Monilla meistä on joku, jolta on aikojen kuluessa jäänyt pyytämättä anteeksi jostakin syystä...
Voidaan tietysti ajatella, ettei vanhoja asioita kannata repiä auki uudelleen, mutta ihmisellä on iso annos/halu myös anteeksiantoa...
Ehkäpä nimi muuttuisikin anteeksiannon päiväksi?
Anteeksipyynnön päivä...
5
332
Vastaukset
- olisi*
se ennemminkin minun mielestäni. Pyytää aina saa, mutta kuka antaa?
- susa51
Totta, anteeksiantaminen on vaikeampaa. Silti on hyvä mielestäni, että osaa myös pyytää anteeksi. Myös tarkoittaa sitä täydestä sydämestään.
- m d evk
mitään jota sun sitt pitää pyytää anteeks!
antaa anteeksi isälleni, joka ei anteeksiantoa pyydä, eikä vissiin haluakkaan...Hankalaa. Unohdan koko ukon ja ajattelen että mihin minä häntä enää tarvitsen kun olen näinkin pitkään ilman pärjännyt. Ja etukäteen annan anteeksi sinulle, joka minua moitit tietämättä asioiden oikeaa laitaa. Hymyillään kun tavataan
- hyvä päivä
ja hyvä ajatus sinulta mutta mahtaako toteutua kaikkien kohdalla koskaan?
Kumpa me ihmiset ymmärtäisimme toisiamme paremmin.
Elämä olisi paljon helpompaa tässä ahdistuneessa maailmassamme.
Usein huomataan liian myöhään noitten sanojen merkitys.........ja niin lyhyt sana.....anteeksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1724726- 123296
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161806
- 1371737
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421