Näistä mainoksista taas kerran pakko purnata.Siis että vallan kauniilla kainalolla miehet hurmataan?Kädet ylhäälläkö pitäs ruveta kadulla kulkemaan,jos vaikka sattuis "tärppäämään"!!
Kauniit kainalot
5
639
Vastaukset
- yli 70 vee
Varmaan seuraavaksi otetaan ihon maksaläikät mainoksiin. Vanhenevatkin naiset kaipaavat mainosta, jossa otetaan heidät huomioon.
Ikäihmisten kainalot kun tahtovat olla hieman käytetymmät kuin kaks¨kymppisillä.
Mutta ei huolta: Ihanat maksaläikät ja vanhuuden mukanaan tuomat luomet, ja niiden hoito.
Siinä olisi mainossarkaa ikiajoiksi.Vähän vanhempaa väkeä,vaikka suurin osa on suunnattu nuorille.
Ikänaisia heiluttelemassa jotain hameen helmoja, tai paparainen hammasproteesin kiinnitysaineita esittelemässä: ainakin suuteleminen käy hyvin. sanoi hän. Lie tarpeelinen ?? Mutta:
Onko se kiva mainos??????
Olishan näitä aiheita, kuten "suonikohjujen tyylikäs peittäminen".
Ja niiden edellä mainittujen maksaläiskien leviäminen tai lisääntyminen,, voi, voi tokkiinsa,
aiheita olis,,,,Töitä mainosalalle, sehän on
"tulevaisuuden"ala.
Vastustamaton kiusaus osallistua asiaan, vaikka olenkin mies ja ali-ikäinen 65-vuotias. Sikäli kuin mm. kainaloitten kauneudessa on kyse karvoista, niin minusta karvat saavat kasvaa ja esiintyä, jos ovat kasvaakseen ja esiintyäkseen, kainaloissakin. Sanoivatpa karvojen poistamisella tienestinsä hankkivat markkinavoimat mitä tahansa. Siistiminen on sitten eri asia. On minunkin (miehen) kainalokarvoja niin kuin joitain muitakin karvoja siistitty ja lyhennetty, mutta ei kokonaan "posliiniksi" ajeltu. Sopiva pituus määräytyy niin, ettei sänki pistele. Rohkenen todeta semmoisen henkilökohtaisen "makumieltymyksen", että säärikarvaiset naiset ovat minusta suorastaan kiihottavan seksikkäitä.
- Oiko
Kainalot nykyään karvoista kaljut, mutta varsiluomia kymmenen, isoa ja pientä. Tulisi kyllä hyvä kuvatutkielma, mutta ajella ei voisi.
- Yks' ymmärtämätön
Palstan väeltä karvat siis tippuneet. Eivät ymmärrä, eivät enää muista karvaisia kainaloita. Eikö tule nenään edes VEET-voiteen tuoksu? Siitäkö juontaa karvattomuus ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155