"Kemiläismies sai perjantaina kolmen vuoden vankeustuomion kahdesta törkeästä raiskauksesta. 45-vuotias mies tunkeutui ensin 27-vuotiaan naisen asuntoon ja raiskasi hänet.
Tuomittu myös löi, kuristi ja uhkaili naista. Uhkailussa käytettiin apuna veistä.
Naisen piina noin kesti kaksi tuntia. Se päättyi vasta kun uhri pääsi pakenemaan ikkunasta.
Vain kuusi tuntia myöhemmin mies raiskasi toisessa asunnossa samalla tavalla 32-vuotiaan naisen. Tämä raiskaus ja siihen liittynyt muu väkivalta kesti nelisen tuntia. Siinä vaiheessa mies poistui itse asunnosta".
http://www.kaleva.fi/plus/juttu711816_page0.htm
Varsin pitkä tuomio, 2 4 tuntia kestäneistä raiskauksista.
Kaksoisraiskaus toi kolme vuotta
vankeutta.
3
361
Vastaukset
- tienesteillä
voi jo valita kadulta mieleisensä kyllikin, nyt kaverin on tyytyminen kolmen vuoden ajan vain nyrkkikyllikkiin.
miten olis kolmekymmentä vuotta siitä vois alottaa...nää tyypit saa liian pieniä tuomioita nehän nauraa niille!
- Anti-raiskaaja
Ja jos tämä tyyppi on ensikertalainen, ei istu kuin puolet, ja vaikka olisikin jo tuomioita kontolla, ei siitäkään huolimatta istu kuin 2/3, eli kaksi vuotta max. Tosi on, että tuommoiset pitäisi siivota kaduilta pois, vaikkapa jonnekin eristyslaitokseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329