Pe 14.03. Klo: 21.40 - 22.35
Yle FST
Dokumentti: Uudet kristityt
Järkyttävää katsottavaa 10 vuotiaista kristityistä lapsista. Aivan sairasta touhua.
Kannatan uskonnoille 21v ikärajaa.
Järkyttävä ohjelma tulossa
22
740
Vastaukset
- Päivänsäde perkele
arabiankielen alkeita 3 vuotiaasta lähtien. Islaminopetusta 4 vuotta ennen koulun aloitusta. Lopettakaa tämä uusnatsismi ja rasismi. Suomen hallitus on aivan liian arjalainen.
- urb.pag.
kannata vaan. islami lähtee helpommin kun on ensin saatu kristinusko heivattua itämereen.
- nyt ensiksi..
>>>Järkyttävää katsottavaa 10 vuotiaista kristityistä lapsista. Aivan sairasta touhua. >Kannatan uskonnoille 21v ikärajaa.
- Mirka ...
Väität ettei "kristinusko ei ole uskonto".
Tämä on naurettava vaite..PUAAAHHHH ... HEH HEH HEH ... sillä kristinusko on uskonto.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kristinusko
Onneksi sain uskonnoista vapaan kasvatuksen. - matelija,,
Mirka ... kirjoitti:
Väität ettei "kristinusko ei ole uskonto".
Tämä on naurettava vaite..PUAAAHHHH ... HEH HEH HEH ... sillä kristinusko on uskonto.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kristinusko
Onneksi sain uskonnoista vapaan kasvatuksen.Uskonnot yrittää miellyttää Jumalaa teoillaan, rituaaleillaan, laeillaan, eli säädöksillään, uhreillaan, tms. Eli uskonnot tekee "tikapuita taivaaseen", yritttää hyvittää rikkomukset, synnit.
Kristinuskoss Jeesus Kristus vapauttaa moisista riippuvuuksista! Ei tarvitse rakentaa "tikkaita", koska Jumala tuli alas meidän luoksemme Jeesuksessa Kristuksessa ja sovitti rikkomuksemme, syntimme.
Saamme elää yltäkylläistä elämää Jumala armosta, vapaana lainomaisista suorituksista.
Siinä lyhykäisesti ero uskontojen ja kristinuskon välillä! :)
Älä luota Wikipediaan, sitä voi kuka tahansa mulkata mieluisekseen.
T,Jumalanhullu - Meikku-matelija
matelija,, kirjoitti:
Uskonnot yrittää miellyttää Jumalaa teoillaan, rituaaleillaan, laeillaan, eli säädöksillään, uhreillaan, tms. Eli uskonnot tekee "tikapuita taivaaseen", yritttää hyvittää rikkomukset, synnit.
Kristinuskoss Jeesus Kristus vapauttaa moisista riippuvuuksista! Ei tarvitse rakentaa "tikkaita", koska Jumala tuli alas meidän luoksemme Jeesuksessa Kristuksessa ja sovitti rikkomuksemme, syntimme.
Saamme elää yltäkylläistä elämää Jumala armosta, vapaana lainomaisista suorituksista.
Siinä lyhykäisesti ero uskontojen ja kristinuskon välillä! :)
Älä luota Wikipediaan, sitä voi kuka tahansa mulkata mieluisekseen.
T,JumalanhulluEn ole tutustunut tähän ketjuun, koska mulla ei kertakaikkiaan ole aikaa joka keskusteluun. Jos on vainoharha iskenyt ja epäilet, että olen kirjoittanut aiemman kommentin jollain puskanimimerkillä, niin en nyt kuitenkaan ole. En käytä koskaan sanaa 'Haloo', enkä naura koskaan puaahhaaata(ei istu oikein minun tyyliini), enkä ole saanut uskonnosta täysin vapaata kasvatusta (Uskovainen mummoni asui lapsuudenkodissani ja jaoin hänen kanssaan makuuhuoneen n.5-8 vuotiaana). Vai oliko sinulla jotain esiteltävää tässä ketjussa?
- näyttää...
