa välillä kun jaksat ja kerro kuulumisiasi.Nousivat ne korvat kuitenkin:)Hyvää työpäivää sinulle,ja kirjoittele
kun ennätät:) - jatkoa
Ira¤ kirjoitti:
Varmaankaan ei ennätä koneelle,kurkkaa välillä kun jaksat ja kerro kuulumisiasi.Nousivat ne korvat kuitenkin:)Hyvää työpäivää sinulle,ja kirjoittele
kun ennätät:)mumskulle ja ukkokullalle unohtamatta belgiä
Terveyttä ja voimia jaksaa töissä.:) - mumsku
Ira¤ kirjoitti:
kun ennätät:)välillä tännekkin,kunhan saan jonkinlaisen rytmin tähän elämään taas.Kolmeen vuoroon sopeutuminen vie aikansa.Nousin tässä äskettäin pyörimästä tuolta sängystä,aurinkoinen päivä tuli pahimmoilleen,kun minulla on yö.Nukunpa sitten illemmalla ennen töihin lähtöä.Belgi ei myöskään tajua tätä,että mamma on yöt pois ja aamulla alkaa nukkumaan.Ihmettelee varmaan että mitä yöjuoksuja mammalla on!Miten Ira sinä jakselet?Minulla on paljon lukemattomia ketjuja täytyy joskus selata,kun jaksan ja on aikaa.
- Ira¤
mumsku kirjoitti:
välillä tännekkin,kunhan saan jonkinlaisen rytmin tähän elämään taas.Kolmeen vuoroon sopeutuminen vie aikansa.Nousin tässä äskettäin pyörimästä tuolta sängystä,aurinkoinen päivä tuli pahimmoilleen,kun minulla on yö.Nukunpa sitten illemmalla ennen töihin lähtöä.Belgi ei myöskään tajua tätä,että mamma on yöt pois ja aamulla alkaa nukkumaan.Ihmettelee varmaan että mitä yöjuoksuja mammalla on!Miten Ira sinä jakselet?Minulla on paljon lukemattomia ketjuja täytyy joskus selata,kun jaksan ja on aikaa.
taas tottua uuteen rytmiin,ja nukkuma-aikoihin.
Kontrolli maaliskuun alussa,vatsa kiukuttelee,ja
kolmen kuukauden sisällä pitäisi päästä kuulemaan
mitä sieltä vatsasta löytyi.
Ihana aurinko päivä pian lähdettävä lenkille.
Mukavaa päivän jatkoa:)
- suuresti
Mies sairasti syöpää. Tulevista kontrolleista hän ei koskaan halunnut puhua, saatika sitten saada "muistutuksia" johon tuolla otsikkoni ihmettelyllä viittaan.
Elämä kun pyöri 3kk sykleissä juuri kontrollien takian.
Ystäväpiiriin kuulu muutama "syöpäläinen" joilla samat fiilikset. Säännölliset kontrollit muutenkin stressaavia eli kyseiset päivät eivät kaipaa erityishuomiota muilta.
En halua ap:tä arvostella mutta tuntui aika henkilökohtaiselta kyselyltä, kun vertaan omiin kokemuksiini. Tietysti tässäkin asiassa kaikki yksilöitä; toisille kontrollipäivä on yksi muiden muassa, toisille se on sitten jotain ihan muuta.- Ira¤
me ihmiset reagoidaan erilailla,täällä olemme jännittäneet toistemme mukana ja tsempaten kanssakulkijoita,sekä iloinneet kuulumista.
- läheisilleni
kontrolleista tälläinen palsta on tarpeen,;tänne on helppo kirjoittaa kontrolli jännityksestä
kaikki tajuavat mistä on kysymys:)) - Raspikurkku
Minä olen kertonut kontrolleista aina kun se on edessä ja minulla on 2-3 kk kontrolliväli ties kuinka kauan. Mutta kuten olen monesti sanonut niin minulle nämä kontrollipäivät eivät ole mitenkään merkityksellisiä, minä olen parantunut jo puolitoista vuotta sitten eikä tilanne ihan heti muuksi muutu. Oma pikku vaivansa se tietysti on, saada se letku nenäänsä ja sieltä kurkkuun mutta eipä se ole kuin tunnin reissu keskussairaalaan. Sellaiset joiden syöpä on salakavalampi varmaan suhtautuvat toisella lailla kontrolleihin. Minä tiedän että kun ääni on normaali niin syöpä ei ole uusiutunut.
- Ira¤
Raspikurkku kirjoitti:
Minä olen kertonut kontrolleista aina kun se on edessä ja minulla on 2-3 kk kontrolliväli ties kuinka kauan. Mutta kuten olen monesti sanonut niin minulle nämä kontrollipäivät eivät ole mitenkään merkityksellisiä, minä olen parantunut jo puolitoista vuotta sitten eikä tilanne ihan heti muuksi muutu. Oma pikku vaivansa se tietysti on, saada se letku nenäänsä ja sieltä kurkkuun mutta eipä se ole kuin tunnin reissu keskussairaalaan. Sellaiset joiden syöpä on salakavalampi varmaan suhtautuvat toisella lailla kontrolleihin. Minä tiedän että kun ääni on normaali niin syöpä ei ole uusiutunut.
niin heille ei viitsi puhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927