mitäpä olette mieltä:
Kummalla paremmat kaarre ominaisuudet potkukelkalla vai vesikelkalla?
Onko ihan omakohtaista kokemusta vai mennääkö mutu pohjalta
ottakaa kantaa
18
664
Vastaukset
- ja kumpi on parempi..
sakaratorttu vaiko kääretorttu:))))
- kotikiusattu
asian vierestä,muuten poistetaan.
- O - O
arvioidaanko vesikelkan ominaisuuksia täydellä lastilla vai ilman?
Mutu: Veikkaan potkukelkka, vaikken ole vesikelkkaa kokeillutkaan.;))- kotikiusattu
kirjoittajaa mutta ei ole tarviskaan.
Kattavassa arvioinnissa on kaikki otettava huomion
Testin tekeminen etelässä ei onnistu,ajattelin siirtyä pohjoiseen.
- merenrouvanen
hyvä ränni niin vesikelkalla. Potkukelkalla on taipumus mennä penkkaan tai kaatua kaarteissa :(
- täti puskasta
ihan sitte omia kokemuksia, kyl potkuri kaarteessa nöyrtyy ohjaajan ajotaitoon.
Tuletko kyytiin. :)- kotikiusattu
tomerat "tätyskät" on hyviä vauhdin antajii.
Kovempi alusta täytyy olla ettei uppoo ,määkun oon tuhtin kokonen,ehkä parempi jos mää annan vauhdin.
- Pirre*
keskipakoisvoima on tuntuvampi, kun taas potkukelkassa kaarreohjattavuus on omas käres. :)
- kotikiusattu
kierrä jalasta poikki,sekin on koettu.
- fe.fa
on enemmän itseohjautuva ja mukautuu liikkeisiin. Potkukelkka, mutkainen mäki. Hui. Viimeistään jyrkässä mutkassa kovassa vauhdissa suljen silmät, nostan kädet korville ja kiljun kunnes suu on täynnä lunta.
- kotikiusattu
kuin jaffa mainokses.
- fe.fa
kotikiusattu kirjoitti:
kuin jaffa mainokses.
siinä mainoksessahan Salma leveesti hymyillen heittelee Jaffoja Pien-Toijolan mutkissa, vakaasti ja varmasti. Kyllä mulle vauhti nostaa paniikin. Isoilla pahveilla laskin pienenä mäkiliuutkin koska jos vauhtia tuli liikaa niin oli helppo vaihtaa asentoa ja kieriä loppumatka mäestä alas.
- kotikiusattu
kun kattelin lumetonta mäkeä ,iski kauhee nostalkia päällensä.
Tuli vaan mieleen pentuajan isot sälli joukot,ain tapahtus ja koskaa ei oltu ilman kaveria.
Mailman tuuliin on kaverit häipyneet,en osaa sanoa muisteleeko he tahollaan,kun äidin parhaal vahakankaal mäkee laskettiin.
Kyllä lähti pölyt housunpersauksista kun äidillinen käsi tavoitti niskavillat,eli rikos ja rankaistus.
Joskus kun tiesi tehneensä pahaa,tiesi saavansa rankaistuksen,nykyään kasvattaja katsoo tiukasti silmiin ja sanoo rumasti, hyi hyi tuhmeliini.
On se hurjaa- Anskuliini
iski kipeesti nostalgia.
Mä olin kaks vuotta vanhemman veljen kanssa hyvä pari, aina yhdessä, tapeltiin ja riideltiin, leikittiin sovussa ja kilpailtiin keskenämme kaikesta.
Hän kuoli kymmenen vuotta sitten, olin hänelle vihainen kun mulle ei jäänyt ketään jonka kanssa olisin jakanut lapsuuden muistot.
Vesikelkka kulkee suoraan, mutta potkukelkalla voi kaartaa, tarttee vaan varoa hiekkaan karahuttamista.
Kokemusta on siitäkin, suorin jaloin kelkan yli kenturaan.
- Kaivanto
niin potkukelkalla uskalsi vähän kaartaakin. Saunanmäestä laskettiin vesikelkalla, ja yksi onneton jouti jäämään kadunristeykseen vahdiksi. Kas, sieltä saattoi vaikka tulla auto... ehkä yksi tunnissa, mutta kuitenkin. Kaikki kahdeksan kakaraa mahtui samaan kelkkaan ja hyvät kyydit saatiin siitä SUORASTA mäestä. Siinä vauhdissa ei rohkeinkaan mäenlaskija olisi uskaltanut yrittää minkään sortin kaarroksia, tuhoon tuomittu ajatuskin.
Pyöräkelkka on kaikkein kankein liikuteltava. Otin tällä kommentilla kantaa kun pyysit kannanottoja
- kotikiusattu
ruvettava modifioimaan,kohtahan sen lykkääminen on eressä.
- enkelitrio
vesikelkan muotoja,mutta suloisen potkukelkan otin
viikko sitten päivänvaloon pimeästä varastosta.
Söpö se on siksi,että se on kirkkaanpunainen,ja niin pikkuruinen.Pappa sen osti pojanpojalleen v.1971
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1724726- 123296
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161806
- 1371737
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421