korvia myötä toisen mieheen,mitä teen?
Kievana kun
23
1114
Vastaukset
- kun tiedät
kerrothan minullekkin,selviäis monta pulmaa.
- että vastaus
löytyy täältä, ehei se löytyy kaurapuurosta.
- kertoa sen siipalle,hänellä...
tietää...mutta vaimo saattaa kyl pakata laukkuns ja häipyy! Ei kaikki ymmärrä tuommoista,eikä hyväksy!
Mitäs luulet appiukon sanovan, ja muun suvun? - ollut
totuus joka sieltä puurosta löytyi,ja sitten laitettiin maitoo tulemaan.
- sille muulle
kertoa sen siipalle,hänellä... kirjoitti:
tietää...mutta vaimo saattaa kyl pakata laukkuns ja häipyy! Ei kaikki ymmärrä tuommoista,eikä hyväksy!
Mitäs luulet appiukon sanovan, ja muun suvun?suvulle muka kuuluu? Jokainen elää oman elämänsä ja senkin vain yhden kerran. Jättäkää ny hyvät ihmiset siitä ne suvut hevon tuuttiin ja niitten ajatukset.
- pessi-misti
pyykkipoikaa kumppakin korvaa kohti ja laitat ne korvat roikkumaan ulos pyykkinarulle kunnes opit vastuulliseksi.
- O - O
Määrittele sana rakastunut.
Miten rakastuminen sai alkunsa ja mihin toivoisit sen johtavan?
Kerro muutenkin lisää: oletko kohdannut miehen, tietääkö hän tunteistasi ja muutenkin enemmän tilanteestasi, jos oikeasti haluat keskustella asiasta.- olen rakastunut
Hän otti ensiaskelen,sanoi rakastavansa minua ja itse olin jo ollut aika ihastunut ennestään ja nyt tavataan joskus,vaikeaa on,mutta hänen avioliitto ei ole onnellista,
- Pirre*
olen rakastunut kirjoitti:
Hän otti ensiaskelen,sanoi rakastavansa minua ja itse olin jo ollut aika ihastunut ennestään ja nyt tavataan joskus,vaikeaa on,mutta hänen avioliitto ei ole onnellista,
" Vaimoni ei ymmärrä minua"?
- vaan ite en
olen rakastunut kirjoitti:
ole rakastunut mieheen, enkä tiiä miten hänen nykyliitossaan menee, enkä välitäkkä tietää. Mies vaan rakasti minua niin, ettei kehtaa enää vastaa ees normaaleihin tekstareihini. :D
- O - O
vaan ite en kirjoitti:
ole rakastunut mieheen, enkä tiiä miten hänen nykyliitossaan menee, enkä välitäkkä tietää. Mies vaan rakasti minua niin, ettei kehtaa enää vastaa ees normaaleihin tekstareihini. :D
kun suomenkielen ymmärtäminen on niin vaikeata.
Siis mies on hirmuisen rakastunut sinuun, sinä et rakasta häntä, teillä on tai oli suhde?
Selittäisitkö mitä tarkoitit kirjoittaessasi: "Mies vaan rakasti minua niin, ettei kehtaa enää vastaa ees normaaleihin tekstareihini. :D" - ei ole ollut
O - O kirjoitti:
kun suomenkielen ymmärtäminen on niin vaikeata.
Siis mies on hirmuisen rakastunut sinuun, sinä et rakasta häntä, teillä on tai oli suhde?
Selittäisitkö mitä tarkoitit kirjoittaessasi: "Mies vaan rakasti minua niin, ettei kehtaa enää vastaa ees normaaleihin tekstareihini. :D"eikä tule olemaan suhdetta. Mies on parhaita ystäviäni ja kirjoitinkin siitä täällä jo tuolla jossain alempana, kuinka hän yks kaks alkoi lähettelemään minulle rakkaustekstareita, enkä heti tiennyt kuinka niihin suhtautua. :)
No käsittääkseni hän oli melkoisessa tuiskeessa ja vasta tänään kehtasi lähettää minulle yhden normaalin tekstarin, kun eilen kyselin hänen vointiaan viestillä. :))
- olin vuosi
sitten kahden miehen loukussa.
- EIKÖ
ne tapelleet keskenään,mitäs vaimo sanoi?
- usein ollut
useammankin miehen loukussa yhtä aikaa, vaan minkäs teet, kun kaikkia rakastit, tai ne kaikki rakasti sinua? Onhan tässä ollut elämää elettävänä, joten kummatkin tapaukset on useampaankin kertaan ehtinyt tapahtua. (toivottavasti ei tarvitse selventää, sais kateelliset vielä sydikset) ;)
- fe.fa
kunniallinen nainen pakkaisi tilanteessasi kimpsunsa ja muuttaisi retrettiin tai luostariin seitsemäksi vuodeksi mietiskelemään.
- ristus
amen. :DDD Et sitten mitään muuta keksinyt?
- fe.fa
ristus kirjoitti:
amen. :DDD Et sitten mitään muuta keksinyt?
täällä oli aloitusta naisen siveydestä ja onnesta. Ollanhan täällä vasta myöhäiskokemattomia 50 ikäisiä ja tarvitaan muistutstä elämän totuuksista.
- haiden pulaaja
tee mitään nyt, aika hoitaa. Hän löytää kyllä jonkun muun, jonka pään voi sekoittaa. Tiedän kokemuksesta.
- neuvonantajasi
nappaat sen ittelles jos vain saat. Ei se tuu, jos se sitä toista rakastaa. Kokeilla kannattaa aina.
tietää varmasti itsekin mikä on soveliasta ja mikä ei.
Jäitä hattuun, on minun neuvoni- sinkka5
MIETTIÄ KAKSI KERTAA ENNEN KUIN LÄHDET TEKEMÄÄN MITÄÄN,SILLÄ SIINÄ VOI MENNÄ ITSESI LISÄKSI MONEN MUUN ELÄMÄ PILOILLE.
- HTZA
tee niin kuin ennenkin on tehty.
Toinen maksaa ruokot ja toinen lakanat.
Eikö sinulla ole kokeneita tyttökavereita joiden kanssa jutella?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1724726- 123296
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161806
- 1371737
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421