Meikku-matelija kirjoitti:
En ole tutustunut tähän ketjuun, koska mulla ei kertakaikkiaan ole aikaa joka keskusteluun. Jos on vainoharha iskenyt ja epäilet, että olen kirjoittanut aiemman kommentin jollain puskanimimerkillä, niin en nyt kuitenkaan ole. En käytä koskaan sanaa 'Haloo', enkä naura koskaan puaahhaaata(ei istu oikein minun tyyliini), enkä ole saanut uskonnosta täysin vapaata kasvatusta (Uskovainen mummoni asui lapsuudenkodissani ja jaoin hänen kanssaan makuuhuoneen n.5-8 vuotiaana). Vai oliko sinulla jotain esiteltävää tässä ketjussa?
..menneen minulla patruuna poikittain, eli syöttöhäiriö, tekevälle sattuu, tekemättömälle ei mitään..
T,Jumalanhullu
- todellakin
Mites muiden uskontojen lapset, oletko heistä huolissasi?
en tajua mutta tulen aina surlliseksi kun luen sinun viestejäsi. En vain käsitä miten joku voi olla tuollainen...
Käytät aivan liian voimakkaita sanoja..järkyttävä ja muita tuollaisia..Ohjelma tuskin tule ketään järkyttämään missään vaiheessa.. Surullista on se että oikeasti olet tuota mieltä..
Minä olen onnellinen kun lapset elävät totuudessa ja ovat onnellisia. Sitten vanhempana he ajattelevat liikaa mitä muu maailma ajattelee ja ajautuvat uskosta pois. Toki monet palaavat takaisin.
Antaa lasten elää onnellisina ja totuudessa. Älä vie sitä heiltä pois sen takia että itse olet hukassa.- Dresden
"Ohjelma tuskin tule ketään järkyttämään missään vaiheessa"
Katsoitko edes tuota dokumenttia? Jos katsoit, niin varmasti järkytyit tai sitten olet yhtä aivopesty kuin dokumentissa esiintyneet lapset.
" Minä olen onnellinen kun lapset elävät totuudessa ja ovat onnellisia."
Kyllä siellä enimmäkseen itkua tuherrettiin kun aikuiset pelottelivat aivopestyjä lapsiaan saatanalla ja sätkitiin lattialla kuin kunnon hihhulit.
Etkö yhtään häpeä, että kuulut samaan kastiin noiden hirviöiden kanssa? Dresden kirjoitti:
"Ohjelma tuskin tule ketään järkyttämään missään vaiheessa"
Katsoitko edes tuota dokumenttia? Jos katsoit, niin varmasti järkytyit tai sitten olet yhtä aivopesty kuin dokumentissa esiintyneet lapset.
" Minä olen onnellinen kun lapset elävät totuudessa ja ovat onnellisia."
Kyllä siellä enimmäkseen itkua tuherrettiin kun aikuiset pelottelivat aivopestyjä lapsiaan saatanalla ja sätkitiin lattialla kuin kunnon hihhulit.
Etkö yhtään häpeä, että kuulut samaan kastiin noiden hirviöiden kanssa?en kyllä katsonut kyseistä ohjelmaa..
>>Kyllä siellä enimmäkseen itkua tuherrettiin kun aikuiset pelottelivat aivopestyjä lapsiaan saatanalla ja sätkitiin lattialla kuin kunnon hihhulit.- konna
tuiskutyttö kirjoitti:
en kyllä katsonut kyseistä ohjelmaa..
>>Kyllä siellä enimmäkseen itkua tuherrettiin kun aikuiset pelottelivat aivopestyjä lapsiaan saatanalla ja sätkitiin lattialla kuin kunnon hihhulit.se mirkan antama linkki:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jesus_Camp
Ohjelma itsessään taitaa olla järkympi kuin tuossa
annetaan ymmärtää. Olen nähnyt jotain pätkiä, mutta ei sitä mielellään kato kokonaan. konna kirjoitti:
se mirkan antama linkki:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jesus_Camp
Ohjelma itsessään taitaa olla järkympi kuin tuossa
annetaan ymmärtää. Olen nähnyt jotain pätkiä, mutta ei sitä mielellään kato kokonaan.No ei se nyt järkyttävältä kuulostanut..
Mutta ei kyllä ihan täysin kristilliseltäkään..On niin paljon ihmisiä jotka sekoittavat uskon ja uskonnon keksenään.. tässä ei välttämättä nyt ollut kyse uskosta olelnkaan vaan uskonnosta..- Dresden
tuiskutyttö kirjoitti:
en kyllä katsonut kyseistä ohjelmaa..
