Kadotin lemmikkini, jos näette niin hihkaiskaa kovaa:
http://www.jatkoaika.com/images/joukkueet/mestis/highres/sapko.gif
Päkäpäkäpässiäni
24
805
Vastaukset
Kun vain muistaisin missä, niin kertoisin...
missä sen näin, poikkesin...
Vaasassa ja siellä se yhren töllin pihalla oli kytkettynä, väritys oli kyllä musta, mitä lie tököttiä siihen tuherrettu, mutta...
sama pässi se oli, kippurasarvista tunnistin...Silipa-Tuuli kirjoitti:
missä sen näin, poikkesin...
Vaasassa ja siellä se yhren töllin pihalla oli kytkettynä, väritys oli kyllä musta, mitä lie tököttiä siihen tuherrettu, mutta...
sama pässi se oli, kippurasarvista tunnistin...Mitenkäs se sinne tuppukylään on eksynyt?
Nyt molemmat sassiin poijes sieltä ni minä keitän teille kahvit.SavoRULES kirjoitti:
Mitenkäs se sinne tuppukylään on eksynyt?
Nyt molemmat sassiin poijes sieltä ni minä keitän teille kahvit.että minä tuon pässinkuvatuksen pösööni laittaisin, ei helvata, sillehän nauraa Ilveksetkin...
Tuun mä, kahville...Silipa-Tuuli kirjoitti:
että minä tuon pässinkuvatuksen pösööni laittaisin, ei helvata, sillehän nauraa Ilveksetkin...
Tuun mä, kahville...Pökkäse se pässi tuossa Olavinlinnan kupeella virtaan niin saa pestyksi sen tumman aineen turkistaan veks.
Kahville oletkin oikein tervetullut kun olet tollanen lutusen olonen, eipä olekaan pitkään aikaan tollasia missejä torpilla pyörinyt.SavoRULES kirjoitti:
Pökkäse se pässi tuossa Olavinlinnan kupeella virtaan niin saa pestyksi sen tumman aineen turkistaan veks.
Kahville oletkin oikein tervetullut kun olet tollanen lutusen olonen, eipä olekaan pitkään aikaan tollasia missejä torpilla pyörinyt.lutunenhan mä, oikein lutunen, olet tarkkasilmäinen...
tökkäsen virtaan, kohan ei pökkäse mua, tuo pässi meinaan...Silipa-Tuuli kirjoitti:
lutunenhan mä, oikein lutunen, olet tarkkasilmäinen...
tökkäsen virtaan, kohan ei pökkäse mua, tuo pässi meinaan...Eihän se pässi, itsestäni en mene takuuseen....
Niin ei sitä Savon keisariksi pääsekään jos ei ole edes hieman tarkkasilmäinen.
Niin onks toi kuva susta tossa galleriassa, täytyy sanoa että siinä on tytöllä paikat kohdillaan että sillai! JIHAA saakeli!!! ;-)SavoRULES kirjoitti:
Eihän se pässi, itsestäni en mene takuuseen....
Niin ei sitä Savon keisariksi pääsekään jos ei ole edes hieman tarkkasilmäinen.
Niin onks toi kuva susta tossa galleriassa, täytyy sanoa että siinä on tytöllä paikat kohdillaan että sillai! JIHAA saakeli!!! ;-)pökkäsyt sattuu, jos osuu väärään kohtaan, mutta sinä tarkkasilmäsenä et erehdy, keisari seisoo...
ei minun tarvihe vakuutella olenko kuvassa, jos olisit nähnyt aiemman galleriakuvani niin... et noin hölmöjä ees kysyisi...Silipa-Tuuli kirjoitti:
pökkäsyt sattuu, jos osuu väärään kohtaan, mutta sinä tarkkasilmäsenä et erehdy, keisari seisoo...
ei minun tarvihe vakuutella olenko kuvassa, jos olisit nähnyt aiemman galleriakuvani niin... et noin hölmöjä ees kysyisi...Miksen nähnyt uaaaaaaaaaaaa....
Saakohan tähän suureen pettymykseen mistään lääkettä?SavoRULES kirjoitti:
Miksen nähnyt uaaaaaaaaaaaa....
Saakohan tähän suureen pettymykseen mistään lääkettä?ladulta, mee suksimaan...
Silipa-Tuuli kirjoitti:
ladulta, mee suksimaan...
Tähänkö se päättyi tämä pikasuhde, tyttönen toivotti minut suksimaan....
No, ei kai siinä muuta ku pitää hoomata Järviset.SavoRULES kirjoitti:
No, ei kai siinä muuta ku pitää hoomata Järviset.en sentään käskenyt...
Syvennetään vaan suhdettamme!- Vilma.
SavoRULES kirjoitti:
No, ei kai siinä muuta ku pitää hoomata Järviset.silipan ei tarkottaa kyllä
niin sanoin vaan Vilma. kirjoitti:
silipan ei tarkottaa kyllä
niin sanoin vaanTäytyykin tässä lähteä sitten timanttiostoksille.
Silipa-Tuuli kirjoitti:
en sentään käskenyt...
Syvennetään vaan suhdettamme!Minäkin olen tässä tapauksessa ehdottomasti suhteen syventämisen kannalla.
Suorastaan suurella mielenkiinnolla odotan mihin tämä tästä vielä eteneekään. Odotukset ovat korkealla, onhan vastakkainen puoli sentään missiainesta.- Vilma.
SavoRULES kirjoitti:
Täytyykin tässä lähteä sitten timanttiostoksille.
mut otan osaa---yritä pärjätä
SavoRULES kirjoitti:
Minäkin olen tässä tapauksessa ehdottomasti suhteen syventämisen kannalla.
Suorastaan suurella mielenkiinnolla odotan mihin tämä tästä vielä eteneekään. Odotukset ovat korkealla, onhan vastakkainen puoli sentään missiainesta.pakkivaiheen, tuon mainitsemasi missiaineksen takia, hmmmm...
Vilma. kirjoitti:
mut otan osaa---yritä pärjätä
*otan osaa* että luoja vilmasta loi sähtehtivän ilkeen......
Silipa-Tuuli kirjoitti:
*otan osaa* että luoja vilmasta loi sähtehtivän ilkeen......
sähtehtivä on murresana, kuhan kerroin...
Silipa-Tuuli kirjoitti:
pakkivaiheen, tuon mainitsemasi missiaineksen takia, hmmmm...
Kuulostaa SaPKon nelosketjulta.
- puuttuu myös..
SavoRULES kirjoitti:
vanhempiltasi. Sillä tuollainen virhe kuin sinä olisi saanut jäädä tekemättä.
- tuon
SavoRULES kirjoitti:
vilman vai mistä hän sulle äityi?
- kohti.
Suomisarjaa kauheeta vauhtia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516976Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6883039Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891160
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.210999