Poppamiehen pakeilla tuli taas käytyä.
Nyt kyllä hämmästyin nin paljon etten ole pitkiin aikoihin sillä tavalla mennyt sanattomaksi.
Tulokset olivat niin hyviä.
Ensin vahva syöpäepäily.
Kaikki arvot osoittikin että syöpä ei pitäisi olla mahdollista.
Olen ollut seurannassa koska kokeet on osoittaneet että hyvin todennäköisesti on ja nyt piti ratkaista kuinka kiireellinen jatkotutkimustarve on. Syöpään viittaavia löydöksiäkin on ollut (esiaste).
Kaikki siihen viittaavat arvot olikin muuttuneet jo lähes normaaliksi, vastoin kaikkia lääketieteellisiä olettamuksia. Vieläpä ilman lääkitystä.
Sitten toinen sairaus (aika paha) myös vastoin ehdotonta todennköisyyttä oli lieventynyt huomattavasti.
Siinnäkin oli vain kyse kuinka tehokkaaseen ja kovaan hoitoon siirrytään. Arvot oli kuitenkin vastoin kaikkea todennäköisyyttä muuttuneet paljon paremmaksi.
Tämä asiantuntija sanoi että katsotaan sitten toukokuun lopulla seuraavan kerran.
Ihmetteli vain kuinka tällaiset muutokset voi olla mahdollisia kun ei pitäisi.
Arvatkaas olenko kiitellyt Jeesusta tänä iltana kovasti.
Meillä oli jopa pieni ilojuhla täällä.
Lapseni tuli perheineen käymään ja vietettiin kiitosjuhlaa Jumalan kunniaksi.
Kiitos myös teille jotka olette olleet tukemassa rukouksin ja millä muulla tavalla hyvänsä.
On jotenkin niin hyvä mieli että tekisi mieli ottaa tuo häirikkökin syliin ja halata kunnolla.
Olen ollut nyt harvinaisen monisanainen. No tuo ilo teettää kaikenlaista.
Toivon ja rukoilen että teillä muillakin olisi vielä samanlaisia uutisia kerrottavana.
En tarkoita että olisin terve mutta iloitsen siitä että olen paremmassa kunnossa nyt kuin mitä olen ollut vuosiin.
Itse olin varma aivan päivastaisista tuloksista sinne mennessä.
Poppamiehen pakeilla
49
1676
Vastaukset
- Elisama
Nyt sitten on tämän päivän lenkin vuoro.
No siinnä meneekin sitten melkoisesti aikaa.- Karjalankägönen
miultakkii siun puolestas!
- Elisama
Karjalankägönen kirjoitti:
miultakkii siun puolestas!
Nii´in. Jumala joskus yllättää meidät.
Sitähän minä yritän koko ajan opetella,minkälaisesta kirjoittajasta on todella kysymys. Olen todella saanut"siipeeni" nyt viikonvaihteessa, mutta olen myöskin alkanut vastata valikoivammin. Noille kahdelle uskovalle tai "uskovalle" tänään vastasin, mutta tästäalkaen todellakin olen vieläkin "säästeliäämpi".Häirikköjä ottaa päähän kun eivät saa vastausta.
Olen huomannut, että kun on Jumalan suojeluksessa, niin kestää paremmin.
Kirjoittelen noiden muutaman tytön kanssa yksityisesti.Minä haluan aina tutustua vähän tarkemmin tai sitten se on tarkoitus tehdäkin niin.
Jos useammalla kirjoittajalla olisi hallussa selkeät käsitteet asioista, niin kirjoitusten taso olisi ihan toista luokkaa ja ajatusten vaihto olisi nautinnollisempaa.
Ilmaisuni saattaa olla ajoittain voimakasta, mutta en niitä nenälle tulevia kirjoituksia kauan mieti.
Palveleva puhelimeni soi niin useasti, että auttavat ajatukset saavat ihan oikeanlaista vastakaikua toisessa päässä ja siitä tulee hyvä mieli.
Hyvää alkavaa viikkoa sinulle ja kiitos neuvoistasi.Minä haluan itseäni kokeneemmilta neuvoja.Lisää vaan....
- Ira¤
sinulle ja perheellesi.Onneksi olkoon hyvistä
uutisista.Rukoukset kantaa ja kiitoksiin aihetta antaa.- Elisama
Tuo oli kauniisti sanottu. Kiitos !
