Miehet eivät mielellään mene vaatekauppaan, mutta mistä sinä hankit vaatteesi jos et omista
naisystävää joka hankkisi sulle päälle pantavaa.
"Vaatteet eivät ole minun aatteet"
MarttyyriMallari-TTt
Mistä ostat vaatteesi
11
597
Vastaukset
- ostaa.
Ei tarvi ite.
Sokokselta
Humm, olisko Stockmann, River co. ja Aleksi 13 yleisimmät ostospaikat.
- sirpamaikkarilta
samat! Me ollaan tekstiilikaksoset!
- SupremeSatan
Kyllä mua sitte niin vaatekaupat risoo, ettei ole tosikaan, mut pakko siel on vaan ollu opetella käymään.
Ostan vaatteet yleensä ohimennen kun olen jotakin muutakin ostamassa, tai sit jos olen muksujen kanssa huvikseen(yök.siis lasten huviksi) shoppailemassa.- vaatteet
Ostan armeijan ylijäämäkamppeita. Loput siitä liikkeestä, joka sattuu ekana silmään.
- -ukko-
...sieltä saa ykkösbonusta...
Ostaminen on myös suht yksinkertaista: kun valikoima on tarpeeksi rajoitettu, vaikeaksi valinnaksi jää vain oikean koon löytäminen. Siinäkin on tavan miehelle riittävästi ongelmaa. - Kemiläinen1
https://shop.spreadshirt.fi/AeJashirt
tuolta saa ainakin komeilla logoilla olevia =) - 92TÄHTI
Eräiltä kirppareilta löytää ihan uusia vaatteita,
Joita vaatefirmat ovat lahjoittaneet pois tehdäxeen tilaa
Uusille sesonkivaatteille
Esm ostin murulle nipun söpöjä kalsareta 1 €/kpl
Olsin ostanu Roselĺekin, ettei vanhojaaa parsi
Mut kuin iso sen peppu on - ostosrunoilija
Kaupasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1724726- 123296
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161806
- 1371737
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421