HYVÄÄ HUOMENTA!!!!

mitäs tänne,samat jutut näkyy olevan?ILOUUTINEN ON EDELLEEN VOIMASSA,SIIS JEESUKSEN TARJOMA PELASTUS ON VOIMASSA.SIUNATUA ALKAA VIIKOA.

13

470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DarkNinjaHiiri

Oletpas aikaisin hereillä.

Miltähän se sullakin tuntuu kun laput putoaa silmiltä ja totuus valkenee. Ihan omatunnon päälle ottaa kun ajattelee kuinka se sinuun sattuu. Todennäköisesti myös kuolet harhassasi.

Ole vain rauhassa uskossasi. Saa siitä voimia ja voi paremmin. No mutta kannattaako sitä julistaa juuri täällä. Ärsytät vain ihmisiä vaikka teetkin sen omaa viattomuuttasi ja hölmöyttäsi.

• Tahdomme Rakastaa teidät hyvät rikkaat ja hienot menestyvät maailmassa olevat ateistit,,,,, jolla on älyä niin paljon että osatte arvioida tämän rakkaudellisen kirjoituxen. Me halumme ainakin minä,, halata ja antaa oikein hengellin pusu molskis,,,, että saisitte sellaista potkua ja intoa löytämään todellista elämä,, joka on elämisen arvoista !!

Me rukoilemme AUTA JEESUS atet !! : )

• Sairasta!

Aksu ja Savis, te ette vaan tajua, että tuolla typerällä huutamisellanne vain vahvistatte ateismia.

• suhtkoht oikein

• Documatic

"joka on elämisen arvoista !! "

Sinustako ihmisen elämä ei ole arvokasta ilman uskoa.
        Siinäpä taas lähimmäisen rakkautta.

• suhtkoht oikein kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000012&posting=22000000032822225

• puusilima_

tarjouksesta mutta ei kiitos. en halua elää ikuisesti, enkä halua pelastua miltään. enkä varsinkaan halua viettää ikuisuutta jonkun jeesuksen kanssa joten voitko lopettaa.
      en edes pysty uskomaan että jotain niin mahdotonta mitä raamattu sanoo olisi edes olemassa. olen ateisti ja ylpeä siitä ja kuolen pois ateistina ja kuollessani haistatan pitkän paskan pyhälle haisevalle ja jesselle ja jumalalle.
      en muuta ajattelutapaani vain pelkän "pelastuksen" toivossa. tarjolla pitää olla jotain parempaa.

• --GG---

• puusilima_
        --GG--- kirjoitti:

tässä pahassa maailmassa. Raamattu sanoo,että saatana on tämän maailman ruhtinas. Minä en näe paljoakaan hyvää tässä maailmassa ja miten täällä asiat hoituu. Heikkoja ja köyhiä sorretaan koko ajan. Raamatun opetukset unohdettu täydellisesti ja se "sisäsyntyinen" moraali myös on jossakin piilossa...

http://www.youtube.com/watch?v=walgbkSZAKk

http://www.youtube.com/watch?v=nOnF2UrxIkU

on täällä hyviäkin asioita, mutta en minä nyt tämän maailman asioista sanonutkaan mitään. en vain halua viettää ikuisuutta jossain "pelastuksessa". ei niinku mitenkään onnistu. tarjotkoon parempaa.

"saatana on tämän maailman ruhtinas"

elikkä se jeesus oli siis saatana joka oli naamioitunut jumalaksi ja paranteli maallisia vaivoja ihmisiltä ja sai näin kaikki palvomaan itseään. on se piru vie ovela :)

aika paljon täällä on sortoa ym. ja suurimpana kusipäänä usa ja israel.

no kuitenkin, kun minun aikani koittaa niin lähden täältä ylpeänä,huolettomana ja ilman ennakkoluuloja tai pelkoa. otan vastaan sen mitä kuolema tuo ja sillä siisti. ketään en kuitenkaan ala kumartelemaan(ts. en ala orjaksi) joten jumalat voi painua vittuun.

• --GG---
        puusilima_ kirjoitti:

on täällä hyviäkin asioita, mutta en minä nyt tämän maailman asioista sanonutkaan mitään. en vain halua viettää ikuisuutta jossain "pelastuksessa". ei niinku mitenkään onnistu. tarjotkoon parempaa.

"saatana on tämän maailman ruhtinas"

elikkä se jeesus oli siis saatana joka oli naamioitunut jumalaksi ja paranteli maallisia vaivoja ihmisiltä ja sai näin kaikki palvomaan itseään. on se piru vie ovela :)

aika paljon täällä on sortoa ym. ja suurimpana kusipäänä usa ja israel.

no kuitenkin, kun minun aikani koittaa niin lähden täältä ylpeänä,huolettomana ja ilman ennakkoluuloja tai pelkoa. otan vastaan sen mitä kuolema tuo ja sillä siisti. ketään en kuitenkaan ala kumartelemaan(ts. en ala orjaksi) joten jumalat voi painua vittuun.

"lähden täältä ylpeänä,huolettomana ja ilman ennakkoluuloja tai pelkoa. otan vastaan sen mitä kuolema tuo ja sillä siisti."

Minusta tuntuu,että kukaan ei lähde tästä maailmasta ilman ennakkoluuloja ja pelkoa. Kun hetki on lähellä niin varmasti itsekullekkin nousee erinäisiä ajatuksia pintaan varsinkin jos pystyy vielä ajattelemaan suht järkevästi. Varmaan päässä kummittelee siinä vaiheessa kysymys "Entäs nyt?".

Eikös muuten ollut ihan osuvia videoita? Ja todellakaan Jeesus ei ole saatana jos olet raamattua sen verran lukenut.

• puusilima_
        --GG--- kirjoitti:

"lähden täältä ylpeänä,huolettomana ja ilman ennakkoluuloja tai pelkoa. otan vastaan sen mitä kuolema tuo ja sillä siisti."

Minusta tuntuu,että kukaan ei lähde tästä maailmasta ilman ennakkoluuloja ja pelkoa. Kun hetki on lähellä niin varmasti itsekullekkin nousee erinäisiä ajatuksia pintaan varsinkin jos pystyy vielä ajattelemaan suht järkevästi. Varmaan päässä kummittelee siinä vaiheessa kysymys "Entäs nyt?".

Eikös muuten ollut ihan osuvia videoita? Ja todellakaan Jeesus ei ole saatana jos olet raamattua sen verran lukenut.

ei se jesse ole kyllä mikään jumalakaan.

"otan vastaan sen mitä kuolema tuo ja sillä siisti."

ei mitään ajatuksia. se vain tulee. piste.

• Yötä !!!!!!!!! Rakkaat ateistit !!!!!!! : )

• CAPS LOCKS

Aksu ja Savis, nuo kaksi ylivoimaista hengen jättiläistä. Joiden teksteissä on satunnaisesti joskus jopa yksi oikein kirjoitettu sana. Jotka upealla esimerkillään näyttävät meille mallia siitä, millaisiksi usko ihmiset tekee ja millaisiksi emme taatusti ikinä halua tulla.

Ja jotka eivät edelleenkään tajua (koska eivät tajua yhtään mitään), kuinka paljon heidän kirjoituksensa vahvistavat meidän ateismiamme. Parempaa mainosta sivistymätöntä tyhmyyttä eli uskoa vastaan ja ateismin puolesta ei voisi edes toivoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6873
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      676
      2978
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223