- Kissan emäntä
Kiitosaiheesi vuoksi kiitos Jumalalle! Ja omasta puolestani kiitos siitä että lääkäri ilmoitti muutama päivä sitten että leikkauksessani kaikki syöpä saatiin pois. Sairaslomalla tässä oon saanut nauttia kissani ihanasta seurasta ja levätä sydämeni kyllyydestä (ja herkutella). Pitäisi nyt vaan saada sitten muutama kilo laihdutettua mutta se on aika pieni murhe...
Kuten joku viisas on sanonut: Jos joku sanoo olevansa terve, niin se johtuu vaan siitä että ei ole tarpeeksi tutkittu! :O
Ja nyt alan katsella Blondin kosto 2 -elokuvaa...
Hyvää ötyä!- Karjalankägönen
uutissii ja lissee kiitoksen aihetta-johan on iloisten uutisten ilta:D
- auttoivat
sinua elisama paranemaan - ihmeparantumiseksi voisimme tätä sanoa.
Ihmeitä tapahtuu Jumala parantaa sellaisia sairauksia mihin lääketiede ei pysty. - Elisama
On sinullakin suuri kiitosaihe jumalalle tuosta uutisestasi.
- Elisama
auttoivat kirjoitti:
sinua elisama paranemaan - ihmeparantumiseksi voisimme tätä sanoa.
Ihmeitä tapahtuu Jumala parantaa sellaisia sairauksia mihin lääketiede ei pysty.Niinkuin tiedät Jumalalla on kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Karjalankägönen kirjoitti:
uutissii ja lissee kiitoksen aihetta-johan on iloisten uutisten ilta:D
Tämmösistä ilonaiheista voi iloita vaikka useampanakin päevänä.
Elisama kirjoitti:
On sinullakin suuri kiitosaihe jumalalle tuosta uutisestasi.
Kiitosaihe Jumalalle! Huomaa, kirjoitetaan isolla J:llä.
"Kultaomenia hopeamaljassa, ovat sanat sanotut ajallansa". Missäköhän kohtaa tuo nyt sitten olikaan, olikohan sananlaskuissa???- Karjalankägönen
Kissan.emäntä kirjoitti:
Tämmösistä ilonaiheista voi iloita vaikka useampanakin päevänä.
männöö jatkossakkii,riittää ilonaihetta ja kiitoksenaihetta koko loppuelämäks!
- Elisama
Kissan.emäntä kirjoitti:
Kiitosaihe Jumalalle! Huomaa, kirjoitetaan isolla J:llä.
"Kultaomenia hopeamaljassa, ovat sanat sanotut ajallansa". Missäköhän kohtaa tuo nyt sitten olikaan, olikohan sananlaskuissa???Tiedän että kirjoitetaan isolla mutta huomasin vasta kun olin lähettänyt.
Ei tullut tarkistettua.
Se oli 100% kirjoitusvirhe.
- olemassa olostaan
Jumala teki tämän ihmetyön
sinä olet näkyvä täällä joukossamme ja tämän tähden moni alkaa rukoilemaan;)- Elisama
Se on hyvä kun kristus kirkastuu.
Hänen tulee kasvaa mutta minun vähetä. - kääntyä
sitten sen jumalan puoleen ja lopettaa nää hoidot kun se noin tehokkaasti parantaa!
- Elisama
kääntyä kirjoitti:
sitten sen jumalan puoleen ja lopettaa nää hoidot kun se noin tehokkaasti parantaa!
Ei olisi pahitteeksi kääntyä Jumalan puoleen muutenkin.
Kerran kuitenkin kuoltuasi seisot Hänen edessään.
sinne me kaikki menemme, ei kukaan ole kuolematon.
Jos paranemme jostain vakavasta sairaudesta niin kuolinpäivä vaan siirtyy, emme vältä kuolemaa.
Lääkkeitä ei pidä kenenkään lopettaa ennenkuin lääkäri on todennut terveeksi.
- Jämäjämä
Kuka ja missä hoiti sinuu?
- Elisama
Avun sain Jumalalta.
Tuota kuka ja missä niin en tietenkään voi täällä kertoa.
No sen varmaan ymmärsitkin. En paljasta kuka olen kuten et sinäkään varmaan paljasta kuka olet.
