Viime päivinä netti rupesi pätkimään jatkuvasti, sivut eivät lataudu ollenkaan ja kun klikkaa airport kuvaketta, siellä lukee: Airport haetaan...
Sitten jos valitsee Sammuta Airport ja saman tien Käynnistä Airport niin sivu latautuu loppuun. Muttei tätä jaksa tehdä kymmenen minuutin välein.
Kyseessä on Leopard johon on asennettu kaikki päivitykset mitä on tarjolla.
Airport etsitään...
2
374
Vastaukset
on jollakin ollut samantapaista ongelmaa, joten aika turha alkaa tätä täällä hiljaisenpuoleisella palstalla haarukoida. Siirry siis sinne.
(Kuvauksesi perusteella kyseessä voi olla harvinainen rautavikakin. Ei se välttämättä edes Macissa ole, langaton reititinkin voi ainakin periaatteessa olla syynä.)- windowsil samaa
on tällä hetkellä pois käytöstä.
Windowsissa olen törmännyt samantapaiseen ongelmaan ja en ehtinyt ongelmaa ratkaista mistä johtu, mutta korjaantui kun vaihtoi WLAN reitittimen. Elikkäs ADSL mötikkä ja WLAN mötikkä ei tullut keskenään toimeen... joku asetus keturallaan... ken tietää niin kertokoon.
Kerran samantapaisessa ongelmassa oli syynä paskana oleva WLAN, eli voihan se johtua siitäkin..tai että WLAN ottaa häiriötä jostain(naapurilta tai toisesta tukiasemasta jne)..voi johtua melkein mistä vain..nää IT-hommat on aika paljon henkimaailman asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657