Ja jälleen on suosituksi muodostuneen kilpailumme varhaisimmasta herääjästä voittanut, ratarataratarataratatatatatataaaaaaaaaa, minä!
Ja raittiina, tottakai, muita ei lasketa. Örveltäjän krapulainen aamu on kauhea, tämän tiedämme!
16.2.2008 Lauantai
15
558
Vastaukset
- Oskari2
Raitiina jo reippaasti yli kaksi vuotta on tullut oltua. Miksei tänäänkin?
Hyvää viikonloppua Teille kaikille. Kävelylenkki pakkaskelillä tekee hyvää kunnolle. - teeki
Joo, raittiina täälläkin!! Ihana tunne aamulla, kun ei krapulaa ja morkkista. Suosittelen kaikille!!! :)
- barbados
kiva herätä raittiina uuteen päivään. raitista päivää kaikille.
- 27 vuosi
menossa raittiina.Ensin alkusysäys AA:ssa sen jälkeen omien "saappaiden" löytyminen, toiminta srk:ssa(Helluntai) tehden työtä kristillisessä alkoholisti-ja hengellisessä vankilatyössä em ihmisten keskuudessa.
Keskeisimmäksi sanaksi näiden yli 26 v aikana on tullut:JUMALAN ARMO. Siunattua päivää. - Oolofi
se rapulainen örvellysaamu. Vielä kun aamullakin on niin jurrissa ettei välttämättä muista yhtään mitä joinakin päivinä on tullut tehtyä/missä oltua/yms.
Mutta nyt 3. selvä päivä menossa.- teeki
Oolofille raittiudesta!
- Oolofi
teeki kirjoitti:
Oolofille raittiudesta!
nyt en yhtäkkiä olekaan enää ''tänään raitis''. Korkkasin just oluen. Tosin ei oo ku kaks kaljaa eikä varaa ostaa lissee.
- T.J.S
Joo,ei sitä tunnetta voi oikeen kuvailla kun saa rauhassa ilman krapulaa ja morkkista herätä uuteen ihanaan aamuun:)Nuorin veitikka(5vuotias) tuli aamulla herättämään ja halusi aamiaista,jos olisi olleet vanhat huonot ajat olisin sanonut että kohta,kohta ja kohta ja sitten vetänyt täkin korville ja tärissyt sikiöasennossa ja aamiaisen laitto olisi langennut isosiskolle kuten yleensä!Eli mielessäni otan päätöksen jatkaa myös tänään raittiina minulla ei ole "syitä" ja "aiheita" ottaa sitä ensimmäistäkään lasillista,miksi ottaisin? voin hyvin ja olen onnellinen:)Olen kiitollinen jokisesta raittiista päivästä ja muistan myös iltaisin kiittä "korkeimmalleni",tämä on sitä elämää jota en kirveelläkään vaihda pois!!! Parasta päivän jatkoa teille kaikille tänä aurinkoisena lauantaina:)
- Jaatinen
Pitäisköhän tosiaan pistää kisat sun kans Vajaataitoinen, sillä aamut eivät edelleenkään olen minun lajini. Tänään heräsin n. klo 9 ja ylös klo 10...
Hyvää päivää kuiteski meille kaikille "heränneille", herääville ja vielä "unessa eläville" ;)
T. Jaatinen, siltainsinööri ja onnellinen mies- Oolofi
Jotain rautatiesiltoja vai?
- Vajaataitoinen
Häviän mielihyvin aamu toisensa jälkeen tämän kisan, sillä en tahdo saada yleensä nukuttua niin pitkään kuin haluaisin. Aamulla jo ennen seitsemää ensimmäinen lähtijä paiskaa ulko-oven perässään kiinni niin, että makuuhuoneeni ikkunan karmit ovat koetuksella ja sitä rataa.
Mielellään lukisin vastauksen kysymykseen, jonka Oolofi humalapäissään (?!?) on sulle rustannut. Mikähän siitäkin miehestä vielä isona tulee... - Jaatinen
Oolofi kirjoitti:
Jotain rautatiesiltoja vai?
Kiitos vaan mielenkiinnosta. Minä poika rakentelen sellaisia siltoja jotka kestävät ikuisesti ;)
T. Jaatinen, siltainsinööri ja onnellinen mies
- rebekka-z
ja putsi, tänäänkin. Mukavaa pakkaspäivää kaikille!
- aahoohoo
Kyllä olin aikasemmin hereillä - en vaan viittiny siitä kenellekkään kertoo - sen verran ujo meitistä on tullu näin vanhemmalla iällä.
Olen ruvennu harjoittelemaan aikasta herätystä kesää, eritoten auringonnousuja varten. Pitää vaan varoo ylikuntoo.
Ihan puistattaa ajatella niitä krapula-aamuja. Hyi helekatti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233500- 122316
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141236