Eihän pelkkä hoitopaikan ja hoitavan lääkärin tietäminen vielä riitä varmistajalle. Minulta pitäisi olla lupa tietojen luovuttamiseen.
Tunnen rutiinit ja säädökset. - nimeltään...
Elisama kirjoitti:
Avun sain Jumalalta.
Tuota kuka ja missä niin en tietenkään voi täällä kertoa.
No sen varmaan ymmärsitkin. En paljasta kuka olen kuten et sinäkään varmaan paljasta kuka olet.
Eihän pelkkä hoitopaikan ja hoitavan lääkärin tietäminen vielä riitä varmistajalle. Minulta pitäisi olla lupa tietojen luovuttamiseen.
Tunnen rutiinit ja säädökset.T....siis T.S?
mikäli oli, niin olemma käyny samalla hoitajalla:) - Elisama
nimeltään... kirjoitti:
T....siis T.S?
mikäli oli, niin olemma käyny samalla hoitajalla:)En ollut hoitajalla vaan lääkärillä.
onnellinen sun puolesta!!!
Tuota kannattaa jo juhlia ihan vaikka parinakin päivänä.
Kyllä meillä jokaisella on suojelusenkeli ja sinusta omasi piti oikein rakasta ja hyvää huolta!!
Muistakaa me muutkin heittää toiveita yläilmoihin niinsaadaan jokainen hyviä tuloksia:)
Tsemppiä Elisama...- Elisama
Kiitos kiitos Pikkuhöpäkkä noista sanoista.
Sitä minäkin toivon että muistaisimme kääntyä Hänen puoleensa jolla on vallassaan kaikki.
- sypis
Hienoa. Tulihan niitä hyviä uutisia heti viikon aluksi. Jatkukoon sama linja muittenkin osalta. Näin sitä mennään kun ei periksi anneta :)
- Elisama
Ei anneta periksi se on minunkin mottoni (eräs niistä).
- Elisama
Hei unohdin tuossa äsken sanoa että Kiitos Sinulle myös.
palstalaisen kanssa teimme illalla ja aamulla, kun yöllä kirjoitit, että menet maanantaina lääkäriin.? Rukoiltiin sinulle hyviä uutisia ja todellakin Jumala vastasi ja tämä sinun tilanteesi on rukousvastaus.Kiitos Jumalalle!
Rukoillaan vaan kaikki noiden viikonvaihteidenkin puolesta ,jokainen joka vain kynnelle kykenee ja kaikkihan siihen pystyy.- Elisama
Kiitos paljon teille rukouksesta. Meillä on rukouksia kuuleva Jumala.
- Uskomatonta on
mutta varmasti totta; yhden palstalaisen kanssa
Rukoilkaa sitten myös jo syöpään sairastuneitten puolesta; epäilyhän on vain epäily;) - Ira¤
Uskomatonta on kirjoitti:
Rukoilkaa sitten myös jo syöpään sairastuneitten puolesta; epäilyhän on vain epäily;)rukoilen sairastuneitten puolestakin.
- kivitasku,
Tarkoitat, että oli sinun ja toisen palstalaisen ansiota tämä parantuminen..?
Milloin paraneminen tapahtui, viikonlopun aikanako...entäs jos hän olisi mennyt vaikkapa viime viikolla lääkäriin, niin hänellä olisi todettu syöpä? Tuolla logiikalla. - Elisama
kivitasku, kirjoitti:
Milloin paraneminen tapahtui, viikonlopun aikanako...entäs jos hän olisi mennyt vaikkapa viime viikolla lääkäriin, niin hänellä olisi todettu syöpä? Tuolla logiikalla.Äläs ala venkoilla.
Jos et ymmärrä niin liian vaikea selittää näin keskustelupalstalla. - Elisama
Uskomatonta on kirjoitti:
Rukoilkaa sitten myös jo syöpään sairastuneitten puolesta; epäilyhän on vain epäily;)Tottakai rukoillaan
- Elisama
Ira¤ kirjoitti:
rukoilen sairastuneitten puolestakin.
Hieno juttu tuo mitä teet
kivitasku, kirjoitti:
Milloin paraneminen tapahtui, viikonlopun aikanako...entäs jos hän olisi mennyt vaikkapa viime viikolla lääkäriin, niin hänellä olisi todettu syöpä? Tuolla logiikalla.ja hän kyllä ymmärtää oikein mitä tarkoitin.