>>Kyllä siellä enimmäkseen itkua tuherrettiin kun aikuiset pelottelivat aivopestyjä lapsiaan saatanalla ja sätkitiin lattialla kuin kunnon hihhulit.No tuossa on yksi osa dokumentista:
http://www.youtube.com/watch?v=8bB2rt3IKJc
Osia on kaikkiaan 9 ja suosittelen katsomaan kaikki.
Enkä kyllä mielestäni pahemmin liioitellut. Lapset näyttävät omituisen rauhattomilta, eikä heillä tunnu olevan elämässään muuta kuin uskonto. Valillä itketään, puhutaan kielillä ja sätkitään lattialla. Vanhemmat vain jatkavat aivopesuaan ja opettavat lapsia kotona, koska tavallisessa koulussa voisi tulla vääriä käsityksiä.
"Miten siinä sätkittiin lattialla??"
Siis sätkittiin lattialla. Saatiin jotakin kouristuksia.
"ja miten määrittelet kunnon hihhulin?"
Tuosta dokumentista saat kyllä hyvän käsityksen kunnon hihhulista.
"Minä en häpeä olla uskossa eikä minua hävetä kuulua samaan joukkoon OIKEIDEN uskovien kanssa."
Kaikkihan te olette OIKEITA uskovia. Nuo väittävät olevansa niitä OIKEITA. Sinä väität olevasi niitä OIKEITA ja islaminuskoisetkin ovat niitä OIKEITA. Kuulut siis samaan joukkoon kaikkien noiden OIKEIDEN uskovien kanssa. - Dresden
tuiskutyttö kirjoitti:
No ei se nyt järkyttävältä kuulostanut..
Mutta ei kyllä ihan täysin kristilliseltäkään..On niin paljon ihmisiä jotka sekoittavat uskon ja uskonnon keksenään.. tässä ei välttämättä nyt ollut kyse uskosta olelnkaan vaan uskonnosta.."tässä ei välttämättä nyt ollut kyse uskosta olelnkaan vaan uskonnosta.."
Kyllä he ovat uskossa. Se on nyt sinun sanasi heidän sanaansa vastaan, joten miksi minun pitäisi suosia kumpaakaan teistä? Päädyn siis siihen lopputulokseen, että olette molemmat joko oikeassa tai väärässä. Eli olette molemmat uskossa tai sitten kumpikaan ei ole uskossa. Dresden kirjoitti:
No tuossa on yksi osa dokumentista:
http://www.youtube.com/watch?v=8bB2rt3IKJc
Osia on kaikkiaan 9 ja suosittelen katsomaan kaikki.
Enkä kyllä mielestäni pahemmin liioitellut. Lapset näyttävät omituisen rauhattomilta, eikä heillä tunnu olevan elämässään muuta kuin uskonto. Valillä itketään, puhutaan kielillä ja sätkitään lattialla. Vanhemmat vain jatkavat aivopesuaan ja opettavat lapsia kotona, koska tavallisessa koulussa voisi tulla vääriä käsityksiä.
"Miten siinä sätkittiin lattialla??"
Siis sätkittiin lattialla. Saatiin jotakin kouristuksia.
"ja miten määrittelet kunnon hihhulin?"
Tuosta dokumentista saat kyllä hyvän käsityksen kunnon hihhulista.
"Minä en häpeä olla uskossa eikä minua hävetä kuulua samaan joukkoon OIKEIDEN uskovien kanssa."
Kaikkihan te olette OIKEITA uskovia. Nuo väittävät olevansa niitä OIKEITA. Sinä väität olevasi niitä OIKEITA ja islaminuskoisetkin ovat niitä OIKEITA. Kuulut siis samaan joukkoon kaikkien noiden OIKEIDEN uskovien kanssa.>>Enkä kyllä mielestäni pahemmin liioitellut. Lapset näyttävät omituisen rauhattomilta, eikä heillä tunnu olevan elämässään muuta kuin uskonto. Valillä itketään, puhutaan kielillä ja sätkitään lattialla. Vanhemmat vain jatkavat aivopesuaan ja opettavat lapsia kotona, koska tavallisessa koulussa voisi tulla vääriä käsityksiä.
