Laulussa sanotaan, että 17-vuotisna on neito kaunehin.
Missä iässä ihminen teidän mielestänne on ulkoisen olemuksensa puolesta kaikkein kukkeimmillaan?
Koska naisesta on kehkeytynyt kaunotar ja mies on komeimmillaan?
Ajatus tuli mieleeni, kun katselin vanhoja valokuvia. Tähän kysymykseen ei varmasti ole yhtä oikeaa vastausta ja luulen ihmisten kehittyvän eri tahtiin. Esimerkkejä olisi kuitenkin kiva kuulla.
Missä iässä kauneimmillaan?
8
466
Vastaukset
- mies-v57
Kyllä minua taas makiaksi moititaan,se on ihan varma.Rohkenen kuitenkin sanoa:Että mies,ikään
katsomatta,rakastuneena on komeimmillaan.
Kyllä se tunne antaa olemukseen sitä jotain,
mitä nuutoin ei saa.
Isäni ja äitini vihittiin sota aikana kun isäni oli haavoittunut ja päässyt lyhyelle lomalle.
Kyllä siinä hääkuvassa on rakkautta ja kauneutta,
mitä ihminen muutoin ei voi saavuttaa,tavoittaa. - Kaivanto
katsojan silmässä. Se ei ole iästä kiinni. Kun yli 70-vuotias appiukko taputtaa samanikäistä anoppia poskelle saunan jälkeen, kun heleä vaaleanpuna vielä poskessa hehkuu, ja sanoo, että olet kaunis, ei voi mitenkään olla eri mieltä. (Hiukkasen kateellinen kyllä voi olla...)
- lisättävää
Yhdyn täysin edellisten mies-57 ja Kaivannon sanoihin, rakkastuneet ovat aina kauniita iästä riippumatta. Kun mieheni sanoo minulle "olet kaunis" tunnen olevani kaunis ja päinvastoin mieheni ryhti kohoaa kun kehun hänen ulkonäköään.
- ruma Vanhapoikamies
lisättävää kirjoitti:
Yhdyn täysin edellisten mies-57 ja Kaivannon sanoihin, rakkastuneet ovat aina kauniita iästä riippumatta. Kun mieheni sanoo minulle "olet kaunis" tunnen olevani kaunis ja päinvastoin mieheni ryhti kohoaa kun kehun hänen ulkonäköään.
kauneimmillaan vähän sen jälkeen, kun on alkanut antamaan. Pitää muuten paikkansa!
- edellisten
ruma Vanhapoikamies kirjoitti:
kauneimmillaan vähän sen jälkeen, kun on alkanut antamaan. Pitää muuten paikkansa!
Kanssa. Mutta sivuan kai vähän asiaa, mielipiteelläni , siitä, että toiset ihmiset pysyy saman näköisenä ian kaiken, toiset muuttuu niin huomattavasti että välillä pelästyy, kun ei ole pitkään aikaan nähnyt. ( ajattelee ) onpas tuokin kaunistunut tai tuo komistunt ja tuo on sitten tullut vanhan näköiseksi.
- täti puskasta
rakastunut, oli sitten ikä mikä hyvänsä.
Tosin nuori on kaunis, mielestäni, mutta joka ikäryhmässä on/ollaan kauniita. Ikä sanelee, vuodet piiskaa, mutta se ikäpiiska maalaa omankauneutensa jokaiseen kulkijaan.
pst. itse olen siivoamassa huushollia/kokotalo kysymyksessä. Olen huvittavan sexikäs tässä siivousas-asussa, lyhyt, myötäilevä pusero, shortsit, nilkkasukat, hiukset on kyllä just nyt tosi hyvin. Ei viipyny kauan rouva terassilla aamulla kun heitin petivaatteet pihalle, matot sun muut tekstiilit on olleet koko yön siellä.
Ukkoseni kopistelee ne sieltä sitten sisälle.
No tätä ei kyllä kysytty, mutta tulipahan kerrottua päivänteemat. Nyt jatkamaan harjoituksia. Hyvää päivän jatkoa kaikille. ihminen on komia kattoa. Ja ryhdikäs pitää olla. Hapannaamat on rumia katella, vaikka oisivat minkä ikäsiä vaan. Hei hulinaa ja hymyillään kun tavataan
- vilaisin peilistä
luulempa niin, että sitten muumiona olen kauneimmillani, heh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1704701- 123286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402203Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161796
- 1371727
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421