Lauantaita kaikille.
Oli harvinaisen mukava perjantai palstalla, kun se kentällinen on varmaan Pärnussa kylpylässä hoidattamassa suonikohjuja kielestään.
Vain ystävämme beb beb beeb näkyy olleen paikalla. Eivät tarvinneet ilmeisesti tulkkia matkalleen niin jättivät rannalle.
Täytynee mennä nukkumaan kun huomenna pitäisi tehdä muutama "kotikäynti".
Mites muut aikoo lauantaita viettää ja miten onnistui.
PPPRRRRUUUUMMMMM Hei nyt tuli kiire kun Nukku-Matin unihiekkarekka ajoi juuri pihaan.
Laila tov.
Lauantaita kaikille
23
852
Vastaukset
- S-tintti
vietetään koko viikonloppu! Pakkasta on mukavasti tänä aamuna.
- Ira¤
mukavalle näyttää ilma taitaa aurinko näyttäytyä.
-5c pakkasta joten sopiva lenkkeily ilma.
Vanhimmalla tyttärelle taidan lähteä.
Mukavaa alkavaa päivää:)
- marliisi54
mummon kulta ikää vajaa 4vuotta käymään. Siinä riittää touhua ja tohinaa ,mummon pitää jaksaa leikkiä ja olla mukana pikkumiehen touhuissa.
Ulkoilut taitaa jäädä tältäpäivää väliin näyttää tuo mittari ainakin täällä keskisessä suomessa olevan liki parikymmentä astetta.
Oikein mukavaa lauantaipäivää kaikille palstalaisille..- Ira¤
tuo ilon tullessaan mummulaan,ei edes huomaa kuinka aika vierähtää,mukavaa päivää teille:)
- marliisi54
Ira¤ kirjoitti:
tuo ilon tullessaan mummulaan,ei edes huomaa kuinka aika vierähtää,mukavaa päivää teille:)
että pikkumies on puristanut kyllä kaikki "mehut".
Oikein hyvää päivää myös Sinulle . - Ira¤
marliisi54 kirjoitti:
että pikkumies on puristanut kyllä kaikki "mehut".
Oikein hyvää päivää myös Sinulle .ainekin eitarvitse NukkuMattia odotella:)
Se on pakkasaamu tänäkin Herran päivänä ja armo uus:)
Isäntä laittoi aamiaisen, muuten hyvä mutta en ymmärrä miksi paistamiseen pitää käyttää niin himputin paljon rasvaa:)
Ja nyt se läksi töihin.
Ajattelin lähtä kahteleen tapetteja yms. rakennustarvikkeita naapurikaupungista..
Minusta nykyajan tapetit on höystetty kummallisilla kuvioilla niin en tahdo löytää sitä omaani:)
Mukavaa päivää!- marliisi54
tapeetinhakureissulle, ei ole mikään helppo homma löytää mieluisia ja hinnatkin ovat kyllä aika hulppeita. Totesin vuosi sitten kun tyttären huoneeseen etsiskeltiin tapeetteja.
Toivottavasti löydät mieluisat. - Ira¤
marliisi54 kirjoitti:
tapeetinhakureissulle, ei ole mikään helppo homma löytää mieluisia ja hinnatkin ovat kyllä aika hulppeita. Totesin vuosi sitten kun tyttären huoneeseen etsiskeltiin tapeetteja.
Toivottavasti löydät mieluisat.uudet tapetin,kuin olisi uusi huusholli,onnea että löytyy mieluiset.
- tuo valehtelu
kun snot olevasi elisämabmutta nyt sanot olevassibb joku laila tov.kun seb on naise nimi ja sinä oeb mies vai onib se käki vai sinä se laila tob vai se ira vaib kuka isnä olet
- Ira¤
olemme kaikki Elisama,KarjalanKägönen ja minä.
Minusta tuntuu,että sinä leikilläsi laitat viestejä?
Sinä et kerro itsestäsi mitään,oletko joku salaperäinen ihminen?Kirjoittele normaalisti meidän kanssamme,hyvää päivän jatkoa sinullekkin:) - IlonaK
Taisi Elisama nyt sefirribin yllättää ja puhua kielillä... Minä veikkaan, että Elisama toivotteli hyvää yötä hepreaksi, mutta suomi24:ssä ei heprean kirjainmerkkejä löydy.
- Elisama
En taaskaan oikein pysty seuraamaan ajatuksiasi ja tarkoituksiasi.
No olen kai senverran yksinkertainen mutta älä tykkää pahaa. - Elisama
IlonaK kirjoitti:
Taisi Elisama nyt sefirribin yllättää ja puhua kielillä... Minä veikkaan, että Elisama toivotteli hyvää yötä hepreaksi, mutta suomi24:ssä ei heprean kirjainmerkkejä löydy.
Niin näköjään yllätin sefirribin hebrealla.
Sinä tunnistit kielen. - IlonaK
Elisama kirjoitti:
Niin näköjään yllätin sefirribin hebrealla.
Sinä tunnistit kielen.olin nuoruuden päivinä kibbutsilla vuoden verran ja sieltä tarttui jokunen sana matkaan.
- Elisama
IlonaK kirjoitti:
olin nuoruuden päivinä kibbutsilla vuoden verran ja sieltä tarttui jokunen sana matkaan.
No ilmankos tunnistit ja tiedät.
- suonikohjuiset
olleet touhuamassa tuolla Joyderin ketjussa;;;
- koko tämä
palsta vaikuttaa kun lukee alempia ketjuja:(
- kirjoittajatkin
koko tämä kirjoitti:
palsta vaikuttaa kun lukee alempia ketjuja:(
ainakin vakiokirjoittajat jo suonikohjuiässä tuskin yhtään alle neljäkymppistä;;))
- Elisama
kirjoittajatkin kirjoitti:
ainakin vakiokirjoittajat jo suonikohjuiässä tuskin yhtään alle neljäkymppistä;;))
Joo niin olen minäkin täynnä niitä navasta varpaisiin ja päälaesta napaan;;)))
- Elisama
Viimeinen tämän päivän ketjuista näkyy olevan vakikirjoittajien mollausta suureksi osaksi, ja erikoisesti Mumsku ja Kägönen on maalitauluja.
Koko kentällinen on taas tullut.- samat höhlät
näkyy riehuvan taas ja säkin näyt olevan niihe tappolistalla siis haukuttavana ja pois ajettavana. niitä riipoo se kun sä olet sellanen kun et pelästy niitä ja sullon tietoo. noilla häiriköillä on kita kun lehmän peräsuoli sieltä loppupäästä
- Elisama
samat höhlät kirjoitti:
näkyy riehuvan taas ja säkin näyt olevan niihe tappolistalla siis haukuttavana ja pois ajettavana. niitä riipoo se kun sä olet sellanen kun et pelästy niitä ja sullon tietoo. noilla häiriköillä on kita kun lehmän peräsuoli sieltä loppupäästä
Ei kai nyt ihan sentään tappolistaa ole;;)))
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496385Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6512679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831219- 841145
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.841124Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601088Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2901080- 871072
- 70971
- 228864