Voitaisko sopia

että yhtään aloitusta ei arvosteltaisi tyhmäksi. Ei vastata niihin,jos ne ei kiinnosta. Eikö siinä olisi vallan tarpeeksi kannanottoa.
Seuraava, joka aikoo mollata muiden kirjoituksia, tarkistaisi ensin verensokerinsa ja laskisi sataan. Annetaan kaikkien kukkien kukkia!!!

19

921

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyll sää

kirjotat hyvin, sovitaan vaan:)

• tuo kommentti on mieluisa. :)

• vaaka-49

kannatan ehdottomasti muutenkin aikuismaista käytöstä, kyllä 50 pitäisi olla jo kaikki aikuisia.

• ja tervetuloa

kaikki lihavat ja pulleatkin aloittajat :DD

• ei pulleutta vielä fonttikoko paljasta!!

• Masse setä

ihan hyvin. Melkein jo ajattelinkin pistää aloituksen, mutta itsekontrolli kuitenkin toimi tässä tapauksessa.
      Hieno ehdotus!

• mielitä kanssasi

Omat kirjoitukset kunniaan. Olkoot niistä sitten kukin mitä mieltä haluaa. Aitoja ja arvostuksen ansaitsevia ne kaikki.

Mutta nuo joutavat linkitykset saisi siivota pois kaikilta palstoilta. Kun yksi tai kaksi omaa sanaa ja sitten linkki. Ei ole kovin isoa aivotoimintaa kirjoittajalla silloin ja kone täynnä pöpöjä enempi kuin paraskaan virustorjunta ehtii ovelle ampua, jos avaamaan menee.

• Eeva-Leena

ymmärtää, että usein, asiat riitelee eikä ihmiset.
      Kyllähän viisikymppisten aloitukset pitäisi ollakkin niin aikuismaisia, ettei niitä edes voi sanoa tyhmäksi:)
      (Ja hullukin saa olla, muttei tyhmä!)

Kai jatkossakin uskaltaa ilmaista myös eriävät mielipiteensä asioista, ettei niitä heti otettaisi arvosteluksi.

Monasti hyvin alkanut keskustelu kärjistyy riitelyksi myös siksi, että joidenkin kirjoittajien erilainen katsantokanta asioihin ja omintakeinen kirjoitustyyli alkaa toisia ärsyttää.

Huumori tuntuu olevan myös mielipiteitä jakava alue, vaikkei se olisi edes kaksimielistä.

Helposti myös tullaan kitiseen:"tämä asia ei kuulu tälle palstalle."
      Jos jostakin asiasta halutaan kuulla 50-kymppisten mielipide, niin silloinhan se kuuluu juuri tälle palstalle, eikö?

Ei kai tarkoitus ole tehdä tästä palstasta ihan puiseva!?

Antoisaa keskustelua jatkossakin!

• eriävät mielipiteet kehiin. Se on mielipiteiden vaihtoa. On kovin kasvattavaa ja kiinnostavaa lukea erilaisia mielipiteitä, kommentteja ja mahdollisia perusteluja eri asioihin. Kyllä minulla ainakin on varaa muuttaa mielipidettäni jos olen alunperin ajatellut väärin enkä kaikkia näkökohtia ottanut huomioon.

• mao mao

Varsinkin satumaassa olisin hirmusen symppis kaikille asiallisille tyypeille.
      Puhemies Maon slogan tämäkin: Ei kissan värillä välii, kunhan on siimahännill häijy.

• minä en sovi mitään.

Faktaa pöytään.

• HTZA

mutta kun....

• sanoo_suttura*

on niin hiton vaikea pitää totuutta sisällään...
        :)

minullakin.

• HTZA
        sanoo_suttura* kirjoitti:

on niin hiton vaikea pitää totuutta sisällään...

minullakin.

poistavat vielä sinutkin.
        Mutta kiva!
        Jää nähtäväksi ymmärretäänkö se.

• sanoo_suttura*
        HTZA kirjoitti:

poistavat vielä sinutkin.
        Mutta kiva!
        Jää nähtäväksi ymmärretäänkö se.

Siis mikä?

• HTZA
        sanoo_suttura* kirjoitti:

Siis mikä?

ei saa laskea ulos.
        Vaikka kuinka vaikeaa olisi.
        Myötäelämistä ja lempeyttä vain.
        Totuus poistetaan ketjusta helposti.
        Yleisön pyynnöstä.

• Hässe

palstan olevan ihan akkojen vallassa. Ollaan eripuraisia ja epäluuloisia ja valitetaan milloin mistäkin ja usein serihville asti.
      Pitäis vaan olla tasaista ja pehmeetä ja mukavaa eikä koskaan saisi ilmaista eriävää mielipidettä.

SURKEETA TOUHUA !

• mies-v57

Tämä on sopinut minulle koko ajan.

Pääasia on,että jos aloituksia ja kirjoituksia poistetaan,niin ei etsitä syntipukkia sieltä,
      missä sitä ei ole.

Poistamisen tekee aina palstan ylläpitäjä.
      Yksittäisen sivun kirjoittajan leimaaminen on
      väärin ja kohtuutonta.

• pidetään sovittuna

juttuna heti tästä hetkestä eteenpäin. Tosin olen jo aikaisemminkin ollut tätä mieltä. Toivottavasti myös palstan happomarjat tulevat mukaan sopimukseen. Iloista jatkoa palstalle!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      53
      7145
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3294
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      138
      1568
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      237
      1367
    5. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    6. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1335
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1210
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1155
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1114
    Aihe