- puusilima_
tuiskutyttö kirjoitti:
>>Enkä kyllä mielestäni pahemmin liioitellut. Lapset näyttävät omituisen rauhattomilta, eikä heillä tunnu olevan elämässään muuta kuin uskonto. Valillä itketään, puhutaan kielillä ja sätkitään lattialla. Vanhemmat vain jatkavat aivopesuaan ja opettavat lapsia kotona, koska tavallisessa koulussa voisi tulla vääriä käsityksiä.
kuuluvasi samaan hihhuliporukkaan kuin tuossa dokkarissa olevat. huhhuh.. miten tuollaisia voi olla vapaalla jalalla?
- puusilima_
tuiskutyttö kirjoitti:
>>Enkä kyllä mielestäni pahemmin liioitellut. Lapset näyttävät omituisen rauhattomilta, eikä heillä tunnu olevan elämässään muuta kuin uskonto. Valillä itketään, puhutaan kielillä ja sätkitään lattialla. Vanhemmat vain jatkavat aivopesuaan ja opettavat lapsia kotona, koska tavallisessa koulussa voisi tulla vääriä käsityksiä.
videoo hetken ja oli pakko lopettaa. tuli niin paha olo kun joku tekee pienille lapsille jotain noin julmaa. olipa jumalaa tai ei niin se on julma ja sadistinen jumala jos se kiusaa pieniä lapsia tuollaisella paskalla. minä en ainakaan halua minkäänlaista "läheisyyttä" sellaiseen jumalaan.
toivottavasti suomeen saadaan ainakin laki joka kieltää lasten henkisen pahoinpitelyn ja sen varjolla voidaan huostaanottaa.
tuo dokkari teki minusta taas entistä lujemmin ateistin ja aion vastustaa myös uskonnonopetusta koulussa.
nyt pitää lopettaa kyllä.. tulee niin paha olo näistä hihhuleiden toimista. se on hyvin julmaa kun lasta pahoinpidellään ja minä en pysty sellaista sietämään. morjens. toivon ihan vilpittömästi että sinäkin ymmärtäisit mistä tuossa on kyse ja voin vaikka ihan nyt tässä tälleen pyytää sinun jumalaltasi että: anna tämän tuiskutyttö rukan ymmärtää että tuollainen tyyli ei todellakaan ole terveellistä kenellekään ja auta noita lapsi parkoja. aaaaaaaaaamen.
siinä oli ensimmäinen ja viimenen kerta kun meitsi vääntää rukouksen tynkää. no tulipahan osoitettua ainakin tuo street of londonin selostus ateistin rukoilusta todeksi. vaikka hän kyllä tarkoittikin että pitäis aten rukoilla omasta puolestaan. - tuiskutyttö...
puusilima_ kirjoitti:
kuuluvasi samaan hihhuliporukkaan kuin tuossa dokkarissa olevat. huhhuh.. miten tuollaisia voi olla vapaalla jalalla?
omapa on mielipiteesi..ei jaksa kyllä kiinnostaa..Tuollaisilla viesteillä sinä ja muut kerrotte siitä kuinka paljon kunnioitatte muita ihmisiä ja varsinkin niitä jotka ajattelevat asiat eritavalla..
ärsyttää tollaset itserakkaat ....ihmiset - tuiskutyttö..
puusilima_ kirjoitti:
videoo hetken ja oli pakko lopettaa. tuli niin paha olo kun joku tekee pienille lapsille jotain noin julmaa. olipa jumalaa tai ei niin se on julma ja sadistinen jumala jos se kiusaa pieniä lapsia tuollaisella paskalla. minä en ainakaan halua minkäänlaista "läheisyyttä" sellaiseen jumalaan.
toivottavasti suomeen saadaan ainakin laki joka kieltää lasten henkisen pahoinpitelyn ja sen varjolla voidaan huostaanottaa.
tuo dokkari teki minusta taas entistä lujemmin ateistin ja aion vastustaa myös uskonnonopetusta koulussa.
nyt pitää lopettaa kyllä.. tulee niin paha olo näistä hihhuleiden toimista. se on hyvin julmaa kun lasta pahoinpidellään ja minä en pysty sellaista sietämään. morjens. toivon ihan vilpittömästi että sinäkin ymmärtäisit mistä tuossa on kyse ja voin vaikka ihan nyt tässä tälleen pyytää sinun jumalaltasi että: anna tämän tuiskutyttö rukan ymmärtää että tuollainen tyyli ei todellakaan ole terveellistä kenellekään ja auta noita lapsi parkoja. aaaaaaaaaamen.
