Torstai 14,2,2008 Hyvää Ystävänpäivää!

Vajaataitoinen

Hepskukkkuuuuu! Kukapa se taas täällä keikkuukaan ekana pystyssä? Hahhhaa, minä!

Hyvää Raitista Ystävänpäivää kaikille!

16

649

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veska58

Olin kyllä jo ennen kuutta täällä,mutta syynä tyhmän pääni,jäi päiväys pois. Todellakin hyvää ystävänpäivää kaikille.

• tuhero60

Saat anteeksi.

• Täysivaltainen

Raitista päivää kaikille.

Minä en tohon amerikanhömppään, valentinuksen päivään eli rakastavaisten päivään aio toivotuksin osallistua. (Bisnesmiehet sen sitten Suomessa kaupallistaneet ystävänpäiväksi ja kehoitukseksi ostaa heidän lahjojaan. Voi ällö.)

Ja syykin on selvä. Minä olen jo muutenkin joka päivä kaveri kaikkien kanssa, myös itseni. Raittius kannattaa, ei tarvi näytellä ja lahjoa.

• Talvinen pakkas-aamu, mukava lähteä hiihto lenkille, kun ei ole rapulainen olo. Kyllä raitis päivä on monta kertaa parempi, kun viina höyryinen aamu. Raittiina meinasin olla tänäänkin. Raitista Ystävänpäivää kaikille !

• barbados

Raittiina uuteen päivään. mikäs tässä on ollessa.

• Oolofi

Harmi vaan että mulla ei oo ystäviä.

• paljonkin...

en ole ainoa, joka lukee kommenttejasi. Hyviä ovat. Rehellisen oloisin.

• T.J.S

Täällä myös ihana raitis ystävänpäivän aamu!!!
      Toivon samaa teille kaikille! Halauksin/Tiina

• Aina Holi

Raittiina tämäkin päivä ja Ystävänpäivää ihan kaikille!

• Jaatinen

Hyvää ja raitista ystävänpäivää kaikille alkoholisteille ja muille kohtuullista ystävänpäivää ;)

T. Jaatinen, siltainsinööri ja onnellinen mies

• ex.Jaatinen

Oo varovainen Jaatinen, ettet taas ala kylvää matoja täpinöissäs. Pitää olla varovainen vaikka korkki onkin kii. Ja just siks, kunnet pysty tappaa mattoo ennää kotikonstein.

http://www.mbnet.fi/uutiset/?uutinen=2468

• rebekka-z

ja tyyni, tänäänkin.

• Kun sitä rutinaa ystävänpäivästä, että amerikkalaista hömppää.
        Viettäkäämme suomalaista VOITON-PÄIVÄÄ?
        Ei kuitenkaan tuon naapurin voitonpäivää!
        Noh ei tässä enään tiedä mitä viettää, aina osuu jonkun muunpäiväksi?
        Mutta mehän voimme viettää tätä todella VOITON päivänä tämä on jo voitto tämä yksipäivä raittiina.
        RAITTIINA.

• Kaaleppi

Hyvää Tinon päivää. Tänään ei heitetän lestiä vaan juhlitaan.

• teeki

Raittiina jatketaan edelleen! Hyvää ystävänpäivää kaikille palstaa käyttäville.

• Kalsarikänät

Selvänä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7340
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3604
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      372
      1988
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1479
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe