Tässä lomalla ehtinyt miettiä syntyjä syviä ja ajatus lähti joskus aikaa sitten luetun kirjan pohjalta.
Kuinka paljon on täälläkin ihmisiä,joilla olisi lahjakkutta vaikka mihin,mutta elämän tragediat tai lahjattomat vanhemmat ynnämuut elämään vaikuttajat ovat estäneet tai haitanneet luovuuden esiintulemista oikealla/hyväksytyllä tavalla.>(pitkä lause)
Heittäkää ajatuksia teeman pohjalta ihmiset.:)
Lahjakkaan lapsen tragedia
22
1440
Vastaukset
- gitta5
Paljon luulen niin...Mikä on surunlista:( mut toivo elää ;))) jos sit joskus,,,;:)
mutta harmi kun ei tarinaa synny.
Toivoa sopii ehkä sitten joskus:)
Taidan laittaa energiani tänään siivoiluun,kun tuo aurinko armas näyttää nurkatkin!
- Puhurix
Mä tunnistan itteni tosta.
niin minäkin.
Ehdin napata käsiin imurin ja ajatuksen terä katosi..ysk..pölypalleroiden sekaan.
Haravointi on ainoa askar miss` ajatukset lentää:)
- Masse setä
Nimenomaisesti lahjattomuuteen meikäläinenkin on perustanut tämän tilanteen.
Tarzanin kirjat tuli aikanaan luettua aika huolellisesti, kuten esimerkiksi Tartsanin paalu.
mulla on muuten kaikki Fiskarssin lapiot, jos lunta saattaisi paakkuuntumaan.
Ja jatkuva neloiveto.Siinä ilmielävänä ja tyypillisesti neliveto päällä;D
Nykyaika se on tullut Tartsanillekin avuksi,mutta miksi juuri Fiskarsit ja keskellä viidakkoa??:)
Tarzan bundolo...huijj..- Masse sesä
tintti.kotivintti kirjoitti:
Siinä ilmielävänä ja tyypillisesti neliveto päällä;D
Nykyaika se on tullut Tartsanillekin avuksi,mutta miksi juuri Fiskarsit ja keskellä viidakkoa??:)
Tarzan bundolo...huijj..Fiskarssin tekemillä oksaleikkureilla voisimme selviytyä selviytyjissä, joissa olisin raivannut meille tien läpi viidakon ja sen jälkeen tuntisit pakottavaa tarvetta antaa minulle suudelman.
Toki en voisi sitä vastustaa tietäen kuitenkin rajalliset suutelijan kykyni.
Tästä toivuttuani voisin kehittää suhdettamme edelleen. Voisin esimerkiksi rarjota pizzan. Masse sesä kirjoitti:
Fiskarssin tekemillä oksaleikkureilla voisimme selviytyä selviytyjissä, joissa olisin raivannut meille tien läpi viidakon ja sen jälkeen tuntisit pakottavaa tarvetta antaa minulle suudelman.
Toki en voisi sitä vastustaa tietäen kuitenkin rajalliset suutelijan kykyni.
Tästä toivuttuani voisin kehittää suhdettamme edelleen. Voisin esimerkiksi rarjota pizzan.kaduttamaan aloitukseni sanat "lahjattomat vanhemmat." Mikä minä olen kenenkään lahjoja analysoimaan.
Sullakin pysyy näemmä fiskarssit hyvin kädessä,vaikka pahoin pelkään ja kuulin,että joku stuuraenso olisi ehtinyt oksittaa ainakin yhden aukean verran puustoa.
Selviytyjät hmmph..tuotantotiimi kokoajan läsnä.
Suudelmat ovat hyvin intiimejä kosketuksia ja mietinkin pääni puhki olisitko mieluummin tartsan vai cheetah?
Josko se selviää miten kykenet pizzantekoon;D- Masse setä
kaduttamaan aloitukseni sanat "lahjattomat vanhemmat." Mikä minä olen kenenkään lahjoja analysoimaan.
Sullakin pysyy näemmä fiskarssit hyvin kädessä,vaikka pahoin pelkään ja kuulin,että joku stuuraenso olisi ehtinyt oksittaa ainakin yhden aukean verran puustoa.
Selviytyjät hmmph..tuotantotiimi kokoajan läsnä.
Suudelmat ovat hyvin intiimejä kosketuksia ja mietinkin pääni puhki olisitko mieluummin tartsan vai cheetah?
Josko se selviää miten kykenet pizzantekoon;DAjattelin omgelmaa hunanitäärisestä suunnasta. Äh. Joka tapauksessa pitzza syntyy siten että tehdään ensin taikina. Siihen sotketaan vähän jauhoja ja munia ja 25 g hiivaa... tai sitten ollaan väärillä jäljillä.
Joka tapauksessa siihen pitää laittaa täyté, jossa on energiaa kuin penessä kylässä. Masse setä kirjoitti:
Ajattelin omgelmaa hunanitäärisestä suunnasta. Äh. Joka tapauksessa pitzza syntyy siten että tehdään ensin taikina. Siihen sotketaan vähän jauhoja ja munia ja 25 g hiivaa... tai sitten ollaan väärillä jäljillä.
Joka tapauksessa siihen pitää laittaa täyté, jossa on energiaa kuin penessä kylässä.yllättävän tarkka määrä tuossa on hiivaa verrattuna muihin raaka-aineisiin :)
- minustakin
olisi tullut loistava kuningas, yksi kaikkien aikojen parhaista, mutta kaikki alkoi mennä heti pieleen kun synnyin ihan väärään perheeseen ja vielä ihan väärässä maassa.