siinä oli ensimmäinen ja viimenen kerta kun meitsi vääntää rukouksen tynkää. no tulipahan osoitettua ainakin tuo street of londonin selostus ateistin rukoilusta todeksi. vaikka hän kyllä tarkoittikin että pitäis aten rukoilla omasta puolestaan.lasten henkinen pahoinpitely on kyllä kielletty mutta se on aivan erasia kun antaa lasten tulla Jeesuksen luo.
Herää nyt jo jamieti itekkin mitä kirjoitat..Lasten huostaanottoja on aivan liikaa muutenkin ja sinä nuriset jostain uskonnon opettamisesta. Eikö tosiaan ole mitään vakavampaa ja kamalampaa.. Kuinkakohan monta lasta olet ottanut lastenkodista??? kysympähän vaan että jos olisit valmis riistämään lapsilta rakastavan perheen niin olisitko SINÄ valmis nämä tuhannet lapset ottamaan itsellesi..
On eriasia jos tapahtuu oikeasti jotain kamalaa mutta tuollainen on ihan naurettava ajatuskin.. - puusilima_
tuiskutyttö.. kirjoitti:
lasten henkinen pahoinpitely on kyllä kielletty mutta se on aivan erasia kun antaa lasten tulla Jeesuksen luo.
Herää nyt jo jamieti itekkin mitä kirjoitat..Lasten huostaanottoja on aivan liikaa muutenkin ja sinä nuriset jostain uskonnon opettamisesta. Eikö tosiaan ole mitään vakavampaa ja kamalampaa.. Kuinkakohan monta lasta olet ottanut lastenkodista??? kysympähän vaan että jos olisit valmis riistämään lapsilta rakastavan perheen niin olisitko SINÄ valmis nämä tuhannet lapset ottamaan itsellesi..
On eriasia jos tapahtuu oikeasti jotain kamalaa mutta tuollainen on ihan naurettava ajatuskin..perhettä, mutta henkinen/fyysinen pahoinpitely on kaukana rakkaudesta. ja edelleen palatakseni tuohon kiihkohihhulismikaatuiluun niin se ei todellakaan ole mitään lasten katseltavaa touhua.
jos joku aikuinen haluaa kaatuilla ja puhua "kielillä"(heh), niin siitä vaan.
mulla on lapsia jo ihan omasta takaa ja varmasti eivät saa hihhulipsyykkausta.
mietin kyllä kaikenlaisia asioita, mutta tällä
palstalla ei varmaan ole tarkoitus jutella vaipoista tai politiikasta. vai miten?
"aivan erasia kun antaa lasten tulla Jeesuksen luo. "
juu juu.. kyllähän minä nyt tietenkin sen uskomuksen ymmärrän, mutta rajansa hei silläkin. jos tuollainen uskomuksen levittäminen menee kiihkoilun ja henkisen väkivallan puolelle kuten tuo dokumentti hyvin sen osoittaa niin ei se enää tervejärkisen mielestä ole sopivaa.
vielä voisin kysyä että juttelenko nyt "pulun" kanssa vai ymmärrätkö ollenkaan mitä on henkinen väkivalta? - puusilima_
tuiskutyttö... kirjoitti:
omapa on mielipiteesi..ei jaksa kyllä kiinnostaa..Tuollaisilla viesteillä sinä ja muut kerrotte siitä kuinka paljon kunnioitatte muita ihmisiä ja varsinkin niitä jotka ajattelevat asiat eritavalla..
ärsyttää tollaset itserakkaat ....ihmisetihan sinun oma mielipiteesi, mutta tuollainen hihhulismi sanan varsinaisessa merkityksessä EI OLE tervettä lapselle EIKÄ aikuiselle! jos haluaa jotain palvoa niin senkuin vaan mutta jos se menee vainoharhaiseksi niin kyllä se ei enää tervettä ole.
tottakai olen itsekäs kun tuntuu pahalta noiden kidutettujen lasten puolesta. kerropa joku idea miten voisin heitä auttaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506763Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742932Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981261- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371110- 721012
- 223917