- Voisiko selittää
Kirjo-Sieppo kirjoitti:
ja hän kyllä ymmärtää oikein mitä tarkoitin.
Ei varmaankaan niin salainen, etteikö saisi kertoa muillekin, kun on yleisellä palstalla.
- epäilyt
kivitasku, kirjoitti:
Milloin paraneminen tapahtui, viikonlopun aikanako...entäs jos hän olisi mennyt vaikkapa viime viikolla lääkäriin, niin hänellä olisi todettu syöpä? Tuolla logiikalla.minullakin ateistilla ,olkaa kilttejä ja selittäkää
pohditaan asiaa eri näkökulmista. Voisiko selittää kirjoitti:
Ei varmaankaan niin salainen, etteikö saisi kertoa muillekin, kun on yleisellä palstalla.
Varmaan luit palstalta, että moni oli rukoillut toisistaan tietämättä Elisaman puolesta.Me jokainen olemme saaneet rukousvastauksen , kun kerran Elisaman saama tieto hänen terveydestään oli paraneminen ja tulokset olivat jotain muuta kuin osasivat lääkärin kanssa odottaa.
Elisama tietää mitenkä Jumala vastaa rukouksiin, ja voi muuttaa ihmisen tilanteen iloiseksi yllätykseksi.
Jumala voi toimia yhdenkin ihmisen rukouksen perusteella, mutta nyt en tarkoittanut sitä, että se olisi ollut pelkästään minun rukous joka toimi,.Minä iloitsin kirjoituksellani Elisamalle siitä, että satuin olemaan yksi joka oli rukoillut hänen puolestaan ja siitä että hän oli saanut lääkäriltä mukavaa kuultavaa.
Jumala toimii epäilijöistä huolimatta omalla tavallaan ja on kiitollinen siitä kun ihmiset rukoilevat toistensa puolesta, eivätkä vaan tuijota omaan napaansa itsekkäästi.
Minäkin pyydän aika usein toisia rukoilemaan omien asioitteni puolesta.
Se toinen joka rukoilee minun puolestani toimii ikäänkuin välittäjänä minun ja Jumalan välillä.
Kyllä Jumala kuulee meidän omatkin rukouksemme ja useasti vastaa niihinkin, mutta ihmiselle on hyväksi kun hän joutuu pyytämään joskus toiseltakin rukousapua, eipähän tule niin itseriittoiseksi- Elisama
epäilyt kirjoitti:
minullakin ateistilla ,olkaa kilttejä ja selittäkää
pohditaan asiaa eri näkökulmista.No ainakin sinä kysyit kohteliaasti. Huomasin vasta nyt vastata.
Se on hieman hankala ja pitkällinen asia jota ei oikein osaa näin lyhyissä viesteissä selittää.
Kasvotusten se on helpompaa.
Älä pahastu.
- S-tintti
hyvistä uutisista! :) Jeesukselle kiitos!
- Elisama
Niin juuri Hänelle, Jeesukselle Kiitos
- marliisi54
että olet saanut hyviä uutisia.
Olisin jo illalla onnitellut ,mutta kun koneelle oli ruuhkaa,enkä voinut.
Oikein hyvä mieli tuli tännekkin kun hyviä uutisia kuulee.- Elisama
Kyllä on iloinen mieli tuosta, mutta surullinen siitä kun niin monella teistä on hyvin vaikeaa.
Muistan teitä rukouksissani.
- jatta
piti lukea pariin kertaan ennen kuin tajusin mitä sanottiin. Harvoin saa lukea näin hyviä uutisia. Isot onnittelut virtuaalihalausten kera.
Itselläsi on varmaan mahtava tunne. Näin sivullisellekin tuli hyvä mieli toisen hyvistä uutisista.
Toivotaan ja uskotaan, että tämä onni jatkuu koko loppuiän.- Elisama
No kyllähän minä hengissä pysyn niinkauan kuin elossa olen;;)))
- paransi
miksi muuta väität? ????
- Elisama
No miksi ei aikaisemmin parantaneet vaan antoivat mennä koko ajan pahempaan suuntaan, ja vielä kaksi spesialistia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927