- Ledzeppele
..kehittynyt lahjakkaan lapsen draama???
Ainakin mulle..:-) .. tietoa salattu.. avaimet hukassa jne! Tässä nyt enää tiedä oliko mitä vai ei ollu .. ei ainakaan paljon mitään ole tullu, niinku jos sitä rahalla mitataan ..:-)))* Hengenlahjojani en ole aikoihin mittauttanut, liekö semmosta mittariakaan, joka mitään siitä näyttäisi .. toisaalta mitataanhan niitä simpanssejakin??? *Miettii pitäiskö mennä tarhaan...*ihan oman elämän käsikirjoittajia pitkälti kun ollaan.
Ei sitä mullekaan ole kaikkea kerrottu ja hyvä niin.
Hengenlahjoja tuskin tarvitsee mittauttaa..eikös se tyytyväisyyskäyrä ilmennä kuitenkin jotain?
Tarhassa satavarmasti ollaan lukkojen takana,mitäs sä sieltä löytäisit?;D- Ledzeppele
ihan oman elämän käsikirjoittajia pitkälti kun ollaan.
Ei sitä mullekaan ole kaikkea kerrottu ja hyvä niin.
Hengenlahjoja tuskin tarvitsee mittauttaa..eikös se tyytyväisyyskäyrä ilmennä kuitenkin jotain?
Tarhassa satavarmasti ollaan lukkojen takana,mitäs sä sieltä löytäisit?;D.. mulle kauhalle annettu, eikä lapsena varovasti kannettu..."
Mutta tyytyväisyys käyrä on nyt ihan hyvässä nousussa, ikä ja muut rasitteet huomioon ottaen..:-D
***tarhassa kentie löytäisin oman sisäisen simpanssini..-))) Ledzeppele kirjoitti:
.. mulle kauhalle annettu, eikä lapsena varovasti kannettu..."
Mutta tyytyväisyys käyrä on nyt ihan hyvässä nousussa, ikä ja muut rasitteet huomioon ottaen..:-D
***tarhassa kentie löytäisin oman sisäisen simpanssini..-)))kyllä ihan jostain muusta käyrästä:D
Näin sitä ihmistä viedään ku simpanssia...
Ystävänpäivää hei,
ota banaania,mä tarjoon;D- Ledzeppele
kyllä ihan jostain muusta käyrästä:D
Näin sitä ihmistä viedään ku simpanssia...
Ystävänpäivää hei,
ota banaania,mä tarjoon;Dmäkään mitään hampparinkäyrää tarkottanut, vaikka hammarberkkia lainasinkin...:-D
Kiitos! banaani on ihan hyvää ... vaikkei sisäinen simpanssini sitä ole vielä sisäistänyt:(
***tähtitaivaalista ystävänpäivää Ledzeppele kirjoitti:
mäkään mitään hampparinkäyrää tarkottanut, vaikka hammarberkkia lainasinkin...:-D
Kiitos! banaani on ihan hyvää ... vaikkei sisäinen simpanssini sitä ole vielä sisäistänyt:(
***tähtitaivaalista ystävänpäivääkuin taivaalla niitä tähtiä onkin:))Kiitosh.
Sisäistämiseen menee aina hetki ja muutenkin virtaalimatkan pituutta on vaikea ennustaa.
Muuten,onko sinulla sellainen ledillä varustettu otsalamppu..tuosta nikistä pongahti mieleen??:D- Ledzeppele
kuin taivaalla niitä tähtiä onkin:))Kiitosh.
Sisäistämiseen menee aina hetki ja muutenkin virtaalimatkan pituutta on vaikea ennustaa.
Muuten,onko sinulla sellainen ledillä varustettu otsalamppu..tuosta nikistä pongahti mieleen??:Dkaiken muun roinan joukossa sellainenki. Ei se liity mihinkään, pitsi työhön. Valoa kun tarvitaan pimeinä aikoina.
Pitkiä ovat jotkut matkat...ja ennustamattomia.
***..tähtinen taivas ja kuutamo yö, vain kristallit kimaltelee...ja tietysti ledit...:-D Ledzeppele kirjoitti:
kaiken muun roinan joukossa sellainenki. Ei se liity mihinkään, pitsi työhön. Valoa kun tarvitaan pimeinä aikoina.
Pitkiä ovat jotkut matkat...ja ennustamattomia.
***..tähtinen taivas ja kuutamo yö, vain kristallit kimaltelee...ja tietysti ledit...:-Dpisti naurattamaan sun pitsityöt:D
Nyplääks paljonki..:)Noo ainakin valoisalla.
Älähän sitte suutu sattui vain sellainen yhteensattuma.- Ledzeppele
pisti naurattamaan sun pitsityöt:D
Nyplääks paljonki..:)Noo ainakin valoisalla.
Älähän sitte suutu sattui vain sellainen yhteensattuma.Mikäs sen siihen pitsi..;-) Tipattomana tammikuuna, kun vitsit oli vähissä, tuli pitsit..
Nyt on aurinko ja taivas on niin sees..;-D Ledzeppele kirjoitti:
Mikäs sen siihen pitsi..;-) Tipattomana tammikuuna, kun vitsit oli vähissä, tuli pitsit..
Nyt on aurinko ja taivas on niin sees..;-Dsiis ryyppyä:)
Huono homma tai mistä mä tiedän..
Mulla on sellainen auto,joka ottaa ryypyt liian rivakkaan ja sammuu tietysti liikaa ottaneena.
Kannattaa katsoa ennen katsastusta.;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854