tietääkö kukaan

Utelias 34

Mikä oli mr Brucen kohtalo kun laitto jutut neettiin ,roudaako vielä Popedaa.Kyllä mielestäni petti bändin luottamuksen omilla jutuillaan sairaskohtauksesta.Youtubella kun katsoo lemminkipee mennikäinen biisin niin mies saa näkyvyyttä mutta sitten puukottaa selkään ,Paten olis pitänyt lyödä turpaan ei vain halata.

9

2287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpsispöpsis

Olen kyllä eri mieltä. Kun Bruce toi esiin asioiden oikean laidan, webmasteri (costi) poisteli viestejä sitä mukaa. Noloahan tuo viinaongelma on koko bändille, mutta alkoholismi ei siltikään hyssyttelemällä parane.

• Utelias 34

Että mikä oli Brusen kohtalo oliko popedan roudari sen jälkeen.

• nyt en tiedä
        Utelias 34 kirjoitti:

Että mikä oli Brusen kohtalo oliko popedan roudari sen jälkeen.

Kyllä oli roudarina ton jälkeen. Mahtui ainakin samaan pöytään Mellun, Arskan, Kempin kanssa. Muuten sen tapauksen jälkeinen keikka oli kyllä huonoin jonka olen Popedalta nähnyt ja syy ei ollut korvaavassa laulusolistissa. Jotain oli pielessä, vaikka setti oli hyvä ja yleisöäkin oli paikalla, mutta joku oli pielessä......???

• Roudarihani

...jatkaa Popedan roudarina!

• kooaakoo

Bruce soitti ja pyysi Patelta anteeksi tökeröä käytöstään, PAte kutsui mukaan kevään rundille.

Näin kertoi Pate (olikohan nyt) Rumban haastattelussa. Tapauksen tiedotus ampui yli ja oli virhe, mutta niitä tekee kaikki. Viisaita on ne jotka myöntävät virheensä ja oppivat niistä.

Kuitenkin hatunnosto Brucelle siitä että ylipäätään tiedotti asioista kun bändi ei sitä vaivautunut tekemään ja silloin hetkellisesti katosi usko Popedaan faneja arvostavana orkesterina. Helppo kuvitella että aika monella bändissä ollut hermot kireällä ja kiehumispisteessä Paten takia.

Kuitenkin komiata on se että Pate on raitistunut, kuntoutunut ja palaa keikoille. Uskon että entistä ehompana :-)

• Nimetön

On todellakin hienoo et Bruce pyyteli anteeksi tapahtunutta,vielä hienompaa ja fiksumpaa esitti Pate,kun antoi anteeksi eikä kantanut kaunaa Brucen kirjoittelusta,vaikka tosia olivatkin.
        Bruce on hyvä roudari ja sen tietää Pate niinkuin muukin ryhmä.Tsemppiä vaan koko porukalle tulevalle keikkarundille...

• Lauri79

Ottaako Pate nykyään ollenkaan alkoholia vai onko se kielletty mieheltä kokonaan?

• tuon

Pate Mustajoenkin olisi syytä pitää korkki kokonaan kiinni!

• Nimetön
        tuon kirjoitti:

Pate Mustajoenkin olisi syytä pitää korkki kokonaan kiinni!

Lukekaa nyt lehtiä miten asiat ovat mitä vittua te veivaatte moisella.
        Turha sanoa et lehdet kijottaa mitä kirjottaa siitä et Pate on ollu selvänä jo pitempään,tosi se on,niinkuin tosi oli sekin,että aikasemmin meni lujaa.
        Ps.Opettele kirjottaan nimet oikein et ei tarvi luulla sun olevan jollakin muulla tasolla tai muuten vaan tietämätön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1234
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1098
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      814
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      685
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      662
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60