kommenttini vastustajille lähinnä-on se hyvä että te elätte niin puhtoista hyvää oikeaoppista elämää että ette joutuisi tekemään vaikeaa ratkaisua nimeltä keskeytys.mutta entäs jos jyrkkäkantainen joutuisi raiskatuksi-se voi tapahtua missä ja kelle ja milloinka vain ,vaikka raamattu kädessäkävelisitte uskoen hyvyyteen elämässä! jos tulisit sinä vankkumaton vastustaja raskaaksi raiskauksen uhrina,synnyttäisitkö lapsen ? elämä on epäoikeuden mukaista joskus kaikilla,paitsi tiukilla moralisteilla-hehän eivät periaattestakaan tee väärää liikettä elämässään,luulevat ainakin näin.elämä ei mene käsikirjoitusten,aatteiden ja hyvyyden mukaan,joskus sattuu kaikenlaista,vahinkojakin.antakaa kaikki anteeksi ensin itsellenne ja sitten oppikaa ymmärtämään.keskytys ehkäisykeinona on väärin mutta tietyissä tapauksissa se on oikeutettua,kukaan ei tiedä toisen elämäsä ja ratkaisujen syistä.rauhaa ja asennetta kaikille ja kaikenlaisille ihmisille!
kommentti
4
997
Vastaukset
että pystyisin sittenkään.
Yrittäisin viedä sen läpi pelkkänä raskautena ja olla kiintymättä lapseen. Haluaisin lapsen saavan hyvän elämän joidenkin häntä kauan kaivanneiden luona.
Toki olen sillä tavoin itsekäs että itse haluaisin elää loppuelämäni puhtaalla omallatunnolla, enkä haluaisi muutenkaan altistaa elimistöäni niin hirveelle luonnottomalle rääkille kuin abortti on, jos sen kerran vois välttääkin.- kaikkea tavannut
juu,kaunis ajatushan se olisi,syytön lapsi antaa adoptoitavaksi-voi kun on kaunista! miten lie naisen ajatusmaailma tosielämässä ja raskaana ollessaan ? aika näyttäää-mutta onneksi on laupiaita puhdasajatuksisia naisia maailmassa.olipa tilanne kuinka vaan! t,nuorena aidiksi tullut ja vieläpä vahingossa,mutta synnytin .nyt jos vanhempana naisena tulisin yllättävästi raskaaksi,en jaksaisi enää.mielipiteeni on selvä,rakastan elämää.lastani,vauvoja ja kaikkea inhimmillistä elämää.
- raiskaus
Olen raskaana tällähetkellä parisuhteessa tapahtuneen raiskauksen seurauksena. Enkä itse pysty pitämään lasta juuri tunneseikkojen takia. Kärsimys on tällähetkellä kamala ja olen varannut ajan jo lääkäriin.
On hienoa, että on ihmisiä jotka voivat lapsen silti synnyttää. Minusta ei vain ole siihen. Mutta tietenkin jos ei ole sattunut omalle kohdalle, niin ei voi kuin arvailla miten toimisi jos on raiskattu. Oli raiskaus sitten tuntemattoman tai ennestään tutun ihmisen tekemä.
Tämän on raskasta aikaa ja tunnen suurta vihaa ja katkeruutta tällä hetkellä. onneksi sain terapia ajan ja sitä myöten ehkä alkaa toipuminen.- nalle22
paljon jaksamista ja tsemppiä sulle!
kenenkään, siis ei kenenkään, pitäisi ikinä joutua kokemaan jotain noin kamalaa, oli kyseessä sitten tuttu tai tuntematon ihminen.
ja jos joku sua rupeaa arvostelemaan sen takia että haluat keskeytyksen raiskauksen takia, niin jätä ne huomioimatta, toi tilanne on varmasti yksi pahimpia mitä nainen voi joutua kokemaan.
on hienoa että olet saanut myös terapia-ajan, tuollaista asiaa ei pidäkään käsitellä yksin, vaan siihen useimmiten tarvitsee ammattiapua. ja on hyvä että myöntää sitä tarvitsevansa, se on se ensimmäinen iso askel kohti "paranemista" tai asian käsittelyä, ikinähän siitä tuskin paranee täysin, siinä on kuitenkin loukattu niin pahasti.
mutta paljon siis jaksamista sulle!
Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652339En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321734- 101574
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681377- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91074- 20999