KE 13 02 08

åpoi

suloista sulonpäivää tasapuolisesti
kahavit juotu ja uunissa tulet, mikäpä tässä selevänä hääriessä ku ei kohomakaan oo riesana

9

487

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaatinen

Onko kaikki mennynnä ryypylle, kun ei näy täällä, Raitiskin???

Meikäläinen nauttii täällä vaan Åpoin kanssa elämästä. Elämä nääs on parasta huumetta ;)

T. Jaatinen, siltainsinööri ja onnellinen mies

• veska58

ollaan.Sefumme on tainnu mennä possen kans ajamaan takaa rosmoja,ku ei kuulu mitään.

• voipytty

heräillä aamukuudelta, aamupäivän hommat on tehty ja reippaana nyt kierrokselle.

• raittiuden. Raittiina. Eikös vileenin sulo aina hankkinut halvalla kun sai?

• Oolofi

Ja toiv. raitis ilta myös. Rahaa ei ole, mutta toisaalta ei tee mieli ryypätäkään. On alkanu tää bumerangitouhu ottaa pannuun, viiem yö oli taas tosi helvettiä. Tärinät, painajaiset yms. Eikä vanmhat kaverit enää halua mun kanssa mitään ''iloisia istujaisia'' viettäkään. Kyllä oon huomannut kaveripiirin vaihtumisen yms. Spurgut hengaa spurgujen kanssa yms. Mutta en halua kuolla ja menettää kaikkea, joten motivaatiota on olla raittiina. Vielä mulla on kyllä pari tölkkiä avaamatonta olutta kaapissa, mutta enpä taida juoda niitä. Vai josiinko? No enpä tiedä. Sehän vaan siirtäisi pahaa oloa. Riskihän se tietty on, paree kun ei ois ollenkaan alkoholia missään.

• barbados

Justiinsa tulin töistä. Raittiina oon. Oolofille tsemppiä uuteen yritykseen.

• teeki

Raittiina eilen ja tänään. Kuten aiemminkin olen sanonut "päivä kerrallaan, ei hosuen"

• mussukka1

Tuulee niin vietävästi, ei meinannut auto pysyä tiellä. Nyt ei tarvitse ulos mennä, voipi rauhassa käpertyä soffan nurkkaan ja ilman alkomaholia.

• Kalsarikänät

Selvänä pysyny ti ja ke.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      123
      3500
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2316
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1945
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1899
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1701
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1527
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1463
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1418
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1291
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1236
    Aihe