Tarvitseeko sitä kuormaa sitoa?Mitä sanoo LP:n porukka?
Abien kuljetus
4
1420
Vastaukset
- intin
läskiluvat
- mutta pitää olla
ylileveä lupa kunnossa kun ainakin Kirkkonummella porukalla oli kalja/siideri tölkit kädessä ja käsi lavan ulkopuolella.
- pitäisi sitoa
Porvoon motarilla hirvitti että heittelevät ohiajavia pikkuautoja oluttölkeillä. Ohihan nuo näytti menevän vaikka kuinka yritin survoa rajoitinta vasten.
http://www.ess.fi/?article=181233
Tässä suora lainaus jos tuo Etelä-Suomen Sanomien linkki katoaa.
Vuosittain helmikuun puolivälissä ajettava abien penkkariajelu on katsottu niin merkittäväksi tapahtumaksi, että se on kirjattu erikseen tieliikennelakiin. Lahden poliisin komisario Taisto Kuhlman vahvistaa, että lakipykälä mahdollistaa abien kuljettamisen kuorma-auton lavalla ilman erillistä lupaa. Penkkariajojen järjestäjien on kuitenkin tehtävä ajosta ja sen reitistä ilmoitus poliisille.
Helsingissä penkkariajojen järjestämistä on tänä keväänä hankaloittanut poliisin määräys, jonka mukaan kuorma-autoihin on asennettava aiempaa korkeammat lisälaidat. Kuhlman kertoo seuranneensa Helsingissä käytyä keskustelua, mutta toteaa, ettei Lahdessa vaadita aiempaa korkeampia laitoja, koska mitään onnettomuuksia tai vaaratilanteita ei penkkariajoissa ole sattunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319