Kuljin pienen hetken
muuttuneessa maisemassa
olin kanssasi
lohdutuksen laaksossa
Vain pieni polku
sen läpi vei
kapenemistaan kapeni
lopulta kadoten
Unen rajoilla tiesin
kaiken mahdottomaksi
En takaisin kääntynyt
tyhjin käsin
keräsin mukaani
kultaiset kivet
joita olit tielleni
valoksi sirotellut
Kultaiset kivet
18
645
Vastaukset
- lindalinda1
tajuton !
Kelpaako palautteeksi ? - kaaru
taas runoilit sydämeeni. En ole jakanut Sulle vielä tähtiä, mutta tästä tulee ainaskin *****:)))
- AmandaK
Vaikka koko runo on upea, tässä jotenkin hassusti kiteytyy kaikki juuri nyt:
"Unen rajoilla tiesin
kaiken mahdottomaksi "
kiitos marin :) - padme_amidala
Haikean runosi kruunaa kultaiset kivet, jotka olet löytänyt. Tuo lohdutuksen laakso on aivan ihana löytö. Siellä voisin itsekin välillä levähtää. Onneksi on keksitty työ ja parhaillaan keskenään tappelevat kotieläimet. Jestas että kissasta voi lähteä paha ääni.
Hieno runo tähän aamuun : )Laitan sinut seuraavaan reissuun joka vie tuonnepäin, jooko;))
Tahdon sanoa kiitti, padme:)
- *runo64*
..herkkää ja kaunista.
ei ikinä pety kun klikkaa
runosi auki,mestari.
kaikkea hyvää ja kaunista
lauvantai päivääsi.Sie olet kyllä melkosen ihana
näissä kommenteissasi;)
Tuli hyvä mieli ja on kiva sanoa sinulle
kiitokset vierailuistasi:)
Samoin miellyttävää iltaa Sinulle.
Kylläpäs kauniin pistit jälleen,
niin kauniin, herkän kaihoisan runon!
Hänen kanssaan lohdutuksen laaksossa
pienen polun, pienuudestaan vielä kaveten
unen rajamailla tuntui mahdottomalta
vaikka et takaisin kääntynytkään…
keräsit mukaasi kultaiset kivet
jotka hän oli tiellesi sirotellut!
Wauu, hieno kuvaus tämä runosi!- *Rakkaudenlahja*
on kuin kaunis tarina joka kertoo välittämisestä ja rakkaudesta siksi tämä on niin ihana.Sydämellinen kiitos ja päivääsi lämmin halaus!
Oikein tulkitsit, pikkuinen,
sitä mitä oikeasti tapahtuu, eikä
sitä huomaa kuin jälkeenpäin:)
Sinulle iltaan lämpöä:)
- jpntar
Verrata kultaisia kiviä
kyyneliin..
saisinpa kipattua sinne
lohdutuksen laaksoon(huoneeseen)
mukavan ja upottavan lepotuolin vielä..
niin ja aaltojen hiljaista liplatusta..
:) - HellästiDoMinoiva
Mielestäni hyvä ja lohduttava ajatus, että on kiviä, jotka tuovat iloa.
Eivät kaikki polun kivet ole niitä, joihin jalkansa loukkaa, vaan on niitäkin... muistojen kultaisia kiviä, jotka valaisevat pitkään...läpi elämän.saada uusia lukijoita.
Kiitos Sinulle, ystäväni taiteen parista:)
Olen iloinen, jos runoni toi Sinulle lohtua=)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154