Pentua menossa hakemaan kotiin pian. Vinkkejä kyselen automatkalle, ensimmäinen kerta kun itse haen koiran. Mitä kaikkea tulee otta huomioon, että pennun on hyvä matkustaa? Mitä tavaroita tarvitsee kotiin haku matkalle mukaan? Välimatka on 300km ja miehen kanssa haen koira. Kiitos! :D
Automatka
4
470
Vastaukset
- Riihipiru
ajatellen, anna sen ei-ohjaajaajan ajaa.
Kun koira huutaa, älä silittele sitä.
Onnea tulevaan. - Pentuja hakenut
etteivät anna ruokaa kuljetus päivänä,syötä itse kun olette päässeet kotiin.varaa vettä pullollinen ja pienikulho.Jos kuljette henkilöautolla suojaa penkki,pentu saattaa(todennäköisesti) oksentaa pitkällä matkalla.Et tarvitse mitään erikoisia tavaroita,pentu nukkuu yleensä suurimman osan matkasta.Takapenkki on hyvä makuu paikka.Onnea reissuun
Meil aina pentu matkannu apukuskin jalkatilas. aina nuo nukkunnu suurimman osan matkaa. Ei oo kukaa viel oksentannu, mut ei matkat ollu reilua 100 kilsaa.
- tuotu aina
isossa kuljetuskopassa. Siinä pentu mahtuu kääntymään ja näkee ympärilleen. Koppa on ollut takapenkillä turvavöissä kiinni.
Samalta kasvattajalta on ostettu 2 v. välein 3 koiranpentua. Matkaa on 350 km. suuntaansa. Kyllä ne yleensä nukkuvat suurimman osan matkasta. Yksi pentu on oksentanut matkalla. Vettä on annettu ja on saanu vähän jalotella parilla pysähdyksellä levähdyspaikalla.
Eka haku tuolta asti vähän hirvitti, mutta hyvin
meni sekin. Minusta tuo koppakuljetus on hyvä ja turvallinen. Näillä on ollut siellä kopassa omat paksut pyyhkeet, joita kasvattaja on antanut niiden riepottaa, silloin niissä on oma turvallinen haju, joka rauhoittaa pentua.
Onnea matkaan, kyllä se hyvin menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124