Kiitti, mulle riitti...
Millainen leski oli Leharin operetissa?
Nimim. Yksin hirsimökissä, saunasta tulleena ja kylpytynnyrissä yksin istuneena...Asteita 32.
Nyt riitti ystävänpäivän vietto...
18
951
Vastaukset
- kaksi tuntia puhelimessa
ystävät ja päivät.
Operetti vapaa vuosi sattui juuri nyt.
32 astetta,höyry nousee tynnyrissä viilenee..:)- perskuti
Onhan näitä iloisia leskiä vielä tänä päivänäkin...
-Mistä tunnet sä ystävän, onko oikea sulle hän?
Anna meren se selvittää, kuka viereesi jää...Ja jos silloin kun myrky soi, ja sun kumppanis vaikeroi, hänet lähimpään rantaan vie, olkoon hän kuka lie... - Masse setä
perskuti kirjoitti:
Onhan näitä iloisia leskiä vielä tänä päivänäkin...
-Mistä tunnet sä ystävän, onko oikea sulle hän?
Anna meren se selvittää, kuka viereesi jää...Ja jos silloin kun myrky soi, ja sun kumppanis vaikeroi, hänet lähimpään rantaan vie, olkoon hän kuka lie...Yksi. Appiukko oli kova uimari. Hän voitti yksijalkaisten sarjassaa ainakin pronssia.
Ilmeisesti kultaakin, mutta meikäläinen ei ollut tavalliseen tapaan skarppina, että olisi sitä kysynyt tai huomannut.
Kerran kruisailtiin yhdellä meikälkäisen 50-luvun autolla. Appiukko ajoi, eikä mitään huolta ollut, vaikka mieheltä puuttui sekä ajokortti, että jalka. Taidettiin molemmat olla aika juovuksissakin, joten asia voidaan ilman muuta kriminilsoida. - perskuti
Masse setä kirjoitti:
Yksi. Appiukko oli kova uimari. Hän voitti yksijalkaisten sarjassaa ainakin pronssia.
Ilmeisesti kultaakin, mutta meikäläinen ei ollut tavalliseen tapaan skarppina, että olisi sitä kysynyt tai huomannut.
Kerran kruisailtiin yhdellä meikälkäisen 50-luvun autolla. Appiukko ajoi, eikä mitään huolta ollut, vaikka mieheltä puuttui sekä ajokortti, että jalka. Taidettiin molemmat olla aika juovuksissakin, joten asia voidaan ilman muuta kriminilsoida.Tuli kyllä sellainen tarina(kertomus), joka tarvitsee mietintämyssyä syvälle päähän, unohtamatta silmä-aukkoja ja hengityreikää...:=) Uskomatonta:=)
Minun isäni sitävastoin 1918. Oli koputtanut kartanon ovea ja pyytänyt apua nälkäänsä.
"Ranchin" omistaja avasi oven, ja kysyi?
Punaisten, vai valkoisten puolelta? VALKOISTEN, vastas isäni.
Noooo, siinä syötiin ja juotiin...
Aamulla isäni poistuessa kartanosta, kartanon omistaja vielä tarkensi nälkäisen taustaa ja kysyi...Mitäs sinä siellä valkoisten puolella olet tehnyt?
Vastaus oli jämäkkä.
OLIN SOTAVANKINA:=) - Masse setä
perskuti kirjoitti:
Tuli kyllä sellainen tarina(kertomus), joka tarvitsee mietintämyssyä syvälle päähän, unohtamatta silmä-aukkoja ja hengityreikää...:=) Uskomatonta:=)
Minun isäni sitävastoin 1918. Oli koputtanut kartanon ovea ja pyytänyt apua nälkäänsä.
"Ranchin" omistaja avasi oven, ja kysyi?
Punaisten, vai valkoisten puolelta? VALKOISTEN, vastas isäni.
Noooo, siinä syötiin ja juotiin...
Aamulla isäni poistuessa kartanosta, kartanon omistaja vielä tarkensi nälkäisen taustaa ja kysyi...Mitäs sinä siellä valkoisten puolella olet tehnyt?
Vastaus oli jämäkkä.
OLIN SOTAVANKINA:=)Niin osasi isäsi hyvin valita sanansa!
Punavankina oli myös meikäläisen isoisä. Valokuvakin on vielä todisteenaa 17-vuotiaasta jätkästä kivääreineen ja punaisine liinoineen.
Joutui hänkin leirille, joita nykyään sanotaa bootkämpeikssi. Hänet pelasti esimiehenä ollut henkilö (Kartanon omistaja), joka sanoi, että ei se mitään ole tehnyt.
No, meikäläinen on tavallaan samantapainen, koska ei tässä mitään sen suurempaa ole kehitteillä. Masse setä kirjoitti:
Niin osasi isäsi hyvin valita sanansa!
Punavankina oli myös meikäläisen isoisä. Valokuvakin on vielä todisteenaa 17-vuotiaasta jätkästä kivääreineen ja punaisine liinoineen.
Joutui hänkin leirille, joita nykyään sanotaa bootkämpeikssi. Hänet pelasti esimiehenä ollut henkilö (Kartanon omistaja), joka sanoi, että ei se mitään ole tehnyt.
No, meikäläinen on tavallaan samantapainen, koska ei tässä mitään sen suurempaa ole kehitteillä.ihan asiaa ja kukaan ei noteeraa.
Paljon on keskustelua vailla tämäkin elämä,
toisella tapaa vaan eletään sotaa tänä päivänä.
Uskalla paljoakaan tässä runoilla,tulee banni otsalle.;D- Masse setä
tintti.kotivintti kirjoitti:
ihan asiaa ja kukaan ei noteeraa.
Paljon on keskustelua vailla tämäkin elämä,
toisella tapaa vaan eletään sotaa tänä päivänä.
Uskalla paljoakaan tässä runoilla,tulee banni otsalle.;DMitään hätää. No, miksi äijät ei sitten noteeraa vaikka tarjoat sotaa?
- sotaakaan
Masse setä kirjoitti:
Mitään hätää. No, miksi äijät ei sitten noteeraa vaikka tarjoat sotaa?
ihme hellunen ilmatila nyt;)
- Puhurix
sä sinne yksin menit istumaan?
- perskuti
Tuosta yksin kylpemisestä...
Olisinhan minä voinut mennä seuran kanssa kylpemään, mutta mottoni on. Ei seuramies apua kaipaa(sanoi lehtimiehet).
Sinulle muksaa viikonloppua. pidetään huoli, ettei näytöltä muste lopu:=) - Puhurix
perskuti kirjoitti:
Tuosta yksin kylpemisestä...
Olisinhan minä voinut mennä seuran kanssa kylpemään, mutta mottoni on. Ei seuramies apua kaipaa(sanoi lehtimiehet).
Sinulle muksaa viikonloppua. pidetään huoli, ettei näytöltä muste lopu:=)vähän mustesuihkua!
- perskuti
Puhurix kirjoitti:
vähän mustesuihkua!
Olipa hyvä, että musteen ja minun välissä tuo näytön lasi on ehjä.
Joka tapauksessa, kiva kun muistit:=)
Tässä n. Viikko menee livessä,joten mustesuihkuttelut jäävät siltä ajalta.
Mukavaa alkavaa viikkoa Sinulle... - Puhurix
perskuti kirjoitti:
Olipa hyvä, että musteen ja minun välissä tuo näytön lasi on ehjä.
Joka tapauksessa, kiva kun muistit:=)
Tässä n. Viikko menee livessä,joten mustesuihkuttelut jäävät siltä ajalta.
Mukavaa alkavaa viikkoa Sinulle...ja muuten kiva välillä käväistä livessä.
- näytti tuollakin
- Masse setä
Ja jopa kohteellista.
Sori, olen aika flegmaattinen, kun en usko enään amerikkalaiseen shit-unelmaan. Pitäisikö minun liittyä esimerkiksi johonkin Islamin juttuun? Niillä kuuluu olevan aika kivat oltavat, kun siellä on neitsyet vastassa.
Toivottavasti ne on kuitenkin täysi-ikäisiä, ettei sitten joudu oikeuteen uskonsa tähden. - miten tuostakin
Masse setä kirjoitti:
Ja jopa kohteellista.
Sori, olen aika flegmaattinen, kun en usko enään amerikkalaiseen shit-unelmaan. Pitäisikö minun liittyä esimerkiksi johonkin Islamin juttuun? Niillä kuuluu olevan aika kivat oltavat, kun siellä on neitsyet vastassa.
Toivottavasti ne on kuitenkin täysi-ikäisiä, ettei sitten joudu oikeuteen uskonsa tähden.voidaan syyttää muslimeja?
Tuntuu olevan ihan perinteistä amerikkalaista menoa kouluissa koskapa oli jo neljäs keikka tällä viikolla siellä. - perskuti
Masse setä kirjoitti:
Ja jopa kohteellista.
Toivottavasti ne on kuitenkin täysi-ikäisiä, ettei sitten joudu oikeuteen uskonsa tähden.Toiset puhuvat kouluhämyistä ja toiset uskonnosta...Ne molemmat selkeästi ilmaistuna, tiedostaen ja kritisoiden tämänhetkistä olotilaa, kertovat halusta muuttaa ihmisten toimimattomuutta, tai toimia. Hienoa!...
Itse sisimmässäni ajattelen, kuinka voisin olla avuksi hätää kärsivälle lähimäiselle.
Tuo keväästä oleva otsikko viittaa sanontaa...Kosketelkaa toisianne ja rakastukaa:=) - Masse setä
niillä muslimi-kuolleilla Sheraton-tasoinen hotelli ja vastassa kymmeniä neitsyitä, vaikka ne kökkis miten tahansa tässä maailmassa. Ainoa niillä on, että niitten pitää tehdä yksi lian pois-räjäytys.
Meikäläisen sitä vastoin pitäisi aina olla siveä ja hillitty, jos haluaisi edes hostel-tasoon. Tuon puoleisesta ei ole edes niin varmaa tietoa, mutta esimerkiksi loputon tyhjyys kuulostaisi aika houkuttelevalta verrattuna vaikka esimerkiksi ikuiseen kärventymiseen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911